Forumdan Uzaklaştırıldı
- Katılım
- 30 Ağu 2013
- Mesajlar
- 887
Bilgiledirme: Bu mesajı yazan kullanıcının üyeliği iptal edilmiştir.
Kanuni Seyhan 150 c
Şehiriçi karışık kullanım.
Depoyu taşana kadar doldurup 536 km gittikten sonra motor stop etti. Yedeğe geçirip yola devam ettim.
Depo kapasitesi 12 lt. Rezerv kaç lt bilmiyorum. 12 lt'nin tümünü yaktığımızı düşünsek bile 100 km'de 2.2 lt tüketmiş oluyor.Sonuç fabrika ve kullanıcı verilerinden çok aşağıda çıktı. Ölçümde hassasiyet gösterdim; bu makinenin bu kadar az yakması mümkün müdür? Gazı da acımadan çeviririm az yakmasını düşünmeden..
Şehiriçi karışık kullanım.
Depoyu taşana kadar doldurup 536 km gittikten sonra motor stop etti. Yedeğe geçirip yola devam ettim.
Depo kapasitesi 12 lt. Rezerv kaç lt bilmiyorum. 12 lt'nin tümünü yaktığımızı düşünsek bile 100 km'de 2.2 lt tüketmiş oluyor.Sonuç fabrika ve kullanıcı verilerinden çok aşağıda çıktı. Ölçümde hassasiyet gösterdim; bu makinenin bu kadar az yakması mümkün müdür? Gazı da acımadan çeviririm az yakmasını düşünmeden..