- Katılım
- 28 Ocak 2013
- Mesajlar
- 197
- Konu Yazar
- #1
Öncelikler herkese selamlar abilerim kardeslerim .
Yeni motorum olan srad 750 yi almis bulunmaktayım 3 gün oldu ancak gezmekden yazamadim sanirim
Fark ettimki uzun süredir konu acmiyorum abilerimle konusamiyorum yeni motoruda alinca dedim elimde bayagi bir malzeme birikmis oldu bi konu acayim dedim
l:
Cuma günü 98 model srad 750 yi aldim evime gelirken benzin bitti yolda kaldim
r: dikkat etmemisim nazarlik oldu herhalde :mrgreen:
Sonrasinda cok sukur eve geldim ..
İlk makina deneyimim oldugu icin bazi sorular var siz degerli abilerimin bilgilerinden faydalanmak istiyorum bu durumda tabiki.
Motoru kullaniyorum ancak sorunum su ki motorun devir saati calisiyor ama kilonometre yani hızı gosteren kadran calismiyor. birde hararet i goremiyorum. motor sehir icinde cok hararet yapiyor normaldir diceksiniz ama basincada hararet yapiyor yada ben ilk defa makina kullandigim icin oyle geldi bana..
Motorla sehir icinde bir trafige takıldım mecidiyekoy tarafinda motorun sag tarafındaki grenajdan yani sakaldan sicak su ckmaya basladi . acaba nedir sıkıntı diye dusunuyorum aklıma sag taarafda ram air hava borusunun olmayisi geldi ama acaba bu kadar etkiler mi sizce?? birde fan surekli acilmiyor . kafasina gore motor patlicak derece de sicak olunca donuyor bu sorular var aklımda simdilik birde bir kac yerden sıcak geliyor vucuduma makinada bu normalll mi acaba ??
Herkese vericegi cevaplar icin simdiden cok tesekkur ediyorum :cat:
Allah kaza bela vermesin herkese iyi sürüşler .
Yeni motorum olan srad 750 yi almis bulunmaktayım 3 gün oldu ancak gezmekden yazamadim sanirim
Fark ettimki uzun süredir konu acmiyorum abilerimle konusamiyorum yeni motoruda alinca dedim elimde bayagi bir malzeme birikmis oldu bi konu acayim dedim
Cuma günü 98 model srad 750 yi aldim evime gelirken benzin bitti yolda kaldim
Sonrasinda cok sukur eve geldim ..
İlk makina deneyimim oldugu icin bazi sorular var siz degerli abilerimin bilgilerinden faydalanmak istiyorum bu durumda tabiki.
Motoru kullaniyorum ancak sorunum su ki motorun devir saati calisiyor ama kilonometre yani hızı gosteren kadran calismiyor. birde hararet i goremiyorum. motor sehir icinde cok hararet yapiyor normaldir diceksiniz ama basincada hararet yapiyor yada ben ilk defa makina kullandigim icin oyle geldi bana..
Motorla sehir icinde bir trafige takıldım mecidiyekoy tarafinda motorun sag tarafındaki grenajdan yani sakaldan sicak su ckmaya basladi . acaba nedir sıkıntı diye dusunuyorum aklıma sag taarafda ram air hava borusunun olmayisi geldi ama acaba bu kadar etkiler mi sizce?? birde fan surekli acilmiyor . kafasina gore motor patlicak derece de sicak olunca donuyor bu sorular var aklımda simdilik birde bir kac yerden sıcak geliyor vucuduma makinada bu normalll mi acaba ??
Herkese vericegi cevaplar icin simdiden cok tesekkur ediyorum :cat:
Allah kaza bela vermesin herkese iyi sürüşler .
Moderatör tarafında düzenlendi: