- Katılım
- 1 Kas 2012
- Mesajlar
- 2,488
- Konu Yazar
- #1
4t yağ fiyatlarının yüksekliğinden ve sık yağ değişimi yaptığımdan yaklaşık 7000km dir motosikletime araba yağı koyuyorum.4 litresi 35tlden 10-40 gm araba yağı buldum en son. sonuç olarak
ne vites geçişleri ne çalışması ne debriyaj baabında motorda 4t ve araba yağı koyduğum zamanlar arasında en ufak bir fark göremedim.
istanbuldaki kuryelere bakıyorum. çoğunda cbf varki cayır cayır yağ yakan bir motor. maliyet hesabı yapan kuryelerin litresi 25tl den motorlarına 4t yağ koyacakları bana mantıklı gelmiyor. eminim bulabildikleri en ucuz araba yağı hatta tenekelerdeki kamyon yağı kullanıyorlar.
bi yorum alayım bide anket açayım dedim..
düzeltme : anketi açamadım. yorum yeterli..
ne vites geçişleri ne çalışması ne debriyaj baabında motorda 4t ve araba yağı koyduğum zamanlar arasında en ufak bir fark göremedim.
istanbuldaki kuryelere bakıyorum. çoğunda cbf varki cayır cayır yağ yakan bir motor. maliyet hesabı yapan kuryelerin litresi 25tl den motorlarına 4t yağ koyacakları bana mantıklı gelmiyor. eminim bulabildikleri en ucuz araba yağı hatta tenekelerdeki kamyon yağı kullanıyorlar.
bi yorum alayım bide anket açayım dedim..
düzeltme : anketi açamadım. yorum yeterli..