TVS TVS Apache 150 Kullanıcıları / Bilgi Paylaşım Başlığı

Katılım
27 Haz 2011
Mesajlar
814
Emniyete plakayı söyleyince kaydımı gördü Tescil kaydı Ahmet Payza - Motorsiklet olarak görünüyor dedi
ee olay ne ozaman ne garip, ne saçma şeydir bu anlam veremiyorum bir türlü :silent::thumright

Aynısını benimde başıma gelmişti İşlem şu şekilde emniyet bütün bilgileri giriyor ve o dosyayı maliyeye gönderiyor normalde onların işi o dosyayı nakil vasıtalarına göndermek ama onlar götürmüyor sen emniyeti git ve dosyayı al sonra nakil vasıtalarına gidip kaydettir.
 

mfs

Katılım
29 Nis 2012
Mesajlar
18
selam beyler ,
Eksoza baya sardırmışınız son zamanlarda. Benim de merak ettiğim bir mevzu var acaba seleyi değiştiren kaplatan falan oldu mu. Kadıkoyde bir döşemeci rasgeldi sordum. Bizim sungerin ustune 2 3 milim sunger yapıştırırım kaplarım ama dedi yapışkan bir sure sonra tutmaz sıkıntı olur dedi. Özellikle daha rahat olması açısından bir uygulama yapan var mıdır acep.
 
Katılım
11 Kas 2011
Mesajlar
73
arkadaşlar abiler merhabalar :)


fiyattan inmeyecektim ama bir taraftan da bi an önce arabaya spoiler almak geçti içimden verdim gitti. 270 liraya gönderdim.
 
Katılım
11 Kas 2011
Mesajlar
73
teşekkürler abilerim :)

Selami abi trafikte yakıt ortalamam 100 km de 5.4 yakıt konusunda yarışalım , senin motor 600lük olmuş :santa:
 

sbr

Katılım
12 Mar 2007
Mesajlar
2,084
teşekkürler abilerim :)

Selami abi trafikte yakıt ortalamam 100 km de 5.4 yakıt konusunda yarışalım , senin motor 600lük olmuş :santa:


selaminin dobloyla kapışamazsın emre.. adam gırtlagına kadar doldurmuş, tekerde 140 hp veriyor. crazy doblocu selamiyle uğraşılmaz:queen:
 
Katılım
16 Tem 2012
Mesajlar
1,576
crazy doblocu tabi kanka:) bizimkisi akil isi cilginlik

ama kanka senin.demiri bir yapmisim bir yapmisim hintliler gorse patentini isterler :):)
aksam.gel takalim hem kafayida cilalariz:):):):)
 

sbr

Katılım
12 Mar 2007
Mesajlar
2,084
crazy doblocu tabi kanka:) bizimkisi akil isi cilginlik

ama kanka senin.demiri bir yapmisim bir yapmisim hintliler gorse patentini isterler :):)
aksam.gel takalim hem kafayida cilalariz:):):):)

vaay eline sağlık kanka ama akşama müsait değilim yarın yada başka bi gün gelirim:cherry:
 
Katılım
8 Eki 2012
Mesajlar
17
Merhaba millet bende artık apache rtr 150 kullanıcısıyım eski motorum mondial kt125 di 10.000km kullanıp sattım apache motorumuda dün malatyadan ikinci el olarak aldım 2012 model 12500 km de 3100tl ye satın aldım bu motor hakkında çok önyargılıydım titreşimi olsun kalitesi filan ama motora bindikten sonra bütün önyargılar kayboldu motor umduğumdan kat kat güzel motoru gören herkes şekline bitiyor bizim akrabanın honda cbf250 si var yanyana park ettiğimizde millet cbf250 ye bakmıyor bile apache den gözünü alamıyorlar :D amcaoğlu tonla para verip aldı millet apachiyi görünce onunla dal geçiyor hakkaten güzel motorun fotoğraflarda göründüğünden daha güzel herkese tavsiye ederim beğenip aldım. yalnız benm motorda devir kesici erken devreye giriyor en son 118km yapabildim 9bin devirde kesiyor daha fazla gitmesine izin vermiyor nedendir acaba böyle olması iyimi yada bu bi sorun oluştururmu yorumlarınızı bekliyorum...
 
Katılım
12 Şub 2012
Mesajlar
4,104
crazy doblocu tabi kanka:) bizimkisi akil isi cilginlik

ama kanka senin.demiri bir yapmisim bir yapmisim hintliler gorse patentini isterler :):)
aksam.gel takalim hem kafayida cilalariz:):):):)

abi kayakçılık mı asıl meslek birkaç sorum olacak bu konuda:)

---------- Mesajlar birleştirildi - 18:41 ---------- bir önceki mesaj zamanı 18:37 ----------

Merhaba millet bende artık apache rtr 150 kullanıcısıyım eski motorum mondial kt125 di 10.000km kullanıp sattım apache motorumuda dün malatyadan ikinci el olarak aldım 2012 model 12500 km de 3100tl ye satın aldım bu motor hakkında çok önyargılıydım titreşimi olsun kalitesi filan ama motora bindikten sonra bütün önyargılar kayboldu motor umduğumdan kat kat güzel motoru gören herkes şekline bitiyor bizim akrabanın honda cbf250 si var yanyana park ettiğimizde millet cbf250 ye bakmıyor bile apache den gözünü alamıyorlar :D amcaoğlu tonla para verip aldı millet apachiyi görünce onunla dal geçiyor hakkaten güzel motorun fotoğraflarda göründüğünden daha güzel herkese tavsiye ederim beğenip aldım. yalnız benm motorda devir kesici erken devreye giriyor en son 118km yapabildim 9bin devirde kesiyor daha fazla gitmesine izin vermiyor nedendir acaba böyle olması iyimi yada bu bi sorun oluştururmu yorumlarınızı bekliyorum...


motorda devir kesici yok düz yolda gücü 9 bine kadar anca yetiyor yokuş aşağı 12 bin deviri görebilirsiniz:)
 
Katılım
8 Eki 2012
Mesajlar
17
abi kayakçılık mı asıl meslek birkaç sorum olacak bu konuda:)

---------- Mesajlar birleştirildi - 18:41 ---------- bir önceki mesaj zamanı 18:37 ----------




motorda devir kesici yok düz yolda gücü 9 bine kadar anca yetiyor yokuş aşağı 12 bin deviri görebilirsiniz:)

devir kesici yoksa motor neden peki 118den yukarı çıkmadı. yokuş aşağı zorlamama rağmen tekleme yapıyor üzerine çıkmıyor motorun bütün bakımları da yapılı yağı yeni hava filtresi yağ filtresi filan hepsi yeni yapıldı neden 130 yapamıyorum herkes en az 130 yapabildiğini söylğyor bu arada dişliler de orjinal değişmedim
 
Katılım
12 Şub 2012
Mesajlar
4,104
devir kesici yoksa motor neden peki 118den yukarı çıkmadı. yokuş aşağı zorlamama rağmen tekleme yapıyor üzerine çıkmıyor motorun bütün bakımları da yapılı yağı yeni hava filtresi yağ filtresi filan hepsi yeni yapıldı neden 130 yapamıyorum herkes en az 130 yapabildiğini söylğyor bu arada dişliler de orjinal değişmedim

onun birden çok nedeni olur hava filtresi tıkalıdır buji değişmemiştir çok yakar ama gitmez karbüratör ayarsızdır örneğin beni karbüratörüm ayarsız fakat iğne segmanı en aşağıda buda motorun torkunu arttırıyor ve düzde 9500 civarında gidebiliyor
 
Katılım
8 Eki 2012
Mesajlar
17
onun birden çok nedeni olur hava filtresi tıkalıdır buji değişmemiştir çok yakar ama gitmez karbüratör ayarsızdır örneğin beni karbüratörüm ayarsız fakat iğne segmanı en aşağıda buda motorun torkunu arttırıyor ve düzde 9500 civarında gidebiliyor
bu iğne nasıl ayarlanıyor biri de çıkıp ayrıntılı resimli anlatmamış anlatsa çok sevaba girer. peki bu iğne yakıt tüketimini arttırmaya sebep oluyormu yada herhangi bir zarara sebep oluyormu en son kaç yaptınız iğne ayarı öncesindeki ve sonrasındaki max hızınız ne oldu ciddi bi fark oldumu eğer ciddi bir fark varsa ve zararı yoksa ne yapıp edip bende yapmayı düşünüyorum cevaplarınız için şimdiden teşekkürler ayrıca bujiyi motoru alır almaz değiştirdim orjinal bujisi çift tırnaklıydı yeni buji tek tırnaktı ustaya sordum pek önemli olmadığını birşeyin fark etmeyeceğini söyledi doğru mudur bu acep
 
Katılım
6 Ara 2011
Mesajlar
402
iyi akşamlar dostlar motor gene yaptı güzelliğini gerçi daha evvel ki depolara nazaran 3-5kr fazla yakmış ama bu depoyu hep 2 kişi harcadım ve tüketim :)
Alınan benzin: 63,00 tl
Alınan Litre: 12,80 litre

1km'de tüketim: 0,112 kr
100km'de tüketim: 11,19 kr

1 litre benzin ile 43,97 km
100km'de 2,27 litre sarfiyat
 

sbr

Katılım
12 Mar 2007
Mesajlar
2,084
selamlar dostlar,

ilerleyen zamanlarda yapacağım uzun yolculuklar için bugün motorumu bakıma soktum
ilk durak irfan abinin düzenlediği Karamürseldeki iftar yemeği
ikinci durak bayramda ayvalık:)
üçüncü durak henüz belli değil kararlaştırıyoruz.

motorumun bakımı ve değişen parçalar şu şekilde:

1. shell 15 50 Yağ (ilk defa 15/50 deneyecegım)
2. yag filtresi
3. hava filtresi
4. buji
5. arka fren balatası ( balata daha bitmemişti ama ses yapıyor diye değiştirdim)
6. 14 ön dişli
7. ufak tefek yağlamalar, ayarlar temizlik vs

bu parçalar ve işçilik dahil 99tl tuttu. 100lira ödedim. çok bonkörüm:p

14 ön dişliyi uzun yol için taktırdım.her ne kadar uzun süre deneyemesemde serilik olarak çok da büyük bir fark göremedim. ben daha bi hantallık bekliyordum ama öyle olmadı. çok az bir fark var.ama motorun 5.viteste bayıldığı bir gerçek.. 110kmden sonra nazlana nazlana çıkıyor.4e atsan devir 10000leri buluyor..gerçi bugun çok rüzgar vardı. ilerleyen zamanlarda daha iyi bir karşılaştırma yapabilirim.

13 dişli ve 14 dişli ile yaptıgım devir ve hız degerleri şu şekilde:
(tamamı 5. viteste denenmiştir)

13dişli
5000 devir: 65 km
6000 devir: 80 km
7000 devir: 91 km
7750 devir: 100 km
8000 devir: 104 km


14dişli
5000 devir: 70 km
6000 devir: 84 km
7000 devir: 98 km
8000 devir: 112 km
9000 devir: 126 km
 

Bu konuyu görüntüleyen kullanıcılar

Yeni mesajlar

Çok Beğenilen Mesajlar

Üst