Yeni motor alacağım tavsiye yada yardımcı olacak arkadaş var mı

Katılım
5 Eyl 2013
Mesajlar
13
Selam arkadaşlar 1992 doğumluyum 1.84 boy 77 kilo üniversite öğrencisiyim 4 yıldır motor sürüyorum scooter 150 lik ve yarı debriyajlı bir motorum oldu daha önce.ehliyetim var tabiki.Aslına bakarsanız kros tarzı motorları seviyorum kaskları ve dağ bayır gidişi hoşuma gidiyor ama o motorla fakülteye gitmek biraz acayip olur :farao: racing tarzı motorlar hoş ama benim bütçemlede ses getiren birşey olacağını sanmıyorum :pale: maximum 12 bin liralık birşey istiyorum bi de öğrenciyiz aşırı yakmasın :mrgreen: diyarbakırda okuyorum evimiz antalyada hani uzun yol da yapabileceğim birşey olsa fena olmaz :p
 
Katılım
19 Tem 2013
Mesajlar
2,014
SS makinalara pek bakmadım ama forumu takip ettiğim kadarı ile şu üçlemde kalıcaksın;

HONDA CBR 250, KAWASAKİ NİNJA , HYOSUNG GT250R...

---------- Mesajlar birleştirildi - 10:54 ---------- bir önceki mesaj zamanı 10:51 ----------

Barkın'ın 250 cc karşılaştırmasında SUZUKİ İNAZUMA ön plana çıkmıştı.. benimde Favorimdir, ayrıca belirteyim.. ::winkwink
 
Katılım
5 Eyl 2013
Mesajlar
13
kawasaki biraz küçük gözüküyor ya çok da yakıyor cbr a göre,hyosung a da güvenemiyorum aslında hoş duruyor ama bilmiyorum megelli 250 r diye bi motor buldum dehşet güzel görüntüsü fiyatı 8.500 civarı işte markalar pek bilindik olmayınca honda,kawasaki gibi birşey olsa insan gözü kapalı güvenip alıyor
 
Katılım
5 Eyl 2013
Mesajlar
13
inazuma altın elbiseli adam 250 cc karsılastırmadaki yorumlara bakılırsa cok rahat bi motormuş ama ben biraz albenisi olan birşey arıyorum üniversitedeyiz aga kızlar falan :pl:
 
Katılım
21 Tem 2013
Mesajlar
250
Supersport= Kalıp olarak söylersem biraz düşürücem ccyi Yamaha yzf-R125 2013 modeli diyebilirim
125 beni kesmez aga 250 olsun dersen Honda Cbr250 kullanışı rahat herşeyi güzel tek sorun lastik 2 motosiklettede lastik alman gerekir
yakıt tüketimleri fazla değil zaten tek silindir örnek verdiğim motorlar rahat edebilirsin diyarbakırdan antalyaya gidiceksen 125 seni yolda biraz sıkar o yüzden 250 derim fakat altında oyuncak gibi durabilirde benim kararım budur :)
 
Katılım
5 Eyl 2013
Mesajlar
13
megelli 250 r bu motorada bi bakıp görüşlerinizi söyleyebilir misiniz arkadaşlar ayrıca ilk defa bir forum sitesine üye oldum bayağı güzelmiş ya :mrgreen:
 

Ose

Forumdan Uzaklaştırıldı
Katılım
3 Haz 2013
Mesajlar
579
Bilgiledirme: Bu mesajı yazan kullanıcının üyeliği iptal edilmiştir.
Millete Hava Atmak İçin Motosiklet Alacaksan Hiç Alma
 
Katılım
5 Eyl 2013
Mesajlar
13
ya hava değilde bindiğimize göre biraz dikkat çeksin amaç o yani yoksa apaçi gençliği olmak değil niyetim :wiinkk:
 
Katılım
21 Tem 2013
Mesajlar
250
Millete Hava Atmak İçin Motosiklet Alacaksan Hiç Alma

Arkadaşı sen yanlış anlamışsın :) tekrar okumanı tavsiye ederim yolda yapıcam ama kalıplı olsun hoşuma gitsin gibisinden konusuyor hemen kötülemeyiniz gaz vermek için motosiklet alicak biri değil tecrubeside var okursanız seviniriz
 
Katılım
5 Eyl 2013
Mesajlar
13
mesela ktm duke güzel gösterge paneli harika ama motor cross motor ile ybr nin karışımı gibi duruyor ve renk tasarımıda harika :cat:
 

Ose

Forumdan Uzaklaştırıldı
Katılım
3 Haz 2013
Mesajlar
579
Bilgiledirme: Bu mesajı yazan kullanıcının üyeliği iptal edilmiştir.
ya hava değilde bindiğimize göre biraz dikkat çeksin amaç o yani yoksa apaçi gençliği olmak değil niyetim :wiinkk:

Bende direk apaçi diyecektim önce bi nabzı kontrol etmem iyi olmuş :)

Sana ozman 2.el Honda Cbr600rrleri öneririm ama alırken dikkat etmen gereken çok şey var yakıtı ve vergiside var zaten ses ve görünüşe dicek bişeyin varmı bilmiyorum


http://www.sahibinden.com/ilan/vasita-motosiklet-honda-sahibinden-sorunsuz-130571862/detay


http://www.sahibinden.com/ilan/vasita-motosiklet-honda-sari-cazibe-600rr-128062074/detay


http://www.sahibinden.com/ilan/vasita-motosiklet-honda-27,000-km-de-hatasiz-rr-136631014/detay/
 
Katılım
5 Eyl 2013
Mesajlar
13
çok teşekkür ederim hepinize :) 2003 model falan o para ediyor mu ya ? 12 bin falan evet süper makina bi tane var sahibinden.com da ama ruhsatı yokmuş yurtdışı falanmıs ama süper görüntü beyaz bişey.O para yani ona verirmiydiniz siz 600 cc harika ama pek anlamıyorum ikinci el piyasasından
 
Katılım
4 Kas 2010
Mesajlar
1,365
Bence supermoto daha tatlı olabilir.. hyo gt250r aldığınızda tamam güzel duruyor da motosikletle oynamanın zevki ayrı..

http://www.youtube.com/watch?v=_YCe3mv7IAU

Suzuki DRZ400 SM ye paranız yeterse bence 2. el birtane almaya bakın..

Yamaha WR 125 X te güzel olabilirdi uzun mesafe olmasaydı..

CBR 250 alırsanız riske girmemiş olursunuz işinizi görür..

Bu arada arazş konusunu bence aklınızda tutun ben k*çı kırık kanuniyle bu kadar eğlendiğime göre..

http://i43.tinypic.com/f1h5bb.jpg

Not:Yeditepede öğrenciyim.. Kimse çok cins falan diye sorun yapmıyor :mrgreen:
 
Katılım
28 Ağu 2013
Mesajlar
30
150 cc üzeri kullanmamışsanız honda CBR600f motor biraz vazla gelir diye düşünüyorum şehir içinde kulanırken ve dönüşlerde zorluk yaşarsın ama alışınca da tadından yenmez keyfi :) ayrıca o fiyata km düşük ve yorulmamış motor bulman gerek 2002 2003 model inşallah gönlüne zevkine uyan motor bulursun.
 
Katılım
5 Eyl 2013
Mesajlar
13
Bence supermoto daha tatlı olabilir.. hyo gt250r aldığınızda tamam güzel duruyor da motosikletle oynamanın zevki ayrı..

http://www.youtube.com/watch?v=_YCe3mv7IAU

Suzuki DRZ400 SM ye paranız yeterse bence 2. el birtane almaya bakın..

Yamaha WR 125 X te güzel olabilirdi uzun mesafe olmasaydı..

CBR 250 alırsanız riske girmemiş olursunuz işinizi görür..

Bu arada arazş konusunu bence aklınızda tutun ben k*çı kırık kanuniyle bu kadar eğlendiğime göre..

http://i43.tinypic.com/f1h5bb.jpg

Not:Yeditepede öğrenciyim.. Kimse çok cins falan diye sorun yapmıyor :mrgreen:

o videoyu izledikten sonra napacağım belli olmaz artık her an haberlerde görebilirsiniz beni diyarbakırda eylemlerin arasındaki krosscu diye :queen:
 
Katılım
27 Ağu 2010
Mesajlar
774
Ninja CBR'dan daha küçük duruyor diyenler acaba hayatlarında hiç ninja 250r görmüşler mi? :)
 
Katılım
6 Ocak 2006
Mesajlar
371
Ninja CBR'dan bence de küçük durmuyor. Ninja oturuş pozisyonu itibariyle sanırım ss'ye daha yakın. Özellikle yedek parça olayından insanların çok şikayetçi olduğunu okuyorum. Ama kullananlar CBR ile karşılaştırmayın şunu diye kızıyorlar :)

Inazuma, sana önereceğim ilk motor. Oldukça kalıplı ve güzel. Yakında inazuma s modeli çıkıyormuş. onu beklemeni tavsiye ederim. şirkette bir abimize aldık fuardan. çok memnun.

sana önereceğim 2. motor CBR250. Oturuş pozisyonu olarak naked ve ss arasında kalmış. çok rahatsız edici değil. hem güvenli bir şekilde yoluna bakarsın, hem de görüntüsü yeterli olur senin için. kızlar cc'den anlamıyor zaten :)

3. tavsiyem ninja. ss'ye daha yakın. görüntüsü çok güzel. işte adının ninja olması beni çok düşündürmüştü. düşünsene okula gireceksin, aha ninja geldi diyecekler :) şaka yapıyorum tabii ki.

bu motorların seni üzmeyeceğini düşünüyorum.
 

Bu konuyu görüntüleyen kullanıcılar

Yeni mesajlar

Çok Beğenilen Mesajlar

Üst