07 Ağustos 2013 Çarşamba Arife günü, İzmir, Urla'ya

Katılım
31 May 2007
Mesajlar
3,081
Valla kaza bela vermesin allah gerisi boş yollarda cok motorcu ile karşılaşacağız herhalde :D
 
Katılım
15 Mar 2009
Mesajlar
657
Valla ben de bir kaç kez kamp arayışıyla Urla'ya gittim ama maaalesef bulamadım. Ancak sanki Çeşmealtı'nda U camp diye bir yer hatırlıyorum her ne kadar kazık bir yer olduğu söylense de alternatif olabilir. İyi bir kamp yeri bulunursa beni de ekleyebilirsiniz.
 
Katılım
13 Nis 2012
Mesajlar
534
Valla ben de bir kaç kez kamp arayışıyla Urla'ya gittim ama maaalesef bulamadım. Ancak sanki Çeşmealtı'nda U camp diye bir yer hatırlıyorum her ne kadar kazık bir yer olduğu söylense de alternatif olabilir. İyi bir kamp yeri bulunursa beni de ekleyebilirsiniz.
sanırım burası netleşti burada konaklayıp çevreyi dolaşacağız tatil boyunca
http://www.hipocamp.com/anasayfa.html
 
Katılım
8 Kas 2009
Mesajlar
376
banada uyabilir. bende aynı gün pataraya yola çıkacağım, saat kaç gibi çıkarsınız İstanbul' dan ? cep telefonum imzamda var, cepten haberleşebilirsek daha sağlıklı olur. Selamlar
 
Katılım
8 Ara 2011
Mesajlar
3,526
Motosikleti
Honda VFR 800x Crossrunner
banada uyabilir. bende aynı gün pataraya yola çıkacağım, saat kaç gibi çıkarsınız İstanbul' dan ? cep telefonum imzamda var, cepten haberleşebilirsek daha sağlıklı olur. Selamlar

Fazerdaş, imzan görünmüyor ::sm_smile. Bu arada ben de sabaha karşı Sakaryadan yola çıkıcam. Uyan olursa Bursada paslaşır oradan birlikte devam ederiz..
 
Katılım
8 Kas 2009
Mesajlar
376
pardon :) bu arada şu an işyerindeyim, konunun tamamını okuyamamıştım, arkadaşlar feribot yapacaklarmış, bende esk üzerinden geçeğim demiştim ama nasıl olur bilemedim.
 
Katılım
8 Kas 2009
Mesajlar
376
şu anda feribotlara da baktım hem yer yok, yer olsada yaklaşık 130-140 tl gibi bir rakam söz konusu olacak (eşimle beraber). Yolumu da max 200 km kısaltıyor, bence deniz manzaralı yolculuğa pek değmezmiş gibi. :queen: benim için mantıklısı karadan ve esk-afyon-burdur üzerinden devam etmek gibi gözüküyor.
 
Katılım
8 Ara 2011
Mesajlar
3,526
Motosikleti
Honda VFR 800x Crossrunner
Hayırlı yolculuklar olsun.. :cat:
 
Katılım
8 Kas 2009
Mesajlar
376
Amin, hepimize.. Buradan da yineleyim o zaman, Çarşamba günü bahsettiğim güzergahtan bana katılmak isteyen olursa memnuniyetle yolları paylaşabilirim :) herkese selamlar
 
Katılım
31 May 2007
Mesajlar
3,081
bizim feribot olayı eskihisardan Tuzculara kadar körfezi dolanmamak için o da motor başı 12,5 sıra falan yok binip geciyorsun 45 dakika sürüyor sonrası kara yolu karacabey balıkesir manisa izmir sşeklinde

Güzelgah bu olcak

https://maps.google.com/maps?saddr=%C4%B0zmit+Yalova+Yolu%2FD575%2FE881&daddr=Hipocamp,+Meryemana+Cad.+No:+19,+G%C3%BCm%C3%BCld%C3%BCr,+T%C3%BCrkiye&hl=tr&ie=UTF8&sll=40.459487,29.19754&sspn=0.966512,2.113495&geocode=FbrXbAIdURTBAQ%3BFXUDRQIdX1ecASH9bNuD6u8CcimJmbuAr_m7FDH9bNuD6u8Ccg&oq=hipo&t=h&mra=dme&mrsp=0&sz=10&z=10
 
Katılım
8 Kas 2009
Mesajlar
376
Haritadan baktım, sizinle aynı güzergahtan gelsem, oradan kalkana veya işte pataraya geçsem ne kadar fark eder totalde acaba ? 150 km gibi hesapladım ama doğrumudur bilemedim...
 
Katılım
31 May 2007
Mesajlar
3,081
Okadarını bilemiyorum :D bizim plan 13:00 da bogaz köprüsnde buluşup eskihisara ordan vapurla tuzculara gitmek ordan Köfteci yusufta yemek yiyip non-stop izmire gitmek :D
 
Katılım
8 Kas 2009
Mesajlar
376
Sizelere kazasız belasız iyi yolculuklar dilerim ozaman. Bende baktım şimdi tekrar, hemen hemen dediğim kadar bir extra yolum oluşuyor. Keşke sizde bu taraflara geleydiniz :( patara, 18 km kum, geceleri şarap eşliğinde kum tepeleri :)
 
Katılım
31 May 2007
Mesajlar
3,081
Sizelere kazasız belasız iyi yolculuklar dilerim ozaman. Bende baktım şimdi tekrar, hemen hemen dediğim kadar bir extra yolum oluşuyor. Keşke sizde bu taraflara geleydiniz :( patara, 18 km kum, geceleri şarap eşliğinde kum tepeleri :)

Plan değişikliği grupta çok hoş karşıladığımız bir durum değil :D o işin sonu gelmiyor :D o yüzden şimdilik bu rotadaya sadık kalcaz yolda ihtiyac olursa 0555 289 04 16 benim cebim haberleşiriz Sezgin ;)
 
Katılım
13 Nis 2012
Mesajlar
534
Sizelere kazasız belasız iyi yolculuklar dilerim ozaman. Bende baktım şimdi tekrar, hemen hemen dediğim kadar bir extra yolum oluşuyor. Keşke sizde bu taraflara geleydiniz :( patara, 18 km kum, geceleri şarap eşliğinde kum tepeleri :)
şarabın tadını bilenle yolculuk yapmak keyif verirdi ki bizim gruptakilerin alayı şarap düşmanı seni kaybetmek şarap ve benim adıma üzücü oldu :king:
 
Katılım
31 May 2007
Mesajlar
3,081
Köprüden önce son çıkış yarın yoldayız :D insallah bir aksilik olmaz...
 
Katılım
8 Ara 2011
Mesajlar
3,526
Motosikleti
Honda VFR 800x Crossrunner
Hazırlıklar tamam, hava durumu tamam ::merkez::
 
Katılım
31 May 2007
Mesajlar
3,081
Yine cok rüzgar var rüzgar manyağı olcaz arkadaş bir bitmedi bu yaz şu rüzgar....
 

Bu konuyu görüntüleyen kullanıcılar

Yeni mesajlar

Çok Beğenilen Mesajlar

Üst