[Ankara - MT]

Katılım
21 Tem 2013
Mesajlar
61
Yarın Seçkin Abiyle birlikte 1 gecelik ışık dağına gidiyoruz , gelmek isteyen herkesi bekliyoruz...
 
Katılım
21 Mar 2012
Mesajlar
723
Beyler & bayanlar akşam saat 19:00'da Atila abi ile Eryaman Göksu Parkında buluşacağız. Face'tede etkinlik oluşturdum. Herkes davetlidir.
 
Katılım
3 Tem 2009
Mesajlar
6,398
Çok ağaçlı daracık bir yolda viraj sonrasında yola İnek çıktı, Benzinlik çıkışında araba hemen önümüze çıktı(üstüne stop etti, durdu), karşıdan gelen minibüs benzinliğe girmek için bizim şerde girdi(~100kmh hızdaydık) ve 1-2 bişey daha. Hepsinde ben öndeydim(4kişiydik). Ben sıkıntı yaşamadım diyemem ama sohbet edince farkı anladım.

Bir de klasik viraj muhabbetleri, "benim hatam yoktu, yol bozuktu" gibi... İnsanlar Allaha emanet gittiklerini kabul ediyorlar hatta dile getiriyorlar ama bunun düzeltilebileceğini veya hataların kendilerinde olduğunu anlayamıyorlar. Hala MotoGP de böyle viraj alıyorlar diyerek aynı mantıkta viraj alan var.

Kısacası buseferlik bişey olmadı kimseye
 
Katılım
10 Nis 2012
Mesajlar
1,571
Anlaşılan grup da viraj problemleri yaşayanlar olmuş. Ağaçlı yol diyince aha yine motoru bıraktım yere dicen sandım ama yanılmışım :) Ben öndekilere bakıyorum valla, ama bir kişiye değil, en az 2 kişi olacak önümde, onlar önen virajı görüyorlar ben göremiyorum tabii, onların hızına göre ayarlayıp ben de dalıyorum viraja, yani öndeki bir adam hızlı olup da virajdan çıkabilir ama 2 kişi de aynı salaklığı yapmaz heralde diye düşünüyorum :) Aksi takdirde aynı noktada en az 3 motor üstüste dururuz heralde :)

Valla cok erken gitmeseydiniz ben de gelebilirdim, neyse artık bidahaki sefere, kurban bayramına da 2 ay varmış :)
 
Katılım
3 Tem 2009
Mesajlar
6,398
Ben öndekilere bakıyorum valla, ama bir kişiye değil, en az 2 kişi olacak önümde,.....yani öndeki bir adam hızlı olup da virajdan çıkabilir ama 2 kişi de aynı salaklığı yapmaz heralde diye düşünüyorum :)

"öndeki arabanın solundan kaçmasaydın hepimiz sırayla arkadan patlayacaktık" dedi bana 3 kişi. Hem de düz yolda oluyor bunlar... Yani virajlarda, değil 2 kişi, 4 kişinin karşıdan gelen bir arabanın yada kamyonetin cazibesine kapılıp ard arda hata yapmasına bile hazırlıklı olmak lazım :)

Ayrıca topkase'me de çok üzüldüm, öyle boynu bükük yol kenarına bırakınca... :salut: Hep o Yunus dediğimiz çocuğun nazarı değdi yeminlen :jocolor:
 
Katılım
8 Haz 2009
Mesajlar
4,085
Tanımadığınız bilmediğiniz adamlarla yola çıkmayın!
Hatta tanısanız bile 2 kere düşünün
daha geçen birini feci ele alacaktım...
Topkasene de geçmiş olsun dedik sana dandik o diye!!
 
Katılım
5 May 2006
Mesajlar
1,946
"öndeki arabanın solundan kaçmasaydın hepimiz sırayla arkadan patlayacaktık" dedi bana 3 kişi. Hem de düz yolda oluyor bunlar... Yani virajlarda, değil 2 kişi, 4 kişinin karşıdan gelen bir arabanın yada kamyonetin cazibesine kapılıp ard arda hata yapmasına bile hazırlıklı olmak lazım :)

Ayrıca topkase'me de çok üzüldüm, öyle boynu bükük yol kenarına bırakınca... :salut: Hep o Yunus dediğimiz çocuğun nazarı değdi yeminlen :jocolor:

istersen sana uygun fiyatlı 52 litre givi monokey verebilirim bağlantı demirin varsa çanta anahtar alt tabla hazır birazcık hırpalanmış ama sağlamdır fotoğraflarını atarım birazdan
 
Katılım
3 Tem 2009
Mesajlar
6,398
istersen sana uygun fiyatlı 52 litre givi monokey verebilirim bağlantı demirin varsa çanta anahtar alt tabla hazır birazcık hırpalanmış ama sağlamdır fotoğraflarını atarım birazdan

Teşekkür ederim, almayım. Eğer topkase takacak olursam tekrar, aynısından almayı düşünüyorum
 

Bu konuyu görüntüleyen kullanıcılar

Çok Beğenilen Mesajlar

Üst