[Ankara - MT]

Katılım
3 Tem 2009
Mesajlar
6,398
Calimero Sen yine başvurunu yap AMS ye, bir değişklik oldu. Kimsenin seni sevmemesinden değil yani. Ama erhan sana pire dedi, çok ağır oldu, daha bişey yazmam ben...:bounce:

. ANGARAJ adında başka bir grup oluşturuldu...

kamuoyuna saygıyla duyrulur:)

Olum Angaraj'ı duyurmayacaktın kamoyunda... ??
 
Katılım
12 Haz 2008
Mesajlar
5,549
Calimero Sen yine başvurunu yap AMS ye, bir değişklik oldu. Kimsenin seni sevmemesinden değil yani. Ama erhan sana pire dedi, çok ağır oldu, daha bişey yazmam ben...:bounce:



Olum Angaraj'ı duyurmayacaktın kamoyunda... ??

öyle bir kıstasımız yok şekerim. yani yoktur herhalde...kongreden sonra netleşir:)
 
Katılım
12 Ağu 2008
Mesajlar
870
Calimero Sen yine başvurunu yap AMS ye, bir değişklik oldu. Kimsenin seni sevmemesinden değil yani. Ama erhan sana pire dedi, çok ağır oldu, daha bişey yazmam ben...:bounce:



Olum Angaraj'ı duyurmayacaktın kamoyunda... ??

Erhan bana pire mi dedi::eek:hmy:: Ben yorgan olduğuma kanaat getirmiştim :p ..daha bişey yazmama konusuna gelince yazmasan iyi edersin :pl:
 
Katılım
10 Nis 2012
Mesajlar
1,571
Yine mi yaww, yalama oldu artik, mehter takimi gibi, iki gun foruma giriyor bir gun ceza aliyor :)

Siyasiler kogusuna mi koydular acaba yine? Daha dun gorustuk bisi dememisti, belki bu sabah yolda birileriyle kavga etmis ve onlar da MT yonetiminin yakin arkadasi cikmis olabilir. "Gorursun ulennnnn, attiricam seni o forumdan" demis olabilirler ve bunun uzerine de macunun sol krosesiyle tanismis olabilirler :)

Ne guzel yazdim ama iki dakikada :)
 
Katılım
12 Ağu 2008
Mesajlar
870
Yine mi yaww, yalama oldu artik, mehter takimi gibi, iki gun foruma giriyor bir gun ceza aliyor :)

Siyasiler kogusuna mi koydular acaba yine? Daha dun gorustuk bisi dememisti, belki bu sabah yolda birileriyle kavga etmis ve onlar da MT yonetiminin yakin arkadasi cikmis olabilir. "Gorursun ulennnnn, attiricam seni o forumdan" demis olabilirler ve bunun uzerine de macunun sol krosesiyle tanismis olabilirler :)

Ne guzel yazdim ama iki dakikada :)

Sewmeyenlerim yakında benim de kuyumu kazacaklar..son demlerim :p
 
Katılım
12 Ağu 2008
Mesajlar
870
ben de motomaxı önerecektim ama internet sitelerinde söylenilen markayı bulamadım ne yazık ki..
 
Katılım
29 Nis 2012
Mesajlar
117
arkadaşlar peki Ankara'da cruiser, chopper tarzı motorlar için aksesuar ve kıyafet satılan bir yer var mıdır? İstanbul'daki Hudson veya Feyizoğlu gibi
 
Katılım
29 Haz 2012
Mesajlar
57
Selamlar,
Facebook grubuna ne oldu? Organizasyonlara katılamasakta oradan takip ediyorduk. Aktif olmayanları dışlama kararı mı aldınız :p Canınız sağolsun, tekerinize taş değmesin...
 
Katılım
8 Haz 2009
Mesajlar
4,085
Selamlar,
Facebook grubuna ne oldu? Organizasyonlara katılamasakta oradan takip ediyorduk. Aktif olmayanları dışlama kararı mı aldınız :p Canınız sağolsun, tekerinize taş değmesin...

öyle bir durum yok en azından benim adıma,
feysbuk grubunuda kuran kapattı,
biz ne zaman nerde buluşacağımızı zaten burdan bildiriyoruz :king:
 
Katılım
19 Haz 2013
Mesajlar
95
havalar iyice soğumadan günübirlik cc farksız bir organzasyon bekliyoruz sayın büyüklermizden :)
 

Bu konuyu görüntüleyen kullanıcılar

Çok Beğenilen Mesajlar

Üst