Honda Honda CBR 250R Kullanıcıları / Bilgi Paylaşım Başlığı

Katılım
20 Ocak 2011
Mesajlar
1,573
2012 de sıfır aldıysanız daha düşük olur zaten. Gerçi sıfır almamış bile olsanız fiyat artışı normal sigortaya çok zam geldi.
 
Katılım
12 Haz 2012
Mesajlar
2,938
plaka 34. yaş 28. kaza yok. sigorta (Axa) 2012 154 TL, 2013 204 TL. Bir sorun var ama kimde?

Axa geçen yılı zararla kapattı, bunu telafi yolunu bu şekilde buldular. Geçen yılı zararla kapatmamış başka bi firma bulmanız lazım :)

Bu adamları denetlemeksizin ortaya salanlarda aslında kabahatte neyse :)
 
Katılım
9 Tem 2006
Mesajlar
207
Katılım
19 Haz 2013
Mesajlar
95
çok iyiymiş ben her zaman karıştırırım 6 ve 2.vitesleri kulllanan takan varmı acaba fiyat 21dolar yazıyor doğruysa
 
Katılım
4 May 2013
Mesajlar
150
Forum da bu şekilde vites numarasını gösteren bi çalışma yoktu ,
ilgili ve becerikli arkadaşlara bilgi olur. Bu cihaz ebayde buldum nasıl takıldığını anlatıyor.
Paylaşayım dedim ,

http://www.youtube.com/watch?feature=player_embedded&v=lAaGndont-Y

ebay ürün linki
http://www.ebay.com/itm/Blue-Universal-Digital-Gear-Indicator-for-Motorcycle-/250868414833?pt=Motorcycles_Parts_Accessories&hash=item3a68ec3971&vxp=mtr

vites göstergesi olmaması 250R ın en büyük eksikliklerinden birisi tabiki ama motora takılacak fazladan her elektronik cihaz motora zarar vericektir mutlaka.
 
Katılım
19 Eyl 2012
Mesajlar
1,247
2012 CBR 250R için 158 TL ödedim. En uygununu bulana kadar bütün sigortacıları aradım :)

---------- Mesajlar birleştirildi - 13:32 ---------- bir önceki mesaj zamanı 13:29 ----------

Gümüşhane Artabel Göllerine yaptığım gezi..Crf'lik yollar Cbr için oldukça zordu. Özellikle virajlarda..

Abi güzel gezi olmuş senin için ama CBR a yazık etmişin be. Asfalt motoru CIBIR. ZAten lastikelri toz oldu mu motorun bütün endamı kayboluyor :)
 

tuc

Katılım
19 Tem 2012
Mesajlar
526
2012 CBR 250R için 158 TL ödedim. En uygununu bulana kadar bütün sigortacıları aradım :)

---------- Mesajlar birleştirildi - 13:32 ---------- bir önceki mesaj zamanı 13:29 ----------



Abi güzel gezi olmuş senin için ama CBR a yazık etmişin be. Asfalt motoru CIBIR. ZAten lastikelri toz oldu mu motorun bütün endamı kayboluyor :)

açıklamalara süperdi :D
 
Katılım
17 Ocak 2009
Mesajlar
1,141
Motosikleti
Honda Crf250L
2012 CBR 250R için 158 TL ödedim. En uygununu bulana kadar bütün sigortacıları aradım :)

---------- Mesajlar birleştirildi - 13:32 ---------- bir önceki mesaj zamanı 13:29 ----------



Abi güzel gezi olmuş senin için ama CBR a yazık etmişin be. Asfalt motoru CIBIR. ZAten lastikelri toz oldu mu motorun bütün endamı kayboluyor :)

görüntü için kullanmıyorum ben motoru tozlansın önemli değil..asfalttan sıkıldım artık :) bu yaz geçsin crf ye geçebilirim..
 
Katılım
8 Haz 2013
Mesajlar
100
Bayramın ilk günü armutluya geldim merkez de biri siyah 26 plaka biri 34 plakalı beyaz cbr 250r gördüm sahipleri buradan mı acaba yolu oralara düşen olursa çarşambaya kadar buralardayım beklerim :)

Kardeşim beyaz olan motor benim bende yazlıktaydım bayram boyunca genelde her haftasonu gidiyorum armutluya görüşmek ümidiyle..
 

Bu konuyu görüntüleyen kullanıcılar

Yeni mesajlar

Çok Beğenilen Mesajlar

Üst