- Katılım
- 11 Mar 2012
- Mesajlar
- 817
Husaberg FE450 ye Ipone KATANA OFF-ROAD - 10W60 . Motor sıcaklığı zor koşullarda 110 derece üzerine çıkabiliyor. O yüzden en iyisini ve vizkosite aralığı en yüksek olanını alıyorum.
GasGas EC250 : Motul Transoil Expert. Şanzuman için harika bir yağ. İlk defe kullandım çok memnun kaldım. Vites geçişleri pamuk gibi rahatları.
Z750 ye Motul 5100 10w40 koyduk. Motorda ilk kalkışlarda bir silkeleme, üst devirlerde bir titreme başladı. 1000km sürdüm, aklıma öyle bir takıldıki ulan diyorum şeytan diyo git değiş yağı. Acaba psikolojik mi diyorum arkadaşlara soruyorum. Psikolojik o diyorlar
Motor harul hürül sarsıyor resmen. Gözümü kararttım gittim Ipone 10w50 power katana aldım. Yağlara zamda gelmiş bayıldık tabi dünya para. Değiştirdim yağı ilk sürüşte direk dedim haaas..... Kalkıştaki silkeleme gitmiş vitesler pamuk olmuş, orta üst devirlerdeki gıdıklama minimum seviyeye inmişti. Böyle böyle oldu lan dediğimde oda psikolojik dediler 
GasGas EC250 : Motul Transoil Expert. Şanzuman için harika bir yağ. İlk defe kullandım çok memnun kaldım. Vites geçişleri pamuk gibi rahatları.
Z750 ye Motul 5100 10w40 koyduk. Motorda ilk kalkışlarda bir silkeleme, üst devirlerde bir titreme başladı. 1000km sürdüm, aklıma öyle bir takıldıki ulan diyorum şeytan diyo git değiş yağı. Acaba psikolojik mi diyorum arkadaşlara soruyorum. Psikolojik o diyorlar