Bilgiledirme: Bu mesajı yazan kullanıcının üyeliği iptal edilmiştir.
Öne eğil biraz, gereksiz niye masraf yapasınMalesef bir bilgim yok ama buna benzer bir soru sormak için girdim siteye bilgisi olan paylaşsın lütfen.
Şu resimde de gördüğünüz gidonu alçaltabiliyormuyuz? gerçekende çok rüzgar yiyorum çok uzun boylu olmamama ramen. boy 1.76 dolayısıyla şu elcik kısmını yukarı çıkartan gidon aparatını çıkartıp yerine birşey bulunabilinirmi? veya farklı bir şekilde kısaltılabilirmiyiz?



