[Ankara - MT]

Katılım
10 Nis 2012
Mesajlar
1,571
Anarsik bebeler olalimm :)

Ne gonustunuz lan ben gittikten sonra, hep ben gidince eglenionuz zaten :)

Sonunda 1200 GS deneyebilen Derviscimmm benim, alalim izlenimlerini, neymis paralever, telelever olayi, bi anlat hele bize :)
 
Katılım
12 Haz 2008
Mesajlar
5,549
Anarsik bebeler olalimm :)

Ne gonustunuz lan ben gittikten sonra, hep ben gidince eglenionuz zaten :)

Sonunda 1200 GS deneyebilen Derviscimmm benim, alalim izlenimlerini, neymis paralever, telelever olayi, bi anlat hele bize :)

len ne zaman kasksız montsuz buluşmaya geldim denemelik motorlar geliyo...dün de öyle oldu gıcık oldum....

polat iyi ki sana hitaben bi karikatür yayınladık, hemen illa bi laf sokma, bi değişik hareketler falan...
 
Katılım
3 Tem 2009
Mesajlar
6,398
Yoo dostum yoo, beni çok yanlış tanımışsın. Ayrıca o karikatürü beğenen sadece ben ve Soykan diye birisi.

Senin bu nezaketine, kibarlığına tav oldum sabah sabah, hepsi bu. Bir sorun varsa o lanet olası anarşik k.çını tekmeleyebilirim dostum. ::zencii::
 
Katılım
21 Mar 2012
Mesajlar
723
len ne zaman kasksız montsuz buluşmaya geldim denemelik motorlar geliyo...dün de öyle oldu gıcık oldum....

polat iyi ki sana hitaben bi karikatür yayınladık, hemen illa bi laf sokma, bi değişik hareketler falan...

Al motoru istediğin zaman sizinde motorunuz sonuçta :wiinkk:
 
Katılım
12 Haz 2008
Mesajlar
5,549
Yoo dostum yoo, beni çok yanlış tanımışsın. Ayrıca o karikatürü beğenen sadece ben ve Soykan diye birisi.

Senin bu nezaketine, kibarlığına tav oldum sabah sabah, hepsi bu. Bir sorun varsa o lanet olası anarşik k.çını tekmeleyebilirim dostum. ::zencii::

nezaket ve kibarlık benim karakterimdir. Salon adamı çizgimden asla taviz vermem

bu arada dünkü muhabbetten anladığım kadarıyla ideal motor yok arkadaşlar açık konuşayım...onun titreşimi, bunun gücü, yok alt deviri üst deviri, frenajı, tipi, benzin tüketimi, tipi illa bi noksanı oluyor...gidip bi tane multistrada alacam artık..:)

---------- Mesajlar birleştirildi - 10:29 ---------- bir önceki mesaj zamanı 10:27 ----------

Anarşiklik yapıyokmu deyzemin evladıı :queen:

yapalım hacı bana uyar:) ama önce bi ihtar çekelim napıyoz plan poroğram nedir..:)
 
Katılım
3 Tem 2009
Mesajlar
6,398
Multistrada mı ? yedek parçası ve bakımı :cherry:

Hakaten ben de biraz kafa yorayım bakayım, benim için ideal motor hangisi acaba yada var mı...

Buarada dün ne oldu ben anlamadım, motor geldi de kasksız olduğun için deneyemedin mi, neye sinir yaptınız? Ne bu anarşiklik !!

Yunus Fatih abiye teslim ettin mi anaktarlarını, bak sonra üstüme kalıyor,,, :)
 
Katılım
14 Ağu 2010
Mesajlar
2,051
Söz konusu boxer oldumu objektif yaklaşamıyorum. Fakat KTM iyiydi, kullanırken zevk aldım. Sertlikten hoşlanan bir motosiklet. Hunharca...::whip::
 
Katılım
29 Haz 2010
Mesajlar
1,426
Valla 990'ı bilmem de ben nesnelce şunu belirteyim, 1190 her açıdan GS'in gururuyla oynar. Ankaraya bi geleyim Oziye yabışacağım :mrgreen:
 
Katılım
30 May 2013
Mesajlar
37
Ankara kızılay civarında sürekli gördüğüm extrem super motor sahibi arkadaş burdamı? motorunu çok beğeniyorum. eğer burdaysa bi tur binemmi? bende almayı düşünüyorumda:)
 
Katılım
3 Tem 2009
Mesajlar
6,398
Ankara kızılay civarında sürekli gördüğüm extrem super motor sahibi arkadaş burdamı? motorunu çok beğeniyorum. eğer burdaysa bi tur binemmi? bende almayı düşünüyorumda:)

Birisi bana mı seslendi ?? :)

Sen nezamandan beri kızılay civarında sürekli görüyorsun motorumu ? Ben nezamandır (~7ay) kızılaya uğramıyorum neredeyse :wiinkk:
 
Katılım
21 Mar 2012
Mesajlar
723
La bi git bebe dediğine baksana "kızılay civarında sürekli gördüğüm extrem super motor" supermoto değil super motor bu olsa olsa ER6 yani Bülent'in motor olabilir :p
 
Katılım
19 Eyl 2010
Mesajlar
264
ben de rüyamda gördüm süper bi motor rengi de yeşildi, tam alacaktim ki noter kapandı :p hakkat Kızılaya gitmiyon mu la elemancigim :) bu arada arkadaş mesajı benim ağzımdan yazdı kendisi taze gv250 pilotu Adı enes, enes merhaba de arkadaşlara :p

---------- Post added at 20:11 ---------- Previous post was at 20:03 ----------

wozy nickli zat-i muhterem, tanimadigin insanlarla ilgili bebe ya da bu gibi ifadeler kullanmak hoş değil yalnız hatırlatırım
 
Katılım
21 Mar 2012
Mesajlar
723
ben de rüyamda gördüm süper bi motor rengi de yeşildi, tam alacaktim ki noter kapandı :p hakkat Kızılaya gitmiyon mu la elemancigim :) bu arada arkadaş mesajı benim ağzımdan yazdı kendisi taze gv250 pilotu Adı enes, enes merhaba de arkadaşlara :p

---------- Post added at 20:11 ---------- Previous post was at 20:03 ----------

wozy nickli zat-i muhterem, tanimadigin insanlarla ilgili bebe ya da bu gibi ifadeler kullanmak hoş değil yalnız hatırlatırım

Evet seni tanımadığım doğru o yüzden üzerine alınmana da gerek yok. Yazdıklarım Syanur nickli kullanıcıya.
 

Bu konuyu görüntüleyen kullanıcılar

Yeni mesajlar

Çok Beğenilen Mesajlar

Üst