[Ankara - MT]

Katılım
8 Haz 2009
Mesajlar
4,085
ve sen bu performansla 4. sene okulu bitirecen ha?

bu-yapt%C4%B1%C4%9F%C4%B1n-espiri-miydi-%C5%9Fimdi_299231.jpg
 
Katılım
3 Tem 2009
Mesajlar
6,398
Beyler boyunuzun ölçüsünü akşam çekirdek çitleyerek de alabilirsiniz... Buradan didişmeyin, en çok çeeerdeği yiyen kazansın...
 
Katılım
17 Şub 2013
Mesajlar
232
arkadaşlar herkese selam...13-14-15 eylülde istanbul parktadaki süper bike şampiyonasına gidicek olan varmı?
 
Katılım
12 Haz 2008
Mesajlar
5,549
v strom ya da muadili motorların konforla gidip gidemeyeceklerini merak ettiğim yollar bu şekilde...toprak olan yolda çok sarsılmadan rahat gidilir mi..?

DSCF8687+%2528800x533%2529.jpg

DSCF8744+%2528800x533%2529.jpg
 
Katılım
8 Haz 2009
Mesajlar
4,085
v strom ya da muadili motorların konforla gidip gidemeyeceklerini merak ettiğim yollar bu şekilde...toprak olan yolda çok sarsılmadan rahat gidilir mi..?

https://lh3.googleusercontent.com/-...NQMCE/w800-h533-no/DSCF8687+%28800x533%29.jpg
https://lh5.googleusercontent.com/-...-ftf4/w800-h533-no/DSCF8744+%28800x533%29.jpg

üstteki yolda motorun yük durumuna göre 40'ı geçemezsın (tecrübe ile de alakalı)(ben g.tunu basını oynatarak dakardaki gibi giderim diyosan yabıştıtır gidersin bittabii)
alttaki yolda her türlü gidersin ama amortisörlerin sertliği yorar..

ha unutmadan gel benim motoru al 1 haftasonu git istedğin yerde dene...
yoksa yine doğmamış cocuğa don biçmeye başlıyacaz biz erhan..
 
Katılım
3 Tem 2009
Mesajlar
6,398
Sağolsun erhan arkadaşımız beyin fırtınası yapmadan boş geçen bir günümüzü gördümü yapıştırıyor soruyu...
 
Katılım
12 Haz 2008
Mesajlar
5,549
üstteki yolda motorun yük durumuna göre 40'ı geçemezsın (tecrübe ile de alakalı)(ben g.tunu basını oynatarak dakardaki gibi giderim diyosan yabıştıtır gidersin bittabii)
alttaki yolda her türlü gidersin ama amortisörlerin sertliği yorar..

ha unutmadan gel benim motoru al 1 haftasonu git istedğin yerde dene...
yoksa yine doğmamış cocuğa don biçmeye başlıyacaz biz erhan..

hacı arkamızdan toz dumanı bırakarak gidelim diye bir niyetimiz yok...40 zaten ideal rakam...tek beklentim zangır zangır titreyip motor dağılacakmış hissi vermesin...bu tür toprak yol kim bilir ne kadar denk gelir...alttaki asfalt ise şu an herhangi bir gezide karşılaşabilecek kötü yollar arasında...amortisörler sert gelebilir dediğin gibi ama az miktarda ekstra olarak yorgunluk verecekse problem değil...

bu tarz yollara ulaşmak için katedeceğimiz düzgün asfaltı da göz önüne alırsak v strom uygun gibi görünüyor o zaman...yok bu yollar için ideal olan motoru almaya karar verirsek bu yollara ulaşmak için katedeceğimiz asfaltta bu sefer yine yorulcaz...

demek ki vstrom, versys candır

Sağolsun erhan arkadaşımız beyin fırtınası yapmadan boş geçen bir günümüzü gördümü yapıştırıyor soruyu...

biz istiyoruz ki beyin egzersizi yapıp zihninizi zinde tutalım...
 
Katılım
3 Tem 2009
Mesajlar
6,398
Zaten böyle yollarla karşılaştığında, motorunda yüklüyse yani gezideysen, Versys yada V-stromdan daha ideal olabilecek 2-3 motor vardır herhalde. Onlar da +999cc olduğu için ilgi alanımıza giriyor. Hem bu belirgin alternetifliksizlikten dolayı hem de V-strom'un bu yollarda sergileyeceği yeterli performanstan dolayı gönül raaaatlığıyla alabilirsin,,, diye düşünmekteyim.

Hatta o fotodaki asfalt için amortisörleri nekadar sert bilmiyorum ama V-strom çok çok ideal görünüyor.

Şöyle bir toparlama yapayım kendimce :

-öncelikle motorumuzun yüklü olduğunu kabul edersek

- ~1000cc seçeneklerini elersek

Örnekteki toprak yol için en uygun motor KLR650 yada 640adv yada Tenere 'dir diyebiliriz.

Yine örnekteki asfalt yolu göz önüne aldığımızda yukarıda saydığımız modeller V-strom ve Versys'e göre yumuşak olduklarından biraz daha konforlu hissettirebilirler. Ancak düz asfaltlı virajlı yollarda Versys ve Vstromun sportifliğini ve kararlılığını sunamazlar. Ki ben biraz bu kısma önem veriyorum.

Yine bu yollarla karşılaşmak için kat ettiğimiz (ş.arası yollar gibi) uzun ve daha süratli yol şartları düşünüldüğünde Versys ve Vstrom hertürlü fark koyar üstteki motorlara.

Eh, Versys zaten çok yakışıklı :) ama biraz pahalı sanırım. Vstrom da ucuz değil pek, abs'li felan olunca. Bunlar da dezavantajları.

Fakat senin için en ideali yine 2.grup; Versys-Vstrom seçenekleri olur sanırım. Ben kesinlikle Versys alırdım, tipi ve kawasaki olduğu için :)
 
Katılım
12 Haz 2008
Mesajlar
5,549
Elin adamı cup la heybesinde ayranıyla tapa gaz gidiyo, sen dl 650 gider mi diyon erhan reiz yapma böyle üzme bizi :sunny: Goca oğlana da bakma sen göt baş oynatmaz hatta dl650 tam üstteki resimde olan yollar için üretilmiş, hatta söylentiler öyle ki fizibilite çalışmalarına böyle yollarda tel araba ve tornet sürerek başlamışlar :p

ağzından bal damlıyor bebeğim...

---------- Mesajlar birleştirildi - 10:29 ---------- bir önceki mesaj zamanı 10:21 ----------

Ben kesinlikle Versys alırdım, tipi ve kawasaki olduğu için :)

ben de kawasaki konusunda kararsızım servis olayından dolayı...alabilirsem eski kasasını alabiliyorum zaten, 2007 vs...ama o da cebimden bir miktar para çıkaracak...

2005 model 47500 km de vstrom var, takas için elemanla görüşcem kafa kafaya takas edebilirim eleman 16000 yazmış...alternatif olarak 2007 model versys abs li var 16750 konya da bi bak fırsatın varsa...yine konya da 15 e var..polat fikir ver yiğidim...
 
Katılım
8 Haz 2009
Mesajlar
4,085
Elin adamı cup la heybesinde ayranıyla tapa gaz gidiyo, sen dl 650 gider mi diyon erhan reiz yapma böyle üzme bizi :sunny: Goca oğlana da bakma sen göt baş oynatmaz hatta dl650 tam üstteki resimde olan yollar için üretilmiş, hatta söylentiler öyle ki fizibilite çalışmalarına böyle yollarda tel araba ve tornet sürerek başlamışlar :p
Emmi cupla benim dehlediğim yerlere dl1000le girmem kendim diyorum bak bunu,
cup dediğin motur 100kilo kaydığında anında toplarsın ama öteki zebellah öyle değil işte..

Nerden mi biliyorum :) ikisinide denedim çünki..
 
Katılım
12 Haz 2008
Mesajlar
5,549
Emmi cupla benim dehlediğim yerlere dl1000le girmem kendim diyorum bak bunu,
cup dediğin motur 100kilo kaydığında anında toplarsın ama öteki zebellah öyle değil işte..

Nerden mi biliyorum :) ikisinide denedim çünki..

hacı ben dehleyecek değil usuldan rahat gidecek mi derdindeyim...ama cupım olsa bu yola dehlemem açıkçası zangır zangır olur o motor...
 
Katılım
3 Tem 2009
Mesajlar
6,398
Valla erhancım benim sana vereceğim akıl direk yeni kasa Versys olur :cherry:

DL den direk nefret ediyorum, tipinden dolayı. Hiç sevemedim. Durduk yere benzin döküp yakabilirim yani o motoru. Çok hantal görünüyor benim gözüme. Bana göre hiç değil. Hadi fiyatı uygun olsa belki belki, çaresizlikten alırdım. Ama maşallah, adamlar 1000lik modeli kadar para istiyor neredeyse...:farao:

Versys'in de yeni kasaları çıkınca eskilerden iyice soğudum ben. Yani şimdi eskisine para basıp alsam, yenisini gördükçe "neden ÜBDEH! yapmadım" diye kendime kızarım biliyorum :)

Sadece tipinden dolayı da değil, Kawasaki'ye de ayrı bir sempatim var. Servis olarak hiç bir fark yok benim gözümde, seni bilmem de bakımları için ne Versys'i Ulusan'a ne de DL'yi Endo'ya götürmem. Sıkıntı çıkarsa Allah kerim :)

ABS den de vazgeçmek istemiyorsun ayrıca = +$$$$ :)

Bu işin sonu senin bütçende bitiyor hacım, onu da bizden öğrenecek değilsin. Bütçeni en iyi sen bilirsin !!
 
Katılım
12 Haz 2008
Mesajlar
5,549
Valla erhancım benim sana vereceğim akıl direk yeni kasa Versys olur :cherry:

DL den direk nefret ediyorum, tipinden dolayı. Hiç sevemedim. Durduk yere benzin döküp yakabilirim yani o motoru. Çok hantal görünüyor benim gözüme. Bana göre hiç değil. Hadi fiyatı uygun olsa belki belki, çaresizlikten alırdım. Ama maşallah, adamlar 1000lik modeli kadar para istiyor neredeyse...:farao:

Versys'in de yeni kasaları çıkınca eskilerden iyice soğudum ben. Yani şimdi eskisine para basıp alsam, yenisini gördükçe "neden ÜBDEH! yapmadım" diye kendime kızarım biliyorum :)

Sadece tipinden dolayı da değil, Kawasaki'ye de ayrı bir sempatim var. Servis olarak hiç bir fark yok benim gözümde, seni bilmem de bakımları için ne Versys'i Ulusan'a ne de DL'yi Endo'ya götürmem. Sıkıntı çıkarsa Allah kerim :)

ABS den de vazgeçmek istemiyorsun ayrıca = +$$$$ :)

Bu işin sonu senin bütçende bitiyor hacım, onu da bizden öğrenecek değilsin. Bütçeni en iyi sen bilirsin !!

v strom tipi fikirlerine katılıyorum...bana da hiç çekici gelmiyor..özellikle fazerın tipi üzerine motor yok gözümde bu fiyat aralığında...ABS çok gözümde değil açıkçası bu ara...eski kasa versys çok itici gelmiyo bana, tamam farlar bi garip ama yine de kabul edilebilir..en azından v stroma göre gayet yakışıklı...ÜBDEH ÜBDEH giren giriyo zaten en ufak alımlarda bile...
 
Katılım
3 Tem 2009
Mesajlar
6,398
Valla ozaman demeden duramıycam, bir Versys al da binelim, şu laaanet er6 muhabbetinden de kurtulalım :()
 

Bu konuyu görüntüleyen kullanıcılar

Çok Beğenilen Mesajlar

Üst