- Katılım
- 2 Eyl 2012
- Mesajlar
- 149
O kadar yağ kaç bin km de birikmiş acep?
günaydın beyler, uzun zamandır ıhmal ettigim motorumu bugun köpüklü köpüklü yıkadım, zincir bakımını yaptım. bi kaç foto var ekleyeyim hemen
yavrucağın bakımsız haliale:
http://i43.tinypic.com/1zwlquh.jpg
bunlarda ekipmanlar
http://i39.tinypic.com/t5rn5s.jpg
ön dişli kapağının içler acısı hali
http://i44.tinypic.com/2hmmwid.jpg
http://i42.tinypic.com/bgzp02.jpg
bu arada motoruma 220v inverter bağlamıştım. sadece telefon şarjı için kullanıyorum. malum aküyü yer bitirir bu meretaküden direkt hat çekerek,çakmaklık vasıtasıyla çalıştırıyorum.
http://i41.tinypic.com/mja5h0.jpg
http://i40.tinypic.com/2qti9z4.jpg
http://i41.tinypic.com/330v88j.jpg
ön dişli kapağı temizlenmiş hali. içinden bi kutu kola tenekesini dolduracak kadar yağ katmanı çıktı
http://i40.tinypic.com/2e0r9te.jpg
buda en son hali
http://i42.tinypic.com/29hdle.jpg
http://i42.tinypic.com/1snpfb.jpg
günaydın beyler, uzun zamandır ıhmal ettigim motorumu bugun köpüklü köpüklü yıkadım, zincir bakımını yaptım. bi kaç foto var ekleyeyim hemen
yavrucağın bakımsız haliale:
http://i43.tinypic.com/1zwlquh.jpg
bunlarda ekipmanlar
http://i39.tinypic.com/t5rn5s.jpg
ön dişli kapağının içler acısı hali
http://i44.tinypic.com/2hmmwid.jpg
http://i42.tinypic.com/bgzp02.jpg
bu arada motoruma 220v inverter bağlamıştım. sadece telefon şarjı için kullanıyorum. malum aküyü yer bitirir bu meretaküden direkt hat çekerek,çakmaklık vasıtasıyla çalıştırıyorum.
http://i41.tinypic.com/mja5h0.jpg
http://i40.tinypic.com/2qti9z4.jpg
http://i41.tinypic.com/330v88j.jpg
ön dişli kapağı temizlenmiş hali. içinden bi kutu kola tenekesini dolduracak kadar yağ katmanı çıktı
http://i40.tinypic.com/2e0r9te.jpg
buda en son hali
http://i42.tinypic.com/29hdle.jpg
http://i42.tinypic.com/1snpfb.jpg
biz arkadaş grubu olarak 5 kişiyiz 4 ybr 1 tvs . tvs lerin 3 ü eski kasa onları geçmekte zorlanmıyorum ama ybr esd ile nerdeyse kafa kafayayım ancak son hızlarda biraz farkı hissettirebiliyo. sizin yorumlarınızda ybr ler yaklaşamıyo bile yanınıza. eğer bakımdan sonra da beklediğim performansı alamazsam istanbula geldiğimde yanındayım sabri abi![]()
O kadar yağ kaç bin km de birikmiş acep?
Abi kaç para istiyorsun hemen alıyorum![]()
sabri abi ekipman baya zenginmiştekerlekleri arapla parlat daha çekici durur :cherry:
sabri o ekipmanla bize uğra bir ara... ducatonunda ihtiyacı var böyle şeylere...
Arkadaslar bizim benzin deposu su tahliye borusunun ucu ne tarfta? Motorun solu mu sagi mi? Bakindim bulamadim.
İlk bakışta görünmüyor. Bir de söylediğini deneyeyim.
[url]http://s20.postimg.org/q3zp0t3rd/IMG_20130713_155730.jpg[/url]
selam dostlar bu sabah apacheyle ilk kez yere kapaklandım. neyse ki sabah evden çıkmadan önce, babamın kaskını da taksana uyarısını hava sıcak diyerekten geçiştirdiğim için pişman olacak kadar hasar yok(eşeklik parayla değil tabi).
her gün işe gidip geldiğim yoldaki tatlı virajda hiç bi kayma belirtisi veya sendeleme olmadan sanırsam 40 km hızla motor birden bire lap diye yan yatarak altımdan kaydı gitti ve yaklaşık 2 metre falan sürüklendi peşine 1 metre kadar da ben sürüklendim. haliyle kumaş pantolonun sol dizi yırtıldı ve gömleğimin sol tarafı yırtıldı dizimde de ufak bi asfalt yanığı dışında motorun koruma demiri ve arka çanta çizildi allahtan fazla bi zahiyat olmadı. gerisin geri eve dönüp üstümü değiştirip işe yetiştim. az önce eve geldim ilk işim gerdirdiğim amortisörü gevşetmek oldu. birazdan da çizilen koruma demirini boyuyacağım.
mevzuya öyle bi girmişim ki sevgili günlük diye bitirecekmişim nerdeyseneyse dostlar başımdan geçen bu ufak olayı sizlerle paylaşmak istedim.herkese kazasız sürüşler ve hayırlı ramazanlar.
selam dostlar bu sabah apacheyle ilk kez yere kapaklandım. neyse ki sabah evden çıkmadan önce, babamın kaskını da taksana uyarısını hava sıcak diyerekten geçiştirdiğim için pişman olacak kadar hasar yok(eşeklik parayla değil tabi).
her gün işe gidip geldiğim yoldaki tatlı virajda hiç bi kayma belirtisi veya sendeleme olmadan sanırsam 40 km hızla motor birden bire lap diye yan yatarak altımdan kaydı gitti ve yaklaşık 2 metre falan sürüklendi peşine 1 metre kadar da ben sürüklendim. haliyle kumaş pantolonun sol dizi yırtıldı ve gömleğimin sol tarafı yırtıldı dizimde de ufak bi asfalt yanığı dışında motorun koruma demiri ve arka çanta çizildi allahtan fazla bi zahiyat olmadı. gerisin geri eve dönüp üstümü değiştirip işe yetiştim. az önce eve geldim ilk işim gerdirdiğim amortisörü gevşetmek oldu. birazdan da çizilen koruma demirini boyuyacağım.
mevzuya öyle bi girmişim ki sevgili günlük diye bitirecekmişim nerdeyseneyse dostlar başımdan geçen bu ufak olayı sizlerle paylaşmak istedim.herkese kazasız sürüşler ve hayırlı ramazanlar.
satmam kanka. gözbebeğim o benim![]()
selam dostlar bu sabah apacheyle ilk kez yere kapaklandım. neyse ki sabah evden çıkmadan önce, babamın kaskını da taksana uyarısını hava sıcak diyerekten geçiştirdiğim için pişman olacak kadar hasar yok(eşeklik parayla değil tabi).
her gün işe gidip geldiğim yoldaki tatlı virajda hiç bi kayma belirtisi veya sendeleme olmadan sanırsam 40 km hızla motor birden bire lap diye yan yatarak altımdan kaydı gitti ve yaklaşık 2 metre falan sürüklendi peşine 1 metre kadar da ben sürüklendim. haliyle kumaş pantolonun sol dizi yırtıldı ve gömleğimin sol tarafı yırtıldı dizimde de ufak bi asfalt yanığı dışında motorun koruma demiri ve arka çanta çizildi allahtan fazla bi zahiyat olmadı. gerisin geri eve dönüp üstümü değiştirip işe yetiştim. az önce eve geldim ilk işim gerdirdiğim amortisörü gevşetmek oldu. birazdan da çizilen koruma demirini boyuyacağım.
mevzuya öyle bi girmişim ki sevgili günlük diye bitirecekmişim nerdeyseneyse dostlar başımdan geçen bu ufak olayı sizlerle paylaşmak istedim.herkese kazasız sürüşler ve hayırlı ramazanlar.
günaydın beyler, uzun zamandır ıhmal ettigim motorumu bugun köpüklü köpüklü yıkadım, zincir bakımını yaptım. bi kaç foto var ekleyeyim hemen
yavrucağın bakımsız haliale:
http://i43.tinypic.com/1zwlquh.jpg
bunlarda ekipmanlar
http://i39.tinypic.com/t5rn5s.jpg
ön dişli kapağının içler acısı hali
http://i44.tinypic.com/2hmmwid.jpg
http://i42.tinypic.com/bgzp02.jpg
bu arada motoruma 220v inverter bağlamıştım. sadece telefon şarjı için kullanıyorum. malum aküyü yer bitirir bu meretaküden direkt hat çekerek,çakmaklık vasıtasıyla çalıştırıyorum.
http://i41.tinypic.com/mja5h0.jpg
http://i40.tinypic.com/2qti9z4.jpg
http://i41.tinypic.com/330v88j.jpg
ön dişli kapağı temizlenmiş hali. içinden bi kutu kola tenekesini dolduracak kadar yağ katmanı çıktı
http://i40.tinypic.com/2e0r9te.jpg
buda en son hali
http://i42.tinypic.com/29hdle.jpg
http://i42.tinypic.com/1snpfb.jpg