Bu saate kadar görmedim yazanı ama CBR250R kullanıcısı vefat etmiş bugün.. Sanırım tanıdık değildi ama genede kötü haber http://www.hurriyet.com.tr/gundem/24665654.asp
Daha kötüsü yorumlar...
Bu saate kadar görmedim yazanı ama CBR250R kullanıcısı vefat etmiş bugün.. Sanırım tanıdık değildi ama genede kötü haber http://www.hurriyet.com.tr/gundem/24665654.asp
Daha kötüsü yorumlar...
Gazyağı, O-Ringler ve zincir için, diğer temizleyici tüm kimyasal spraylerden daha zararsızDaha da zararsızı, kokusuz gaz yağı falan gibi bir sürü saçma sapan takma isimle bulunabilen "Kerosene"
![]()
Biraz daha hafifletilmişi, oynanmışıdır gaz yağının, sonuç olarak özü aynı![]()
Bir video vardı denk gelirsem paylaşırım, her sıvıyı doldurup günlerce, aylarca belli sıcaklık ve soğuklarda falan test ediyorlardı
1. Kerosene, 2. Gaz Yağı sonra içeriği çok uzak olmayan WD-40 sanırım sonra diğer temizleyiciler falan gibi gidiyordu işte liste
Zaten yeni motosikletlerin kullanım kılavuzlarında genellikle yazar "Zincirinizi Kerosene ile temizleyiniz ve uygun zincir yağı ile yağlayınız" gibisinden bir uyarı
Yani gaz yağı alarak çok doğru bişey yapmışsın, orta sertlikte uzun kullı bir fırça ile emip, zincirin üzerinde gezdirerek akıt, biraz bekle...
aynı işlemi birdaha yaparken göreceksin zaten, hiç uğraşmadan kir, pas hepsi akacak, sonra bir sigara molasında gaz yağı uçacak, geriye kalan sadece yağlamak![]()
Ferdi, bu gaz yağı da bulunmaz hint kumaşı-ara ki bulasın....:queen:BAUHAUS bahçe ^^ reyonunda 0,5 lt pet şişede 11 tl fiyatı var ( renk-renk gaz lambası yağı/ sıvı parafin)...
O-ringli, X-ringli yada ring--------------siz zinicirlerin en çok hoşlandığı temizliyici( tüm mot. zincirlerin FAVORİ manitası)....:queen::queen::queen:
ferdinand ; Dengeni sağlamak için (gidonu fazla sıkıp) istem dışı bisikletteki gibi sen yapıyor olabilirsin, farkına varamayabilirsin yola konsantre olduğundan.
Yakıt göstergesi de seni aldatmasın arabadaki gibi stabil değil. Eğim, viraj alırken yatırma vs her türlü şeyden etkileniyor o yüzden pek hassas değil. En fazla yolu 1. dişe düştükten lamba yanıp sönünceye kadarki sürede yapıyor (yaklaşık 50-70 km)
yarın hava yağmursuz olursa öğlen 3 gibi bostancı sahilden tuzlaya köfte yemeğe gitcem, tek başımayım kafasına uyan olursa yarın çıkmadan evvel foruma bakarım zaten beraber gidebiliriz...



ön camı siyah yaptırdım 100 tl ye orjinalin camın aynı ebatlarında nasıl durmuş? kankalar
[url]http://img844.imageshack.us/img844/6046/rw5b.jpg[/URL]
Uploaded with ImageShack.us
[url]http://img33.imageshack.us/img33/6183/7w8t.jpg[/URL]
buda camı(şın)n orjinal hali
[url]http://img19.imageshack.us/img19/8825/yrup.jpg[/URL]
Uploaded with ImageShack.us

bende beğenmeni beğendimBeyendim... :cat:
yağışlı havada motosiklet kullanıyorsan ve o yağış anında zincirin yağsız denk geldiyse ve son olarak yağmur ıslaklığı motorun üstünde kuruduysa pas yapar..
çok büyütülecek bişey değil.. Ayrıca zinciriniz ne marka..
zinciri 1000 km gaz yağı ile temizleyip yine zincir yağı ile temizlemeli
500km de sadece yağlama yapmalısın
ankara geliyorsan ostimde helvacıoğlu-castrol bayisi var ordan zincir yağı aldım 23tl ye şimdi ne kadar olmuştur bilmiyorum ben alalı 3 ay oldu
gayet güzel geçen hafta gaz yağı - fırça ile temizleyip yağladım yağ hala beyaz kıvamda ben yağı çok başarılı buldum