- Katılım
- 29 Tem 2012
- Mesajlar
- 990
merhaba dostlar. 125 znu almayı düşünüyorum. ön taraftan gelen ses meselesi biraz kafamı kurcaladı ama halledilmiş heralde o sıkıntı çıkarmaz da başka kronikleşen sorunu var mıdır bu motorun. titreşim. yağ akıtma vs. beni 3-4 yıl götürür mü ? öğrenciyim bu arada şehir içi kullanım için. ayrıca far sorun sanırım onu çözebilir miyim. iyi bir far takılır mı bu araca aküyü çok emmeyen? bir de yakıt meselesi okudum biraz fakat çok farklı farklı şeyler yazılıyor. bu araç 100 km de zorlamadan kaç lt yakıyor. hepinize teşekkürler
Titreşim çok az yakıt konusundada 1 depoyla 22 tl almıştım 130 km civarı gitti hafif gazlamalar yaptım genede 4.8 litre kadar alıyo depo sele rahat gene diger motorlara göre kullanıma bağlı 3-4 yıl gider temiz bakarsan. Farıda alışıyosun zamanla dert etme istersen reno toros farlarindan tak ben takmadım ama genede idare ediyorum motorum satiliktir bilginize istanbul/bayrampasa