- Katılım
- 13 Mar 2013
- Mesajlar
- 1,075
bugün cbr250 nin satışını verdim. Güzel günlerimiz geçti kendisiyle artık dedesi 1000rr la takılmak zorundayım. Sattık diye topikte yazmıycak değilimhayırlı forumlar.
Kaça sattın?
bugün cbr250 nin satışını verdim. Güzel günlerimiz geçti kendisiyle artık dedesi 1000rr la takılmak zorundayım. Sattık diye topikte yazmıycak değilimhayırlı forumlar.
plaka 34. yaş 28. kaza yok. sigorta (Axa) 2012 154 TL, 2013 204 TL. Bir sorun var ama kimde?
yazdığım fiyattan :cat:
Forum da bu şekilde vites numarasını gösteren bi çalışma yoktu ,
ilgili ve becerikli arkadaşlara bilgi olur. Bu cihaz ebayde buldum nasıl takıldığını anlatıyor.
Paylaşayım dedim ,
http://www.youtube.com/watch?feature=player_embedded&v=lAaGndont-Y
ebay ürün linki
http://www.ebay.com/itm/Blue-Universal-Digital-Gear-Indicator-for-Motorcycle-/250868414833?pt=Motorcycles_Parts_Accessories&hash=item3a68ec3971&vxp=mtr
Gümüşhane Artabel Göllerine yaptığım gezi..Crf'lik yollar Cbr için oldukça zordu. Özellikle virajlarda..
2012 CBR 250R için 158 TL ödedim. En uygununu bulana kadar bütün sigortacıları aradım
---------- Mesajlar birleştirildi - 13:32 ---------- bir önceki mesaj zamanı 13:29 ----------
Abi güzel gezi olmuş senin için ama CBR a yazık etmişin be. Asfalt motoru CIBIR. ZAten lastikelri toz oldu mu motorun bütün endamı kayboluyor![]()
2012 CBR 250R için 158 TL ödedim. En uygununu bulana kadar bütün sigortacıları aradım
---------- Mesajlar birleştirildi - 13:32 ---------- bir önceki mesaj zamanı 13:29 ----------
Abi güzel gezi olmuş senin için ama CBR a yazık etmişin be. Asfalt motoru CIBIR. ZAten lastikelri toz oldu mu motorun bütün endamı kayboluyor![]()
Bayramın ilk günü armutluya geldim merkez de biri siyah 26 plaka biri 34 plakalı beyaz cbr 250r gördüm sahipleri buradan mı acaba yolu oralara düşen olursa çarşambaya kadar buralardayım beklerim![]()
görüntü için kullanmıyorum ben motoru tozlansın önemli değil..asfalttan sıkıldım artıkbu yaz geçsin crf ye geçebilirim..
Yok mu şöyle hafta sonu buluşması istanbulda ?
Yok mu şöyle hafta sonu buluşması istanbulda ?