[Ankara - MT]

Katılım
15 Tem 2012
Mesajlar
782
Sayfayı pek takip edemiyorum günü birlik tur olursa haber verirseniz çok sevinirim çok sık takip eden bana haber vermek isteyen olursa mesaj atarsa cep numaramı yollarım
 
Katılım
12 Ara 2011
Mesajlar
1,064
arkadaşlar peki Ankara'da cruiser, chopper tarzı motorlar için aksesuar ve kıyafet satılan bir yer var mıdır? İstanbul'daki Hudson veya Feyizoğlu gibi
Kısmen aksesuar bulunabiliyor ama genellikle az çeşit oluyor ve kalitesiz oluyor, HD ye aksesuar var ama japon cruiser ları için mecbur internetten alışveriş edeceksiniz..
 
Katılım
3 Tem 2009
Mesajlar
6,398
haftasonu ankarada olacağım. nerelerden venom mont bulabilirim???

Motomaxta Venom yok. Yibanın içinde bulamazsan da sağ tarafından aşağı doğru devam et, iş bankasını geçince 1-2 dükkan daha var, onlar satıyordu.

arkadaşlar peki Ankara'da cruiser, chopper tarzı motorlar için aksesuar ve kıyafet satılan bir yer var mıdır? İstanbul'daki Hudson veya Feyizoğlu gibi

Yıldız tarafında yine Endo motor diye bir yer var. HD dsit.ğü aldı, orada belki bişeyler vardır. Geçen de motomax da reklam yapıyordu artık Cruisercileri de düşünüyoruz felan filan diye. Bir de Emek 4.cadde 44.numarada 4.44 motor var, oraya da çokça çapırcı takılıyor, belki bişeyler vardır, telefon edilebilir.

Selamlar,
Facebook grubuna ne oldu? Organizasyonlara katılamasakta oradan takip ediyorduk. Aktif olmayanları dışlama kararı mı aldınız :p Canınız sağolsun, tekerinize taş değmesin...

Aktif olmayan üyeleri tek tek yakalayıp dövcez. Öyle bir karar aldık ::shhh::
 
Katılım
12 Ağu 2008
Mesajlar
870
Evet, okudum..ben üşüyorum calimero...havalar modumu düşürdü ( yerim dar yani :)) Bu haftasonunu batıkentte geçirmeyi düşünüyorum..

Tabi neden olmasın.. :wiinkk:

---------- Mesajlar birleştirildi - 15:29 ---------- bir önceki mesaj zamanı 15:00 ----------

Akşama bana uzun yol çıktı :cherry: Çukurambar_GOP_Havaalanı_Batıkent :sunny:
breh breh breh :pale:
 
Katılım
8 Haz 2009
Mesajlar
4,085
Fati abide uzun yol için motorunu hazılıyordu şu farını bir tamamlasa
Ostim-sincan Bahçeli yapacakmış,
uzun yolculara duyrulur...
 
Katılım
8 Haz 2009
Mesajlar
4,085
kendisine sormak lazım genel manada söyledim ben onu ,:)

ama buluşacak eleman varsa bende çıkar geçerim sorun değil
 
Katılım
28 Ağu 2013
Mesajlar
31
Selamın aleyküm Abilerim Arkadaşlarım ben teorik sınavdan geçtim direksiyon sınavına gireceğim ve sürücü kursumun direksiyon göstermemesi beni tecrübesiz bir şekilde sınava sürüklüyor.Sizden ricam bana düşük cc li bir vitesli motoru olan batıkent,mesa,çakırlar civarında oturan biri ders verebilir mi 1 saat e kalmadan kaparım bundan eminim ve sizin belirlediğiniz bi ücreti verebilirim gerçekten ihtiyacım var acill yardım lütfeeen yakında olan bana bi ulaşırsa sevinirim !!! :):)
 
Katılım
10 Tem 2013
Mesajlar
40
Merhaba,

Cumartesi buluşma varsa ben de gelmek isterim. Bi süredir takip ediyorum ama katılım kısmet olmadı. Ya zaman uygun olmadı ya da ben buluşmayı okuduğumda siz muhtemelen dönüş yolundaydınız.
 
Katılım
26 Tem 2010
Mesajlar
1,078
Motosikleti
VFR1200X
Eryamanlılar sakin olsun; Tukuaz Toki den selamlar. buluşmalara ankaraya 35 km mesafeden gelirim (temelliye 20 km yakınım) :bounce:
 

Bu konuyu görüntüleyen kullanıcılar

Yeni mesajlar

Çok Beğenilen Mesajlar

Üst