Honda Honda CBR 250R Kullanıcıları / Bilgi Paylaşım Başlığı

Katılım
3 Ara 2012
Mesajlar
2,176
Bilgiledirme: Bu mesajı yazan kullanıcının üyeliği iptal edilmiştir.
Motosiklet size çok yakışmış :)Ancak benim aklıma şöyle bir soru geliyor neden fazer değil ? Fazer ikinci eli olsun,yedek parçası olsun,aksesuarları olsun,gayet kullanışlı bir motosiklet.Fazer'a çanta takıcam dediğiniz zaman aparatlarını hemen bulursunuz mesela..Hayırlısı olsun umarım gönlünüze göre bir motosiklet bulursunuz :)
Tesekkurler ancak fazeri goruntusu ve 98 beygir olusundan dolayi tercih etmiyorum

---------- Mesajlar birleştirildi - 07:56 ---------- bir önceki mesaj zamanı 07:50 ----------

Barodi motor guzel ama aksesuarsiz fiyati bir tik fazla geldi bana 15.5 16 en fazla. Senin motor güzel ama 2. Elde aksesuara malesef bakmiyolar o yuzden zor gidebilir misal 500 daha veririm sifirini alirim derler. Cbr ilk motorundu sanirim 4 silindir fazla gelmesin 78bg az degil yanilma.

Sifiri 22000 tl.cbr viteslide ilk evt.ancak konunun uzmanlarina sordum arastirdim.26 beygirden sonra zaten en dusuk yuksek cc 50 beygirden basliyor. Diger arkadaslar gibi gidip 125 beygir rr almiyicam:) zaten 2 ve 3.cu ileri surus egitimlerinide alicam.cbr ile artik bisiklet gibi kaliyor altimda. Eskiden 50 ile teredduf ettigim virajlara 80 90 ile cok rahat giriyorum.maksimum frenleme panik frenlemede lastikleri kitlemiyorum.vs..

---------- Mesajlar birleştirildi - 08:01 ---------- bir önceki mesaj zamanı 07:56 ----------

gaz kolunun üstündeki kırmızı düğmeyi bi kontrol et arkadaşım, açık kalmasın, sorun onda değilse eğer akünün değişip değişmeyeceğini serviste ölçüp söylüyorlar



@Barodi
Orhan hani kendi resimlerini koymayacaktın :p ramazan dolayısıyla bi kaç kilo vermiş gibi duruyorsun,
motora gelince, tecrübenle paralel mi cc yükseltiyorsun? görünüş olarak tam senlik motor ama arkadaşın fazer la ilgili söylediklerini de dikkate almanı isterim, sonuçta biraz da zevk meselesi tabi.

Evet dostum bir kac embesil icin kendimi saklamam ben .erkegin malı meydandadır:) fazerin goruntusu hosuma gitmiyor.tecrubeyle paralel olucak insallah.bir kac kilo verdim evet.biraz iriyim cbr altimda bisiklet gibi.diversion bile cbrden daha kalipli makjna o bile altimda nerdeyse kucuk sanicam.belkide diversion daha kalipli diye kilomu saklamis olabilir:)

---------- Mesajlar birleştirildi - 08:05 ---------- bir önceki mesaj zamanı 08:01 ----------

Barodi hocam diversion f in 260-270 görmesi hayal. Arkadaşımda 2005 model zx636r vardı 135 beygir civarı olması lazım ve o bile 273 gördü tabi kendi ibresine göre. Sanırım gerçek son hızı 265 civarlarında.
Diversion f 78 beygirile asla o hızları göremez 220-230 dur kapasitesi. Benim gibi birisi için bu bile fazlasıyla yeterli fakat satıcıların uydurmalarına kanmamak ve yanlış bilgi paylaşımını önlemek amacıyla düzeltme gereği duydum yanlış anlaşılmasın.

Saol. 220 km çok iyi su asamada.
 
Katılım
13 Nis 2012
Mesajlar
534
yıllık izine çıkıcam agustosun 12 sinde sakarya ordan izmir çeşme selçuk oradan muğla marmaris fethiye bodrum ordan antalyaya gidicem bu yüzden cbr 250 r ile uzun yolda zorluk çekmemek adına orta siklet sınıf 78 beygirlik resimde görmüş olduğunuz makinayı alıcam. 2 gün önce gittim gördüm motosikleti birde size sormak resimlerde göstermek istedim. bu arada cbr i ilana koydum 9.750 den satıyorum. rizoma elcik set redline manet set ön cam ile birlikte.
diversion f 600 cc 4 silindir 785 mm selesi var cbr ile aynı yükseklikte yarı naked yarı sport touring bir makina son hızı 260 270 km civarı.resimdeki makina 17.550 km de 2011 model kazası çiziği yok bakımları yapılmış sadece kış sezonu içn lastikler değişmesi lazımmış .fiyatıda 17000 ancak ben lastik te alacağım için fiyatta pazarlık yapıcam ancak 17000 tl ye fiyat verdi. 16.250 16.500 e verirse ustayla baktırıp gidip alıcam. sizin yorumlarınız nedir?
[url]http://img600.imageshack.us/img600/9867/4jhw.jpg[/URL]

Uploaded with ImageShack.us
[url]http://img839.imageshack.us/img839/9896/5ej9.jpg[/URL]

Uploaded with ImageShack.us
[url]http://img809.imageshack.us/img809/1360/mcym.jpg[/URL]

Uploaded with ImageShack.us

Bence acele ediyorsun biraz daha zaman tanı kendine dediğin yerleri zaten Cbr'lada gezersin ve sana çok şey öğretir. Zaman ve tecrübe biraz daha bilgi sahibi olup ondan sonra cc yükselt derim sonuçta motor her zaman alınıp satılır.
 
Katılım
3 Ara 2012
Mesajlar
2,176
Bilgiledirme: Bu mesajı yazan kullanıcının üyeliği iptal edilmiştir.
Bence acele ediyorsun biraz daha zaman tanı kendine dediğin yerleri zaten Cbr'lada gezersin ve sana çok şey öğretir. Zaman ve tecrübe biraz daha bilgi sahibi olup ondan sonra cc yükselt derim sonuçta motor her zaman alınıp satılır.

Aslinda cc yukseltmemin sebebi hayatimda yenilik degisiklik olsun istedim.bundan bir hafta once tekirdagda bir kıza olesiye asik olmustum .onu gormeye gitmistim.gordum konustuk bir gunumuzu doyasiya eglenerek gecirdik oda bende cok memnunduk.meger o beni abi olarak goruyormus.ben yikildim.olmaz dedi. Intihara kalkistim.bu aciyi bir nebzede olsa atlatmama yardim edicek bir degisiklik ariyordum.onu unutturucak bir sey olmaliydi. Zaten kizlar bakmiyor umudum yarim kaldi kendime guvenim kalmadi kizlarla ilgili.hani insan depresyona girince bazisi sac seklini degistirir bazisi alisveris bazisi evi tasir.bende diversion
 
Katılım
16 Eki 2012
Mesajlar
148
Sevdiğim kız bana abi deyince diyorsun yani :( Diverson güzelde sende güzelsin be orhan abi. Şakası yok bu işin çok ciddi bir fark olacak. Heleki şu sıralar dalgınsan falan büyük risk almış olcaksn. Bence bu sezonu cbr ile geçir abi, sonraki sezon alırsın diverson hatta bende er6f alırım bi gezi yaparız
 
Katılım
15 Eki 2011
Mesajlar
265
Aslinda cc yukseltmemin sebebi hayatimda yenilik degisiklik olsun istedim.bundan bir hafta once tekirdagda bir kıza olesiye asik olmustum .onu gormeye gitmistim.gordum konustuk bir gunumuzu doyasiya eglenerek gecirdik oda bende cok memnunduk.meger o beni abi olarak goruyormus.ben yikildim.olmaz dedi. Intihara kalkistim.bu aciyi bir nebzede olsa atlatmama yardim edicek bir degisiklik ariyordum.onu unutturucak bir sey olmaliydi. Zaten kizlar bakmiyor umudum yarim kaldi kendime guvenim kalmadi kizlarla ilgili.hani insan depresyona girince bazisi sac seklini degistirir bazisi alisveris bazisi evi tasir.bende diversion
Hastayım açık sözlülüğüne :D
 
Katılım
3 Ara 2012
Mesajlar
2,176
Bilgiledirme: Bu mesajı yazan kullanıcının üyeliği iptal edilmiştir.
Sevdiğim kız bana abi deyince diyorsun yani :( Diverson güzelde sende güzelsin be orhan abi. Şakası yok bu işin çok ciddi bir fark olacak. Heleki şu sıralar dalgınsan falan büyük risk almış olcaksn. Bence bu sezonu cbr ile geçir abi, sonraki sezon alırsın diverson hatta bende er6f alırım bi gezi yaparız

Saol kardesim kalbinin guzelligi.
Ama durum bu sekilde.seneye yasarsam kesin alicam zatende. Bana onu bir tek baska bir hatun veya diversion unutturur. Yeni heyecan lazim..sende ins er6f yi alirsin hep birlikte gezeriz burdakilerle

---------- Mesajlar birleştirildi - 13:13 ---------- bir önceki mesaj zamanı 13:11 ----------

Hastayım açık sözlülüğüne :D

Evet dostum acik sozlulugumden iyi niyetten hep kaybettim.bu sekilde devam edicek.saolasin
 
Katılım
20 Ocak 2011
Mesajlar
1,573
Böyle bir durum varsa zaten kafan karışıkken hiç öyle bir motor alma çünkü kafan atar dayanırsın motora 150-160 tan aşağı inmezsin çünkü büyük ccde o hızlara nasıl geldin anlamıyosun ufak bir dalgınlıkla Allah korusun kötü sonuçlar doğurur. Bence bu sezonda bin cbra en azından satarken 2.el olduğu belli olsun sıfır motorunu satıyosun seneyede istediğin motoru alırsın acele etme.
 
Katılım
26 Nis 2011
Mesajlar
27
Saol kardesim kalbinin guzelligi.
Ama durum bu sekilde.seneye yasarsam kesin alicam zatende. Bana onu bir tek baska bir hatun veya diversion unutturur. Yeni heyecan lazim..sende ins er6f yi alirsin hep birlikte gezeriz burdakilerle

---------- Mesajlar birleştirildi - 13:13 ---------- bir önceki mesaj zamanı 13:11 ----------



Evet dostum acik sozlulugumden iyi niyetten hep kaybettim.bu sekilde devam edicek.saolasin

merhaba satılık ilanı vermişsiniz ama numaranıza ulaşamıyorum görüşmek isterim
 
Katılım
1 Ara 2012
Mesajlar
263
izmirde şuan için etkinlik yok biz deep far rumuzlu arkadaşla arada bir araya gelip takılıyoruz onun dışında geniş çaplı yapmıyoruz uzun zamandır.Gelen olmuyor çnkü lafta kalıyor
 
Katılım
5 Eyl 2011
Mesajlar
71
http://www.alpinestars.com/moto/bags-and-packs/tech-aero-tank-bag-black-o-s.html#.UerqUo2nci0 Çanta bu. 30lt hacim var kask ve birton malzeme çok rahat sığıyor içerisine... ayrıca istersen mıknatısla eğer depo plastik ise direk içerisinde takma aparatlarıyla kullanabilirsin. içerisine entegre yağmurluğu da var ( çok karizma ya :queen: ) birde özellikle sürüş esnasında üzerine yatmak çok rahat

aman kardeş fazla rahatlayıp uyuma da :p kendine dikkat et ;) sağolasın

---------- Mesajlar birleştirildi - 21:14 ---------- bir önceki mesaj zamanı 21:07 ----------

ben de o bottan düşünüyorum ama trabzonda oldugum için görüp deneme şansım hiç yok..bot hakkında düşüncelerin nedir..yürürken rahatsız ediyormu veya terleme konusu nasıl......senin yorumlarına göre alıp almamaya kararımı verebilirim..ayağındayken çekilmiş bir kaç fotografta gönderebilirsen sevinirim zahmet olmazsa :) [email protected]
özelden de gönderebilrisin buradan da hiç farketmez..:)

bir arada rider denim pantolonun için yorumlarını alacagım :D

dostum bot iyi güven veriyor terleme az bişey yapıyor sıcak havalarda ben uzun yolda kullandım o zaman da rüzgar terlemeye izin vermiyor ;) rahatlık konusuna gelecek olursak şu an çok rahat olduğunu söyleyemem ben de çok giymedim açılmadı bot henüz ama zamanla deri kısımlarının ayağımın şeklini alıp daha rahat olacağını düşünüyorum. keşke deneme şansın olabilseydi :( fotoğrafları yarın çekerim atarım buraya ya da özelden farketmez.

---------- Mesajlar birleştirildi - 21:24 ---------- bir önceki mesaj zamanı 21:14 ----------

Botdan memnun musunuz ? Bu havalarda terleme yapiyormu ve korumasi nasil acaba ? Ben YDS diablo 7.2 almayi dusunuyordum ama bu da guzel birseye benziyor, yardimci olabilirseniz sevinirim.

Tesekkurler

deneme şansınız varsa ikisini de bir deneyin derim botla ilgilli açıklmayı yaptım bi önceki cevabımda
 
Katılım
14 Haz 2013
Mesajlar
568
Dun istanbuldaki birkac bayii aradim hepsi elimizde yok ne zamam gelicegi de belli degil dedi ? Yarin geri kalan bayiileri aricam hakikaten sokaga ciktigimda ortalama 5 tane goruyorum cbr250r
 
Katılım
4 May 2013
Mesajlar
45
selam

biraz önce vitesle ilgili sorun yaşadım. sormak istedim. 100 le giderken aniden durmam gerekti ön arka frenledim debriyajıda sıktım. durdum sorunsuz fakat vites 4 te kaldı aşağıya indirmek için debriyajı biraz salmam gerekti. normalmidir bu. acaba debriyajı erkenmi sıktım da böyle oldu ?
 
Katılım
22 Tem 2006
Mesajlar
129
Dun istanbuldaki birkac bayii aradim hepsi elimizde yok ne zamam gelicegi de belli degil dedi ? Yarin geri kalan bayiileri aricam hakikaten sokaga ciktigimda ortalama 5 tane goruyorum cbr250r

Bugun kaporasini verip mutluhan dan beyazini ayirttim, orada kalmadi maalesef, bolge mudurunun dedigine gore 15 agustos (+/_ birkac gun civari )gelecekmis, d@b den ayirtabilirsiniz bence, bana en tutarli konusan mutluhan dan sonra orasi gelmisti.
 
Katılım
17 Ocak 2009
Mesajlar
1,141
Motosikleti
Honda Crf250L
dostum bot iyi güven veriyor terleme az bişey yapıyor sıcak havalarda ben uzun yolda kullandım o zaman da rüzgar terlemeye izin vermiyor ;) rahatlık konusuna gelecek olursak şu an çok rahat olduğunu söyleyemem ben de çok giymedim açılmadı bot henüz ama zamanla deri kısımlarının ayağımın şeklini alıp daha rahat olacağını düşünüyorum. keşke deneme şansın olabilseydi :( fotoğrafları yarın çekerim atarım buraya ya da özelden farketmez.

peki o zaman son sorumu soruyorum..tam numarasını mı aldın yoksa 1 numara büyük mü aldın? :)
 
Katılım
14 Haz 2013
Mesajlar
568
Bugun kaporasini verip mutluhan dan beyazini ayirttim, orada kalmadi maalesef, bolge mudurunun dedigine gore 15 agustos (+/_ birkac gun civari )gelecekmis, d@b den ayirtabilirsiniz bence, bana en tutarli konusan mutluhan dan sonra orasi gelmisti.
Bilgi icin tesekkurler , acaba kapora ne kadardi bide karttan cekilme ihtimali varmi ?

---------- Mesajlar birleştirildi - 02:23 ---------- bir önceki mesaj zamanı 01:35 ----------

Arkadaslar 6000 devirden sonra titresim asiri derecede artiyormu ? Cok rahatsiz ediyomu acaba
 

Bu konuyu görüntüleyen kullanıcılar

Çok Beğenilen Mesajlar

Üst