irc lastik yüzünden bu kaçıncı vatan toprağı öpmek !!!

Katılım
1 Kas 2012
Mesajlar
2,488
vatan toprağının her santimi değerli. her zaman öpülmeye layık. :bestmt:
ama ben bu irc marka lastikler yüzünden düşmekten bıktım artık. :pale:
daha 15.000 km de lastiklerim. ama arkada %50 erime var.
ha farketmez erimemiş halide cayır cayır kayıyordu.
bugün önümdeki araç ani fren yapınca bende ani fren yaptım.
ama arka kayıp motor yan yattı 4-5 metre sürüklendim.:salut:
ne motorda ne bende çizik yok. ama benzin aktı. moralim bozuldu biraz.
artık canıma yetti bu lastik yüzünden düşme işi. arka frene basınca lastik anında kitleniyor.
bana bu sorunu yaşayıp "ben şu marka lastiği takınca rahatladım" diyecek biri varsa yarın hemen gidip o marka lastik taktıracağım arkaya.
tavsiyelerinizi bekliyorum canlarım :rendeer:
 
Katılım
30 Ara 2005
Mesajlar
933
Hayatımın en büyük hatasını yapıp yine forumdan bir arkadaşın tavsiyesine uyup Derbi'me irc lastik aldım.Fren yok!Viraj deseniz hak getire.Lastik ısınasıya kadar motosikletin arka tekeri dans ediyor(inanın z 750 ile o kadar gezinmiyorum)

Kısacası toprakta filan kullanılsın diye yapmışlar heralde.Yada böyle suudi arabistanın alev gibi yolları için filan.Bu kadar sert hamurlu lafta kauçuk lastik görmedim...

İlk işim Pirelli Street Demon almak oldu.O kadar mutlu ve mesutum ki şu an...Fiyat farkı tam 2 kat ama umurumda bile değil...Canım daha kıymetli.Ne kadar dayanır bilmiyorum.Uzun km'ler yapmadığım için Derbi ile yorum yapmam yanlış olur ama şu an gayet iyi durumda çatlama sertleşme filan yok.
 
Katılım
10 Tem 2006
Mesajlar
20,993
Motosikleti
Forza250-cygnusL
E güzel kardeşim değiştirsene....
eğer ucuz yollu istiyorsan en uygun hamurlusu SAVA...
1 sezon kullanır sonra çöpe atarsın ama yumuşak hamuru virajda ve frende çok iyi...
,
ama yağışta affetmez..
Gene yeri öpmen an meselesi... :p
 
Katılım
4 May 2010
Mesajlar
3,235
Geçmiş olsun.
Bu İrc in iyileri bana mı denk geliyo yahu ? Benim arka lastik İrc. Bir tek mermer gibi kilit taş yolda viraj alırken hafif attığını hatırlarım, ıslak zeminde de bir sıkıntı yaşatmadı. Frenaj ve erime konusunda da oldukça başarılıydı.
 
Katılım
14 Ara 2012
Mesajlar
1,522
15.000 kullanmışsınız ustam bırakında erisin artık
Benim motorumun ön lastiği irc ,ön fren disk olmasına rağmen bir türlü kaydırmayı beceremedim,viraj olsun uzun yolu olsun çok memnunum.
El yada ayağınızın ayarını iyi tutturmalısınız firen yaparken,ani frende yada motor çok az yan bile olsa kitleme çok olur

Sava deneyin isterseniz,yada çıtayı yüksek tutup metzeller,işte bu lastiği takarsanız bence sorun yaşamazsınız :)
 
Katılım
26 Mar 2006
Mesajlar
3,349
Hayatımın en büyük hatasını yapıp yine forumdan bir arkadaşın tavsiyesine uyup Derbi'me irc lastik aldım.Fren yok!Viraj deseniz hak getire.Lastik ısınasıya kadar motosikletin arka tekeri dans ediyor(inanın z 750 ile o kadar gezinmiyorum)

Kısacası toprakta filan kullanılsın diye yapmışlar heralde.Yada böyle suudi arabistanın alev gibi yolları için filan.Bu kadar sert hamurlu lafta kauçuk lastik görmedim...

İlk işim Pirelli Street Demon almak oldu.O kadar mutlu ve mesutum ki şu an...Fiyat farkı tam 2 kat ama umurumda bile değil...Canım daha kıymetli.Ne kadar dayanır bilmiyorum.Uzun km'ler yapmadığım için Derbi ile yorum yapmam yanlış olur ama şu an gayet iyi durumda çatlama sertleşme filan yok.

Konu ile alakasız ama dayanamıyacağım :mrgreen: Alper şu derbiyi yaza kadar satma :mrgreen:
 
Katılım
1 Kas 2012
Mesajlar
2,488
ani ön frende de ön teker kitliyor. bu birazda benim aşırı kilolu olmamdan kaynaklı. yük arkada olunca ön de yük yok. kayıyor.
sayısız kez düştüm.
öne fazla basarsın kayar arkaya fazla basarsın kayar, ben irc lerin aşırı sert hamurlu olmasına bağlıyorum bunu :pr:
doğru eskimiyor irc lastik. binlerce kayarak fren yaptım arka %50 eridi. ön yeni gibi. hoş kaymadan durmak ne mümkünse :)
bu lastik en kötü kullanımda bile 30.000km gider. ama motorda akrobatik dengeniz yoksa çok riskli.
kesinlikle en iyi yol tutan lastiği alacağım. gerekirse 10.000km de bir değişirim. bıktım yeri öpmekten :pr:
 
Katılım
10 Tem 2006
Mesajlar
20,993
Motosikleti
Forza250-cygnusL
15.000 kullanmışsınız ustam bırakında erisin artık
Benim motorumun ön lastiği irc ,ön fren disk olmasına rağmen bir türlü kaydırmayı beceremedim,viraj olsun uzun yolu olsun çok memnunum.
El yada ayağınızın ayarını iyi tutturmalısınız firen yaparken,ani frende yada motor çok az yan bile olsa kitleme çok olur

Sava deneyin isterseniz,yada çıtayı yüksek tutup metzeller,işte bu lastiği takarsanız bence sorun yaşamazsınız :)
Küçük CC li ince lastikli motorlarda michelin , metzeller falan fasa fiso...
Yol tutuş cırt... Fren cırt... Yağışa hiç değinmiyoruım...

Bunun yerine yarı fiyatlı yumuşak hamurlar tercih edilmeli...
Sava, Anlas gibi...
Tecrübelerime dayanarak naçizane tavsiyemdir....
Yoksa 2 firmaya da ortak değilim prim de almıyorum... :p
Maksat arkadaşların işine yarasın.... :cat:
 
Katılım
22 Şub 2013
Mesajlar
508
geçmiş olsun tahsin kendinde birşey yoksa gerisi teferruat.gelelim asıl meseleye ırc lastik çevremde duyduğum kadarıyla iyi diyorlar fakat senin lastik üretim tarihi nedir bir bak eski lastikse olay değişebilir.lastik havası çok ise yol tutuş,frenaj,konfor hepsini etkiler.son olarak fren dengesini iyi ayarlamak lazım bunu boş alanlarda çalışarak anlayabiliriz ve trafikte araçları ne kadar mesafede takip etmemiz gerektiğini az çok kestirebiliriz.yinede bundada vardır bir hayır belki ilerisi için büyük bir tecrübe...tekrarlanmaması dileğiyle.
 
Katılım
1 Kas 2012
Mesajlar
2,488
buda lastiğin 10.000km deykenki hali. 3 ay önce çekmişim. şu an biraz daha erime var.

http://www.motosiklet.net/forum/moto-sohbet/117208-resimdeki-lastik-degismelimi.html

img20130604102343.jpg


img20130604102348.jpg


---------- Mesajlar birleştirildi - 21:44 ---------- bir önceki mesaj zamanı 21:41 ----------

15bin km iyi dayanmış. ben 15 bin km de bir 1000tl bayılyorum

bizimkiler arka 30.000km ön 100.000km giderde tutmuyor işte. tanesi sökme takma dahil 90tl.
ama allah a emanet gidiyoruz..
 
Katılım
18 Şub 2012
Mesajlar
2,513
Motosikleti
2025 NC 750X DCT
Hava ayarini iyi secmen lazim cok sisikse daldan dala konarsin
 
Katılım
24 Ara 2011
Mesajlar
8,969
ırc lastiği titanda çok kullandım. 5 para etmez. Bol bol patlar, çok kayar. Hele yaşta. Bedava sıfırını verseler takmam. Prelli dura tractıon, mıchelın sport, veya pilot. Bunları dene.
 
Katılım
3 May 2012
Mesajlar
1,162
sevgili kardeşim çocuk oyuncağı değil bu motosiklet kazası şakası olmaz:pr:
lastiklerinden memnun değilse değiştirirsin.daha iyi lastik alırsın olur biter.motosiklette lastik herşeydir çok hayatidir.seni dik tutan odur unutma.:bestmt:
ayrıca zaten 15000 km olmuş ölücülüğün bukadarını da görmedim.:jocolor:en kaliteli markalar bile anca o kadar gider.ne istersin gariban irc den anlamadım ki:cyclopsan
 
Katılım
11 Mar 2007
Mesajlar
363
Bilgiledirme: Bu mesajı yazan kullanıcının üyeliği iptal edilmiştir.
Lastiklerin sebep olduğu dşmelerde, hala aynı lastik ile devam ediyorsanız sorun sizdedir.
 
Katılım
2 Ara 2012
Mesajlar
538
Ben de arkada irc kullanıyorum, bu saydığınız sıkıntıları yaşamadım 1-2 ani fren ile arkayı kilitleme haricinde, ki o da benim kullanım hatam.
Lastiği alırken tarihine baktınız mı?
 
Katılım
18 Mar 2013
Mesajlar
570
vatan toprağının her santimi değerli. her zaman öpülmeye layık. :bestmt:
ama ben bu irc marka lastikler yüzünden düşmekten bıktım artık. :pale:
daha 15.000 km de lastiklerim. ama arkada %50 erime var.
ha farketmez erimemiş halide cayır cayır kayıyordu.
bugün önümdeki araç ani fren yapınca bende ani fren yaptım.
ama arka kayıp motor yan yattı 4-5 metre sürüklendim.:salut:
ne motorda ne bende çizik yok. ama benzin aktı. moralim bozuldu biraz.
artık canıma yetti bu lastik yüzünden düşme işi. arka frene basınca lastik anında kitleniyor.
bana bu sorunu yaşayıp "ben şu marka lastiği takınca rahatladım" diyecek biri varsa yarın hemen gidip o marka lastik taktıracağım arkaya.
tavsiyelerinizi bekliyorum canlarım :rendeer:

tahsin bey bence lastiktense salcano wolf'ün frenlerinden bu durum. frenleri çok kötü. azıcık sert basayım dediğin anda kitliyor tekerleri doğal olarak kaymaya başlıyorsunuz. kaç kere yaşadım bunu. irc lastikler de eh işte..
 
Katılım
1 Kas 2012
Mesajlar
2,488
sevgili kardeşim çocuk oyuncağı değil bu motosiklet kazası şakası olmaz:pr:
lastiklerinden memnun değilse değiştirirsin.daha iyi lastik alırsın olur biter.motosiklette lastik herşeydir çok hayatidir.seni dik tutan odur unutma.:bestmt:
ayrıca zaten 15000 km olmuş ölücülüğün bukadarını da görmedim.:jocolor:en kaliteli markalar bile anca o kadar gider.ne istersin gariban irc den anlamadım ki:cyclopsan

kaçbinde değişeceğiz. 5000km de bir mi değişeceğiz lastiği ölücü olmamak için ??
aldığımdan beri böyle bu lastik ayrıca.. hep kayıyor hep kayıyor.
zaten değiştireceğim, aldığım günden beri memnun değilim diyorum başlığı düzgün okursan.
 

Bu konuyu görüntüleyen kullanıcılar

Yeni mesajlar

Çok Beğenilen Mesajlar

Üst