güzel anlatım,güzel fotolar tekerinize sağlık.paylaşım için teşekkür.
bTekerinize sağlık dandik Barmen seni![]()
denizde kasksuper olmuş
güzel olmus:cat:
merhabalar gezi çok güzel olmuş oraları hep arabayla gezdim bende kendime motor aldım şimdilik apaçi rtr 150 var aranıza katılmak isterim küçük çapta gezilere. kendimden bahsedeyim beden eğitimi öğretmeniyim yaşım 30. dolayısıyla yaz ayları tatildeyim. motorun gücü sizlerin motorun gücüne yetrse sizlerle gezilere katılmak isterim belki artçı olarak eşim de katılabilir saygılar gezi olacağı zaman 1- veya 2 gün öncesinden haber verilirse sevinirim. saygılar kazasız belasız sürüşler.
Senelik İZİne cıkasakta artık bizde aksak yollaraqüzel gezi. süpersport motor geziside ayrı güzel oluyor hacı
![]()
Bir Yenifoçalı olarak çok özlemişim. Bayramda ordayım maalesef motorsuz.
Cem çok güzel gezi olmuş kardeşim. Elinize ayağınıza sağlık. Neyse kolyeye yorum yapmayayım, zevkler tartışılmaz sonuçtaUmarım bir gün beraber gezmek de nasip olur. Kazasız sürüşler...