Honda Honda CBR 250R Kullanıcıları / Bilgi Paylaşım Başlığı

Katılım
27 Haz 2012
Mesajlar
1,133
Bu haliyle motorun perte çıkması daha mantikli değil mi? Şuan resimlerden perte çıkar denilecek kadar ağır gözükmüyor ki honda servisinde bundan daha hasarli motoru yeniden yaptıklarını gördüm. Şahsen ben perte çıkıp maliyetinin ödenmesini isterdim.

Motor Çorum Kargıdan Kastamonuya getirdikç Kastamonudaki servise kıl kaptım. oradan motoru ANKARA Honda efeye getirdik. bu motor Kamyonla filan gelmedi. bastık marşa. çalıştırdık bu yolu bu motor yaptı. motorda en önemli şey amartösör değişecek. depo far filan değişmesıne gerke yok zaten. pazartesi bi olsun exper qelmemiş daha. onu beklıyorum. haber qelince hareket edecez ama bu motorun perte cıkması imkansız. şaşesi yamuk olan makıneyi perte cıkartmamıslar bu naısl perte cıkar.

Alın ilana baksanıza bi bayan:
http://www.sahibinden.com/ilan/vasita-hasarli-araclar-motosiklet-motor-hala-satiliktir-sase-yamuk-parcalar-neredeyse-sapasaglam-136317192/detay
 
Katılım
14 Nis 2013
Mesajlar
75
Motor Çorum Kargıdan Kastamonuya getirdikç Kastamonudaki servise kıl kaptım. oradan motoru ANKARA Honda efeye getirdik. bu motor Kamyonla filan gelmedi. bastık marşa. çalıştırdık bu yolu bu motor yaptı. motorda en önemli şey amartösör değişecek. depo far filan değişmesıne gerke yok zaten. pazartesi bi olsun exper qelmemiş daha. onu beklıyorum. haber qelince hareket edecez ama bu motorun perte cıkması imkansız. şaşesi yamuk olan makıneyi perte cıkartmamıslar bu naısl perte cıkar.

Alın ilana baksanıza bi bayan:
http://www.sahibinden.com/ilan/vasita-hasarli-araclar-motosiklet-motor-hala-satiliktir-sase-yamuk-parcalar-neredeyse-sapasaglam-136317192/detay
arkadaşım çok geçmiş olsun. bir arkadaşımda senınkine benzer bi kaza yaptı motorundaki hasar tahminim hemen hemen senınkıyle aynıydı çünkü onada servis 4500 tl masraf cıkarmıstı kendisi dısarda başka bi ustaya motoru 1000 tl ye yaptırdı suan biniyor motoruna :)
 
Katılım
19 Haz 2013
Mesajlar
95
burada önemlisoru parayı kim ödeyecek sen ödeyeceksen çok fazla para dışarda daha ucuza çıkar
ama kasko karşı taraf sigorta ise sen keyfine bakacan onlar yapacak
 
Katılım
21 Şub 2013
Mesajlar
257
Motor Çorum Kargıdan Kastamonuya getirdikç Kastamonudaki servise kıl kaptım. oradan motoru ANKARA Honda efeye getirdik. bu motor Kamyonla filan gelmedi. bastık marşa. çalıştırdık bu yolu bu motor yaptı. motorda en önemli şey amartösör değişecek. depo far filan değişmesıne gerke yok zaten. pazartesi bi olsun exper qelmemiş daha. onu beklıyorum. haber qelince hareket edecez ama bu motorun perte cıkması imkansız. şaşesi yamuk olan makıneyi perte cıkartmamıslar bu naısl perte cıkar.

Alın ilana baksanıza bi bayan:
http://www.sahibinden.com/ilan/vasi...parcalar-neredeyse-sapasaglam-136317192/detay

Şuan karsi tarafin hatalı olduğu kesinlesirse bi sekilde perte cikartmalari iyi olur bence. Ama motorda dedigin gibi sürüp getirdiysen ve o kadar yolda da sana sorun cikarmadiysa bile pertlik bi durum yok gibi.
 
Katılım
21 Şub 2013
Mesajlar
257
Arkadaşlar bu motorla ege akdeniz yapılır mı istanbul'dan. Çok yorar mı kişiyi.
Motor olarak yaparsin ama beden olarak bol molalarla yapilabilir. Ben canakkaleye gidip geliyorum sık sık. 340 km yol ve ortalama 100 - 120 km hizla 4 saat gibi bi surede gidiyorum. 15 dk lık 2 molayla cok rahat oluyor. Ama 4 saatten sonra bileklerde ve bacaklarda ağrı olmuyo degil hani. Bi de popoda karincalanmada cabasi :D
 
Katılım
27 Haz 2012
Mesajlar
1,133
Şuan karsi tarafin hatalı olduğu kesinlesirse bi sekilde perte cikartmalari iyi olur bence. Ama motorda dedigin gibi sürüp getirdiysen ve o kadar yolda da sana sorun cikarmadiysa bile pertlik bi durum yok gibi.

Şimdi arkadaşım Olay şu. Kaza Raporuna Göre 2 tarafta suclu olarak gözüküyoruz. Ben şerit ihlalinden sucluyum. karşı taraf trafiği tehlıkeye sokan hareketlerden ve dikkatsiz yola dalarak kazaya sebebeyiyen kusurlu olarak bulundu. Şimdi bu expert geldikten sonra Bizden mutlaka para cıkacak ki siğorta karsılamayacak hepsini.Ben motorumu efe den çekebilirmiyim? ayrıca siğorta bana ödeme yapar ise ben bu değişimesi qereken parçaları kendım değiştirebilirim.ç Hondada bunları tedarik edip kendımde yapabilirim ama perte cıkacak gibi cümleler yanlıs cümleler. cünkü motorda pertlik durum yok.
 
Katılım
1 Ara 2012
Mesajlar
263
Arkadaslr lastk degstrmeyi planliyorm yakn zamanda artk orjinl lastkler canmi skmaya basladi guven vermiyor biyerden sonra.yorumlardn diablo rosso2 ve michelin pilot activ den memnun olunmus diye okudum.bunlardan hangisi dha iyidir bu lastikler disinda dunlop metzeler gbi kullanpta onerecegnz lastk var mi?
 
Katılım
27 Haz 2012
Mesajlar
1,133
Arkadaslr lastk degstrmeyi planliyorm yakn zamanda artk orjinl lastkler canmi skmaya basladi guven vermiyor biyerden sonra.yorumlardn diablo rosso2 ve michelin pilot activ den memnun olunmus diye okudum.bunlardan hangisi dha iyidir bu lastikler disinda dunlop metzeler gbi kullanpta onerecegnz lastk var mi?

diablo rosso2 xismailaydinx kullanıyor aşırı memnun.
 
Katılım
21 Şub 2013
Mesajlar
257
Şimdi arkadaşım Olay şu. Kaza Raporuna Göre 2 tarafta suclu olarak gözüküyoruz. Ben şerit ihlalinden sucluyum. karşı taraf trafiği tehlıkeye sokan hareketlerden ve dikkatsiz yola dalarak kazaya sebebeyiyen kusurlu olarak bulundu. Şimdi bu expert geldikten sonra Bizden mutlaka para cıkacak ki siğorta karsılamayacak hepsini.Ben motorumu efe den çekebilirmiyim? ayrıca siğorta bana ödeme yapar ise ben bu değişimesi qereken parçaları kendım değiştirebilirim.ç Hondada bunları tedarik edip kendımde yapabilirim ama perte cıkacak gibi cümleler yanlıs cümleler. cünkü motorda pertlik durum yok.
Zaten pertlik bi durum yok motorda onda herkes hemfikir. Benim bahsettigim eger ki tüm hata karşı tarafa yüklenseydi diye bahsettim pert mevzusunu. Ama ikinizi de hatali buldugu için en hesapli sekilde yaptirmaniz karina olur. Tekrardan geçmiş olsun. Hayirlisiyla en kisa zamanda işin hallolur.
 
Katılım
27 Haz 2012
Mesajlar
1,133
Zaten pertlik bi durum yok motorda onda herkes hemfikir. Benim bahsettigim eger ki tüm hata karşı tarafa yüklenseydi diye bahsettim pert mevzusunu. Ama ikinizi de hatali buldugu için en hesapli sekilde yaptirmaniz karina olur. Tekrardan geçmiş olsun. Hayirlisiyla en kisa zamanda işin hallolur.

iki tarafta suclu olduğuna göre exper karar mı verecek bu işler nasıl yürüyor tam bilmıyorum. Bu konuya tam hakim olan varmı?
 
Katılım
21 Şub 2013
Mesajlar
257
iki tarafta suclu olduğuna göre exper karar mı verecek bu işler nasıl yürüyor tam bilmıyorum. Bu konuya tam hakim olan varmı?
Dostum ona expert karar vermez. Expert sadece servisin araç icin cikardigi hasar raporunu ve aracını inceler. Ona gore rapor hazirlar. Sonrasinda o rapor sigorta sirketlerine gönderilir.
 
Katılım
27 Haz 2012
Mesajlar
1,133
Dostum ona expert karar vermez. Expert sadece servisin araç icin cikardigi hasar raporunu ve aracını inceler. Ona gore rapor hazirlar. Sonrasinda o rapor sigorta sirketlerine gönderilir.

Yarın büyük ihtimal arayacaklar bizi. Sonrasında servis bizi arayıp ne diyecek? Servis Bizden onay mı isteyecek ? Bide Motoru yaptırmak istemez isem servis benden herhangi para talep eder mi ? Ve ben Motoru Yaptırmadığım zaman siğorta bana ödeme yapacak mı ? Ona göre motoru servise bırakmam. değişcek parçaları kendımız alır değiştiririz?
 
Katılım
21 Şub 2013
Mesajlar
257
Yarın büyük ihtimal arayacaklar bizi. Sonrasında servis bizi arayıp ne diyecek? Servis Bizden onay mı isteyecek ? Bide Motoru yaptırmak istemez isem servis benden herhangi para talep eder mi ? Ve ben Motoru Yaptırmadığım zaman siğorta bana ödeme yapacak mı ? Ona göre motoru servise bırakmam. değişcek parçaları kendımız alır değiştiririz?
Onu servisle ve Sigorta sirketiyle irtibata geçip öğrenmeni tavsiye ederim. Bi rapor hazirlansin zaten servis onay vermeniz için size döner.
 
Katılım
12 Haz 2012
Mesajlar
2,938
Servis yapmadığı iş için para talep etmez, sen istemiyorum dersen alıp çıkabilirsin motosikletini :)

Sigorta ile ilgili kısmı bilmiyorum ama motosikletin perte çıktığında trink diye nakit ödeme alıyorsun onu biliyorum. Senin motosikletinde pertlik bir durumun uzaktan yakından alakası yok zaten :)

Bu durumda servise sigortadan gelen incelemeci dayı, servisin çıkarttığı fiyatı onaylayıp genel merkeze bildirirse yinede nakit alabilirsin gibime geliyor, ama o nakitin gelmesi biraz zaman alabiliyor haberin olsun ( 2hafta-1ay gibi mesela ) :silent:

Götürüp tamirini yaptırdığınız yeri bize bildirin gereğini yaparızda diyebilirler. Bu durumda yaptırılacak en sağlıklı yer yine Honda servisi, kendilerinde biriken araçları hızlı teslim etmek için önceden başkasının dışardan sipariş geçtiği parçalar bile değerlendirilebiliyor :cherry:

Benim aracımda başıma geldi, sigortacılar yaptırmak için bıraktığınız servisin isnmini cismini veriniz dediler verdim, gözlemci gitmiş oraya, incelemiş, çıkan fiyatı faturaları falan almış, onaylatmış bilmemne derken.. servisten aracınız hazır diye aradılar..

eee abi ödeme mevzusu için arayan soran olmadı sigortadan dediğimde, halledildi demişlerdi :silent: Yani dışardada yaptırsan nakit çıkmak yerine kendileri ödemeyide tercih edebilirler, bi sorman lazım :silent:

---------- Mesajlar birleştirildi - 20:44 ---------- bir önceki mesaj zamanı 19:42 ----------

Beyler şu ön dişli muhafaza kapağını ne ile açıyorsunuz, cırcır lokma anahtar falan denedim, hiçbiriyle ulaşamadım oraya kadar, hatta gidip ince uzun başlık buldum cırcıra oda girmedi...

Benim o vidaları açmak için tam olarak ne almam lazım :silent:
 
Katılım
26 Mar 2005
Mesajlar
72
Beyler şu ön dişli muhafaza kapağını ne ile açıyorsunuz, cırcır lokma anahtar falan denedim, hiçbiriyle ulaşamadım oraya kadar, hatta gidip ince uzun başlık buldum cırcıra oda girmedi...

Benim o vidaları açmak için tam olarak ne almam lazım :silent:

Ben 8 numara lokma ile uzatma kolunu takıp açtığımı hatırlıyorum. Şöyle bir şey kullanıyorum.
pr_01_29377_max.jpg
 
Katılım
21 Şub 2013
Mesajlar
257
Resimde ki gibi ayaklıkları kırmızıya nerde boyatabilirim? Bilgisi yada önerisi olan var mı?

CBR-250R-AllBlackNoStickersIndicatorsFender-RedRearsetLeversSmall-Watermarked.jpg
 
Katılım
19 Haz 2013
Mesajlar
95
parçaları söküp bir oto boya yapan yere gidip istedğiniz rengi gösteriyorsunuz onlar yaklaşık bişi yapıp göstreriyorlar sende ok diyorsun yada daha açık olsun koyu olsun diyorsun düzeltme yapılabiliyorlar
standox en iyi oto boya markası bunu satan yere gidip rengi istemek yeterli
sonra bir fırın oto boya yapan boyacıya onları boyatmak kalıyor bu aşamada biraz fazla işçilik isteyebilirler 100 tl mesela
ankara da adres verebilirim boya ve boyacı için
 

Bu konuyu görüntüleyen kullanıcılar

Çok Beğenilen Mesajlar

Üst