Honda Honda PS 150 i Kullanıcıları / Bilgi Paylaşım Başlığı

Katılım
28 Eki 2011
Mesajlar
35


---------- Mesajlar birleştirildi - 16:08 ---------- bir önceki mesaj zamanı 15:51 ----------

Arkadaşlar merhaba 05.11.2012 den beri ps 150 kullanıyorum 22000 de aldım motoru şu anda 35000 km ye geldi bayramda da İstanbul Çankırı yaptım. İstanbul'a geldikten sonra motorda şöyle bir anormallik var kalkışlarda motor vuruyor. Gazı açmaya başladıktan sonra bir anda hopluyor motor Bu sorununun nedenini bilen yada daha önce yaşayan arkadaşlar var mı. Görüş ve önerilerinizi paylaşımısınız.
 
Katılım
7 Tem 2007
Mesajlar
4,199
Arkadaşlar merhaba 05.11.2012 den beri ps 150 kullanıyorum 22000 de aldım motoru şu anda 35000 km ye geldi bayramda da İstanbul Çankırı yaptım. İstanbul'a geldikten sonra motorda şöyle bir anormallik var kalkışlarda motor vuruyor. Gazı açmaya başladıktan sonra bir anda hopluyor motor Bu sorununun nedenini bilen yada daha önce yaşayan arkadaşlar var mı. Görüş ve önerilerinizi paylaşımısınız.

büyük ihtimalle debriyaj kaçırıyor...




bu arada benim motor 20400 kmde ön diskfreninin balatası çok çok az kalmış diski çizmiş değiştiricem.bakımını ihmal etmeyin
 
Katılım
26 Kas 2008
Mesajlar
37
selam arkadaşlar..
motordan gazı kesip yavaşlamaya başladığım zaman motor kendini hafiften sıkıyor yada çok hafif fren yapıyor gibi ,, sonradan rahatlayıp devam ediyor..
problem değil ama , belki bu motorda normaldirde ama ilgincime gitti bir sorayım dedim.. fren değilde debriyaj kaynaklı bir şey gibi geldi bana...
 
Katılım
28 Eki 2011
Mesajlar
35
aynı sorunu bende yaşadım bilyadaki gres yağını debriyaj tasına atıyo kaçırma veya silteleme yapıyor.fazla km den dolayı komple varyatördeki bagaların debriyaj kısmının bakıma ihtiyacı var temizlendikten sonra geçiyor.
 
Katılım
13 Eki 2005
Mesajlar
49
Bugün debriyajı sök ecem sonucu sizlerle paylaşırım hava filtresi kayış ön varyatör soğutucu fanda aldım yağında değiştir ecem dağ bayır iki kişi gezdik. Kayış 11000 km oldu mıtsuboshı durum ıyı ıse yedek de duru oda bando orijinali aldım

Kayış:65 tl
Hava filtresi 25 tl
Ön varyatör soğutucu pervane :110tl
Yağ:25 tl
 
Katılım
13 Eki 2005
Mesajlar
49
herkese selam

arkadaşlar motorun onarımın yaptık 13000 km önce taktığım mıtsuboshi marka kayış 24000km kullandığım bando kayıştan daha kötü debriyaj yağlanmış ön varyatör filtresi dolmuş ön varyatör pervanesinde iyi değildi saten değiştirdim. Motor kalkarken acayip bir şekilde titriyordu. Oda geçti. Yağıda koyunca sesi değişti. Bu arada motorlara zam gelmiş. Lastikler ide değiştir ecem ama artık gelecek aylarda olur ya Pirelli ya metseler düşünüyorum michelin çok yumuşak az km gidiyor.
 
Katılım
7 Tem 2007
Mesajlar
4,199
honda ps150 yedek parça

herkese selam

arkadaşlar motorun onarımın yaptık 13000 km önce taktığım mıtsuboshi marka kayış 24000km kullandığım bando kayıştan daha kötü debriyaj yağlanmış ön varyatör filtresi dolmuş ön varyatör pervanesinde iyi değildi saten değiştirdim. Motor kalkarken acayip bir şekilde titriyordu. Oda geçti. Yağıda koyunca sesi değişti. Bu arada motorlara zam gelmiş. Lastikler ide değiştir ecem ama artık gelecek aylarda olur ya Pirelli ya metseler düşünüyorum michelin çok yumuşak az km gidiyor.

sahibinden de aratınca bu kayış çıkıyor .garantisi bitmiş ps cilere yol göstermiş oldun .en azından bana:)
bende en kısa zaman içinde şu ürünü kendi motorcuma sorucağım

http://www.sahibinden.com/ilan/yedek-parca-aksesuar-donanim-tuning-yedek-parca-motosiklet-polini-249.011-honda-sh,dylan,ps-150-debriyaj-balatasi-95420050/detay/

buda marmaristen birininmiş aynı ürün 2.el
http://www.sahibinden.com/ilan/yedek-parca-aksesuar-donanim-tuning-yedek-parca-motosiklet-honda-dylan-150-ps-150i-icin-polini-debriyaj-balatasi-128650643/detay

benimde canımı sıkan gıcırtı olduğu için eğer keserse alırım bundan



bu arada motorun yedek parçalarını aratırken sahibindende şu yolu izleyin
1.honda ps diye aratın
2.sağ yanda (Yedek Parça, Aksesuar, Donanım & Tuning (134)) yazar bu da bizim motorla ilgili parçalardır.
 
Katılım
13 Eki 2005
Mesajlar
49
herkese selam motorun yakıtı da düştü ivmelenmesi düzeldi kayış alacaklar bando dan şaşmayın fiyatı biraz fazla ama yakıt olsun gidiş olsun çok fark ediyor. İki gündür kilometre saatinin aydınlatmaları yanmıyor başına daha önce gelen var mı? Ön firen balatalarını değiştirdim 10 liraya Hindistan malı taktım servis 65 lira istedi takması hariç parçacıda 5 lira yada vardı çin malı
sormak istedikleriniz olursa sorun
 
Katılım
7 Tem 2007
Mesajlar
4,199
bende 3 gün önce ön disk balatasını değiştirdim.kendi motorcumdan BRENDA marka idi. takması dahil 40 tl verdim daha ucuzada vardı ama tamirci burgman 400un arka diskini gösterdi resmen törpü yapmış diskin yüzeyine .balata seçimide önemliymiş onu anladım.bu arada tamirciye sordum POLLİNİ debriyaj balatalarını taktıran geri söktürüyormuş.sh150 nin balatasıyla kesim çözümmüş 110 lira ayağı değişmezse ,değişirse 150 tl bağlıyor burdaki usta

kayış problemim olursa dediğiniz markadan kullanıcam
 
Katılım
28 Eki 2011
Mesajlar
35
herkese selam motorun yakıtı da düştü ivmelenmesi düzeldi kayış alacaklar bando dan şaşmayın fiyatı biraz fazla ama yakıt olsun gidiş olsun çok fark ediyor. İki gündür kilometre saatinin aydınlatmaları yanmıyor başına daha önce gelen var mı? Ön firen balatalarını değiştirdim 10 liraya Hindistan malı taktım servis 65 lira istedi takması hariç parçacıda 5 lira yada vardı çin malı
sormak istedikleriniz olursa sorun

gösterge lambaları oksitten dolayı yanmıyor duyuları temizle benide baya uğraştırmıştı.geçen pazar günü 230 km yol yaptık iki kişi bi depo ile 240 km gitti normalmi?
 
Katılım
18 May 2013
Mesajlar
24
kardeşim polini marka ürünün kayış balata ve varyatörünü sıfır aldım ama daha taktırmadım takılınca bilgilendiririm.üstte vermiş olduğun linkte ki balatanın çiftlisini aldım daha iyiymiş

---------- Mesajlar birleştirildi - 18:25 ---------- bir önceki mesaj zamanı 18:23 ----------

sahibinden de aratınca bu kayış çıkıyor .garantisi bitmiş ps cilere yol göstermiş oldun .en azından bana:)
bende en kısa zaman içinde şu ürünü kendi motorcuma sorucağım

http://www.sahibinden.com/ilan/yedek-parca-aksesuar-donanim-tuning-yedek-parca-motosiklet-polini-249.011-honda-sh,dylan,ps-150-debriyaj-balatasi-95420050/detay/

buda marmaristen birininmiş aynı ürün 2.el
http://www.sahibinden.com/ilan/yedek-parca-aksesuar-donanim-tuning-yedek-parca-motosiklet-honda-dylan-150-ps-150i-icin-polini-debriyaj-balatasi-128650643/detay

benimde canımı sıkan gıcırtı olduğu için eğer keserse alırım bundan



bu arada motorun yedek parçalarını aratırken sahibindende şu yolu izleyin
1.honda ps diye aratın
2.sağ yanda (Yedek Parça, Aksesuar, Donanım & Tuning (134)) yazar bu da bizim motorla ilgili parçalardır.

kardeşim polini marka ürünün kayış balata ve varyatörünü sıfır aldım ama daha taktırmadım takılınca bilgilendiririm.üstte vermiş olduğun linkte ki balatanın çiftlisini aldım daha iyiymiş
 
Katılım
21 May 2013
Mesajlar
31
interneti 1 haftadır tarıyorum honda ps150i motorunu çalınmaya karşı kaskolatmayı başaran var mı ?

Nasıl başardı nereden başardı yazabilir mi ?
 
Katılım
11 Tem 2011
Mesajlar
8
Hepinize Merhaba Sayın PS kullanıcıları ;
2011 den beri ps 150 i kullanıcısıyım . Öncelikle Bu yazıyı yazmaktaki amacım sizlere motor hakkında deneyimleri ve sorunları belli etmek için yazıyorum. Motor 2 senelik olmasına rağmen 2100 km dedir . Ancak geçen yani 2012 yaz sezonunda lastik patlamasından dolayı yokuş aşağı giderken motorun altımdan kaçarak kaldırıma çarparak motor kısmında kırılmalar olduğundan dolayı parçalar değişti . Bu kazadan sonra 9 ay hiç kullanmadım üniversite dolayısıyla ancak geçen ay bir kaç kez kullandıktan sonra yine garaja koymuştum ve bir gün sonra radyatör suyunun tamamen aktığını gördüm . Marmaris kıvrak servisine götürdüm ancak 30 cm civarında olan bi hortumun değişmesi gerektiğini ve bu parçanın türkiye de olmadığını bırakın fabrikada da yok. şuan 2 haftadan beri bekliyoruz parça gelmesini . Servis şefine göre düşmeden dolayı motor kısmındaki bir demir parçasının eğilmesinden dolayı radyatör borusuna zarar verdiğini ve bu eğilmiş parçanın da değişeceğini söyle . Yani herhangi bir çarpmadan dolayı motor kısmına bi zarar gelirse lütfen her kısmına tekrardan göz attın.
 
Katılım
18 May 2013
Mesajlar
24
arkadaşlar sonunda polini varyatörümü yarın taktırtacağım nihayet

---------- Mesajlar birleştirildi - 22:41 ---------- bir önceki mesaj zamanı 22:35 ----------

http://imageshack.us/photo/my-images/109/4i37.jpg/
 

Bu konuyu görüntüleyen kullanıcılar

Yeni mesajlar

Çok Beğenilen Mesajlar

Üst