[Ankara - MT]

Katılım
20 Tem 2012
Mesajlar
162
sakarya'da var aynı tarihte daha canlı görünüyor.
https://www.facebook.com/events/550049961724589/
 
Katılım
14 Tem 2013
Mesajlar
11
BU GÜN BİR ETKİNLİK YOKMU ANKARADA YENİ MOTOR ALDIM KEYFİNİ YALNIZ ÇIKARMAK İSTEMİYORUM ANKARADA YENİYİM...:)
 
Katılım
8 Haz 2009
Mesajlar
4,085
Buralara yine ölü toprağı serpilmiş,
Canlandırmak lazım..

Beyler polatla umurcanın gezisinden süpriz bir kare paylaşıyorum...
Yorumlar sizden..

s2gr.jpg


Aynı zamanda resim ziyanın tek teker römork projesinide bizden gizli gizli bitirdiğininde habercisi..:queen:
 
Katılım
21 Nis 2012
Mesajlar
468
Merhabalar

Ben otobüsle aştiye motor getiricem daha önce de getirmiştim bir scooter.Onu normal gelen yolcu girişinde indirdikten sonra normal olarak içeri girip taksilerin olduğu yerden çıkartmıştım.Ama bu sefer öyle bir imkan olmayacak.Şimdi asıl soru motoru indirdikten sonra sürerek hangi istikametten aşti'den çıkabilirim.Yardım ederseniz sevinirim.Cok teşekkürler şimdiden.
 
Katılım
12 Ara 2012
Mesajlar
651
Merhabalar

Ben otobüsle aştiye motor getiricem daha önce de getirmiştim bir scooter.Onu normal gelen yolcu girişinde indirdikten sonra normal olarak içeri girip taksilerin olduğu yerden çıkartmıştım.Ama bu sefer öyle bir imkan olmayacak.Şimdi asıl soru motoru indirdikten sonra sürerek hangi istikametten aşti'den çıkabilirim.Yardım ederseniz sevinirim.Cok teşekkürler şimdiden.

otobuslerin çıktığı yoldan :D
 
Katılım
3 Tem 2009
Mesajlar
6,398
Hocam akşam akşam güldürdün Allahta seni güldürsün :D Yalnız o yol nereye çıkar onlar direk aşti'den mi çıkıyolar yoksa aşti'de garajmı var oraya mı çekiyolar onu bilmiyorum işte :D

Motoru indirdikten sonra otobüsün gideceği istikamete doğru git, kendini çıkış kapısında bulman an meselesi :wiinkk: Sonra ilk sapaktan sap; şehir içi
 
Katılım
12 Haz 2008
Mesajlar
5,549
Hocam akşam akşam güldürdün Allahta seni güldürsün :D Yalnız o yol nereye çıkar onlar direk aşti'den mi çıkıyolar yoksa aşti'de garajmı var oraya mı çekiyolar onu bilmiyorum işte :D

aşitiye gelen otobüs yolcularını indirdikten sonra alt kata garaja geçiyor genelde...ister garajda ister gelen yolcu katında indir motoru, çıkış tek bir nokta zaten...adını yanlış hatırlamıyorsam sakıp sabancı bulvarına bağlanıyor...aştiden çıktıktan sonra istersen istanbul yolu batıkent gimat ostim istikametine dönersin, istersen odtü söğütözü kızılay istikametine dönersin ya da direkt gidersen ümitköy çayyolu vs istikametine gidersin..
 
Katılım
26 Tem 2010
Mesajlar
1,078
Motosikleti
VFR1200X
Supermotocu polat olsa içeri dalar merdivenlerden falan çıkardı aştiyi birbirine katardı..
 
Katılım
21 Nis 2012
Mesajlar
468
aşitiye gelen otobüs yolcularını indirdikten sonra alt kata garaja geçiyor genelde...ister garajda ister gelen yolcu katında indir motoru, çıkış tek bir nokta zaten...adını yanlış hatırlamıyorsam sakıp sabancı bulvarına bağlanıyor...aştiden çıktıktan sonra istersen istanbul yolu batıkent gimat ostim istikametine dönersin, istersen odtü söğütözü kızılay istikametine dönersin ya da direkt gidersen ümitköy çayyolu vs istikametine gidersin..



Yardım için çok teşekkürler hocam.


Bende scooter getirdiğimde öyle yapmıştım dedim ne uğraşıcam küçük motor zaten atladım üstüne arkamada bavulu bağladım sağlamca sonra çalıştırdım korna çalarak daldım içeri son kapıdan çıkarken sesler duydum baktımki arkamda 4-5 tane güvenlikçi.Sen napıyosun,ne geziyosun burda,çık burdan vb laflar söylerlerken bende zaten çıkmaya çalışıyorum deyip çıktım kapıdan :))
 
Katılım
3 Tem 2009
Mesajlar
6,398
Eğer alt katta durursa otobüs, direk motorla içeri gir, ama itekleyerek gir. Hemen karşıdaki ilk kapıdan da çık. Kimse bişey demez bence
 
Katılım
12 Haz 2008
Mesajlar
5,549
Eğer alt katta durursa otobüs, direk motorla içeri gir, ama itekleyerek gir. Hemen karşıdaki ilk kapıdan da çık. Kimse bişey demez bence

aladağları niye iptal ettin..sinop nerden çıktı?

---------- Mesajlar birleştirildi - 15:19 ---------- bir önceki mesaj zamanı 14:34 ----------

http://www.enduroclub.org/forum/showthread.php?t=3006
 
Katılım
3 Tem 2009
Mesajlar
6,398
aladağları niye iptal ettin..sinop nerden çıktı?

---------- Mesajlar birleştirildi - 15:19 ---------- bir önceki mesaj zamanı 14:34 ----------

http://www.enduroclub.org/forum/showthread.php?t=3006

Yani genel olarak gezip dolaştıktan sonra, motoru parkedince "tek başıma napıcam:silent:" sorusunu ve sıkıntısını gideremedim... Dağ başında tek başına pek sıkıcı olabilir. Ki 2kişi gidilse acayip olur bence. Hala gelirim diyen varsa ben giderim zaten de :) tek olarak vazgeçtim...
 
Katılım
2 Ağu 2012
Mesajlar
106
Merhaba arkadaşlar. Eşim sabah işe gidersek saat 08:00 sularında güvenpark Milli Eğitim Bakanlığı civarında bir motosiklet kazası görmüş. Bilgisi olan var mı? Eşim de bilmiyor ancak motor v kask yerdeymiş sürücü ortada yokmuş :(
 
Katılım
2 Eki 2008
Mesajlar
363
tek başına sıkıcı olmasının yanında riskli de...

linkte çok maceralı bi gezi mevcut..son 1,5 saati buna harcadım...

http://www.enduroclub.org/forum/showthread.php?t=3153

Kardeş, adam hakkını vermiş. Sayende benim de 1,5 saat gitti :D Bu arada almayı düşündüğümüz motor (DL650) o yollara gitmez, biliyorsun, değil mi?

---------- Mesajlar birleştirildi - 21:49 ---------- bir önceki mesaj zamanı 21:47 ----------

Merhaba arkadaşlar. Eşim sabah işe gidersek saat 08:00 sularında güvenpark Milli Eğitim Bakanlığı civarında bir motosiklet kazası görmüş. Bilgisi olan var mı? Eşim de bilmiyor ancak motor v kask yerdeymiş sürücü ortada yokmuş :(

Motor sarı renkli 600RR olabilir mi?
 

Bu konuyu görüntüleyen kullanıcılar

Yeni mesajlar

Çok Beğenilen Mesajlar

Üst