Inazuma hakikaten kaliteli, epey kurcalama fırsatı bulabildim

Ama bana göre tasarım anlamında KTM' ye yaklaşamaz bile
Kampüse İnazuma ve KTM Duke ile sağlı sollu girse iki arkadaş, sen dönüp hangisine bakarsın önce böyle düşün, çünkü aradığın şey bu ve her ikiside muhteşem aletler, tek tercihinin görsellik olması çokta anormal gelmedi bana
Birde bana KTM
DUKE 200' e oranla "
Inazumanın şurası varya... dehşet olmuş, gözümü alamıyorum..." diyebiliyorsan, en azından 1 (bir) tanecik beğendiğin detay bulabiliyorsan, düşünmeden Inazuma al derim
Bunu diyemiyorsan, karşısına geçip iç geçiremiyeceğin motosikleti almanın pek manası yok bence
Şahsi tercihim, her yönü ile İnazumanın daha üstün olduğunu kabul etmiş olsamda, paramı gidip KTM' ye verirdim :mrgreen: