2 Hyosung ile izmir foca gezisi

İzmir İl Temsilcisi
Katılım
30 Eyl 2010
Mesajlar
2,523
birdakine çekebilrim video ancak :) kıştan kalma fotolardan 1-2 adet koyayım :)

bunlar virajın başları daha sona hafif tepeye dogru çıkıyorsunuz ve manzara keyfi başlıyor :)

cem9.jpg

cem2d.jpg
 
Katılım
16 Eki 2012
Mesajlar
19
Güzel bir geziydi gercekten cezayı yemeseydik daha iyi olcaktı ama polis amca sagolsun :)

vaktinizi ayırıp okuduğunuz için herkeze ayrı ayrı teşekkür ederim.
 
Katılım
1 Kas 2012
Mesajlar
74
merhabalar gezi çok güzel olmuş oraları hep arabayla gezdim bende kendime motor aldım şimdilik apaçi rtr 150 var aranıza katılmak isterim küçük çapta gezilere. kendimden bahsedeyim beden eğitimi öğretmeniyim yaşım 30. dolayısıyla yaz ayları tatildeyim. motorun gücü sizlerin motorun gücüne yetrse sizlerle gezilere katılmak isterim belki artçı olarak eşim de katılabilir saygılar gezi olacağı zaman 1- veya 2 gün öncesinden haber verilirse sevinirim. saygılar kazasız belasız sürüşler.
 
İzmir İl Temsilcisi
Katılım
30 Eyl 2010
Mesajlar
2,523
güzel olmus:cat:

merhaba..

Bizde bahçelievlerde oturuyoruz fakat bu civarda kle 500 gördügümü pek hatırlamıyorum denk gelmemiz gerçekten şaşırtıcı son durak tarafında üstü kapalı bir enduro görüyorum belkide sizindir fakat modeline bakamadım brandası vardı :)

bu arada teşekkürler :)

---------- Post added at 01:29 ---------- Previous post was at 01:02 ----------

merhabalar gezi çok güzel olmuş oraları hep arabayla gezdim bende kendime motor aldım şimdilik apaçi rtr 150 var aranıza katılmak isterim küçük çapta gezilere. kendimden bahsedeyim beden eğitimi öğretmeniyim yaşım 30. dolayısıyla yaz ayları tatildeyim. motorun gücü sizlerin motorun gücüne yetrse sizlerle gezilere katılmak isterim belki artçı olarak eşim de katılabilir saygılar gezi olacağı zaman 1- veya 2 gün öncesinden haber verilirse sevinirim. saygılar kazasız belasız sürüşler.

öncelikle merhaba.

özelden numaranızı yazarsanız birdaki gezimizde sizede haber veririz :) saygılar..
 
Katılım
27 Haz 2012
Mesajlar
1,133
Senelik İZİne cıkasakta artık bizde aksak yollara :) qüzel gezi. süpersport motor geziside ayrı güzel oluyor hacı :)
 
İzmir İl Temsilcisi
Katılım
30 Eyl 2010
Mesajlar
2,523
Bir Yenifoçalı olarak çok özlemişim. Bayramda ordayım maalesef motorsuz.

geçen pazarda yeni foçaya ugradım ramazan nedeniyle oldukça durgundu :) motoru cafe önüne çekelim birşeyler içelim dedik malum zabıtalar ceza kesiyormuş sahil kenarından almak zorunda kaldık
 
Katılım
22 Tem 2011
Mesajlar
140
Cem çok güzel gezi olmuş kardeşim. Elinize ayağınıza sağlık. Neyse kolyeye yorum yapmayayım, zevkler tartışılmaz sonuçta :D Umarım bir gün beraber gezmek de nasip olur. Kazasız sürüşler...
 
İzmir İl Temsilcisi
Katılım
30 Eyl 2010
Mesajlar
2,523
Cem çok güzel gezi olmuş kardeşim. Elinize ayağınıza sağlık. Neyse kolyeye yorum yapmayayım, zevkler tartışılmaz sonuçta :D Umarım bir gün beraber gezmek de nasip olur. Kazasız sürüşler...

oooo kimleri görüyoruz eski dostumm :) merak etme kesinlikle ve kesinlikle ankaraya gelecegim söz veriyorum bak karadeniz turu yapacagım ilk izmir - ankara ankarada 1 gece kalıp sonra rizeye memleketime :) ankaradaykende mutlaka arayacagım seni söz :)
 

Bu konuyu görüntüleyen kullanıcılar

Yeni mesajlar

Çok Beğenilen Mesajlar

Üst