Yeni motor alacağım tavsiye yada yardımcı olacak arkadaş var mı

Katılım
28 Ara 2012
Mesajlar
84
Bilgiledirme: Bu mesajı yazan kullanıcının üyeliği iptal edilmiştir.
Toyoto'ya git......... yani İnazuma al ;-) kalitesi tartışılmayacak bir alet.
 
Katılım
28 Tem 2013
Mesajlar
4,319
uzun yolda yapıcam diyor ninja görmedim veya gördüysem dikkat etmemişimdir ss ye yakın diyorsunuz yani uzun yolda rahat etmen imkansızz gibi benim düşüncem eğer kullanan varsa açıklasın
 
Katılım
5 Eyl 2013
Mesajlar
13
arkadaşlar verdiğiniz tavsiyelere göre inceledim motorları inazuma ile ktm arasında gidip geliyorum artık para durumlarına göre ayarlıcam birini :p
 
Katılım
12 Haz 2012
Mesajlar
2,938
arkadaşlar verdiğiniz tavsiyelere göre inceledim motorları inazuma ile ktm arasında gidip geliyorum artık para durumlarına göre ayarlıcam birini :p

Inazuma hakikaten kaliteli, epey kurcalama fırsatı bulabildim :) Ama bana göre tasarım anlamında KTM' ye yaklaşamaz bile :)

Kampüse İnazuma ve KTM Duke ile sağlı sollu girse iki arkadaş, sen dönüp hangisine bakarsın önce böyle düşün, çünkü aradığın şey bu ve her ikiside muhteşem aletler, tek tercihinin görsellik olması çokta anormal gelmedi bana :)

Birde bana KTM DUKE 200' e oranla "Inazumanın şurası varya... dehşet olmuş, gözümü alamıyorum..." diyebiliyorsan, en azından 1 (bir) tanecik beğendiğin detay bulabiliyorsan, düşünmeden Inazuma al derim :)

Bunu diyemiyorsan, karşısına geçip iç geçiremiyeceğin motosikleti almanın pek manası yok bence :)

Şahsi tercihim, her yönü ile İnazumanın daha üstün olduğunu kabul etmiş olsamda, paramı gidip KTM' ye verirdim :mrgreen:
 
Katılım
5 Eyl 2013
Mesajlar
13
Inazuma hakikaten kaliteli, epey kurcalama fırsatı bulabildim :) Ama bana göre tasarım anlamında KTM' ye yaklaşamaz bile :)

Kampüse İnazuma ve KTM Duke ile sağlı sollu girse iki arkadaş, sen dönüp hangisine bakarsın önce böyle düşün, çünkü aradığın şey bu ve her ikiside muhteşem aletler, tek tercihinin görsellik olması çokta anormal gelmedi bana :)

Birde bana KTM DUKE 200' e oranla "Inazumanın şurası varya... dehşet olmuş, gözümü alamıyorum..." diyebiliyorsan, en azından 1 (bir) tanecik beğendiğin detay bulabiliyorsan, düşünmeden Inazuma al derim :)

Bunu diyemiyorsan, karşısına geçip iç geçiremiyeceğin motosikleti almanın pek manası yok bence :)

Şahsi tercihim, her yönü ile İnazumanın daha üstün olduğunu kabul etmiş olsamda, paramı gidip KTM' ye verirdim :mrgreen:
çok haklısın gerçekten ama aile biraz korkuyor motor almak istemiyor bi de 15 bin liraya motor alcam desem babam vurur beni :mrgreen: babamın eski arabası 15 bin lira çünkü suzuki vitara param olsa 5 bin fazla verir alırımda işte bilmiyorum :mrgreen:
 
Katılım
21 Kas 2012
Mesajlar
1
Ben de Diyarbakır'da oturuyor ve D.Ü. çalışıyorum. Honda PCX 125 cc şehir içi ve şehirlerarası kullanıyorum. Söylenecek bir şey yok. Al, kullan, mutlu ol. Selamlar.
 
Katılım
5 Eyl 2013
Mesajlar
13
Ben de Diyarbakır'da oturuyor ve D.Ü. çalışıyorum. Honda PCX 125 cc şehir içi ve şehirlerarası kullanıyorum. Söylenecek bir şey yok. Al, kullan, mutlu ol. Selamlar.

selam abi tamam motor hoşda scooter gelmez bana ya bu arada ne iş yapıyorsun üniversitede
 
Katılım
25 Tem 2013
Mesajlar
180
megelli sorunlu bir makina herşeyden önce tireşimli bir makina... inazuma herşeyden önce suzuki 2 yıl garantin var... megelli gibi birşeyi düşünebiliyorsan hiç düşünmeden hyosung al 50 kat iyidir... gt250naked modelini iki yıldır kullanıyorum hatta iki adet var adam gibi kullanınca sorun nedir bilmeyen makinalar...
 

Bu konuyu görüntüleyen kullanıcılar

Yeni mesajlar

Çok Beğenilen Mesajlar

Üst