- Katılım
- 12 Haz 2008
- Mesajlar
- 5,549
yani sırf beni sevmiyorsunuz diye grubu mu kapattınızsağlık olsun :cherry:
bazen pire için yorgan yakmak gerekebiliyor
yani sırf beni sevmiyorsunuz diye grubu mu kapattınızsağlık olsun :cherry:
bazen pire için yorgan yakmak gerekebiliyor![]()
. ANGARAJ adında başka bir grup oluşturuldu...
kamuoyuna saygıyla duyrulur![]()
Calimero Sen yine başvurunu yap AMS ye, bir değişklik oldu. Kimsenin seni sevmemesinden değil yani. Ama erhan sana pire dedi, çok ağır oldu, daha bişey yazmam ben...:bounce:
Olum Angaraj'ı duyurmayacaktın kamoyunda... ??
Calimero Sen yine başvurunu yap AMS ye, bir değişklik oldu. Kimsenin seni sevmemesinden değil yani. Ama erhan sana pire dedi, çok ağır oldu, daha bişey yazmam ben...:bounce:
Olum Angaraj'ı duyurmayacaktın kamoyunda... ??
Yine mi yaww, yalama oldu artik, mehter takimi gibi, iki gun foruma giriyor bir gun ceza aliyor
Siyasiler kogusuna mi koydular acaba yine? Daha dun gorustuk bisi dememisti, belki bu sabah yolda birileriyle kavga etmis ve onlar da MT yonetiminin yakin arkadasi cikmis olabilir. "Gorursun ulennnnn, attiricam seni o forumdan" demis olabilirler ve bunun uzerine de macunun sol krosesiyle tanismis olabilirler
Ne guzel yazdim ama iki dakikada![]()
haftasonu ankarada olacağım. nerelerden venom mont bulabilirim???
haftasonu ankarada olacağım. nerelerden venom mont bulabilirim???
bu yiba çarşısının ve yıldızdaki yerlerin googlemaps de gösterebilir misiniz
Selamlar,
Facebook grubuna ne oldu? Organizasyonlara katılamasakta oradan takip ediyorduk. Aktif olmayanları dışlama kararı mı aldınızCanınız sağolsun, tekerinize taş değmesin...
Selamlar,
Facebook grubuna ne oldu? Organizasyonlara katılamasakta oradan takip ediyorduk. Aktif olmayanları dışlama kararı mı aldınızCanınız sağolsun, tekerinize taş değmesin...