- Katılım
- 25 Eyl 2005
- Mesajlar
- 2,339
güzel gezi tebrikler
çok eğlenceli geçtiği belli, anlatım harika,ceza için üzüldüm.
Cem Fotoların devamını bekliyoruz![]()
başgan senin haraketli zamanlarını yakalayamadık mı acaba :mrgreen: yada daha yeni mi başlıyorsun![]()