TVS TVS Apache 150 Kullanıcıları / Bilgi Paylaşım Başlığı

Katılım
14 May 2011
Mesajlar
3,443
bu motosiklet iyi hoş da
istanbul dışında servisleri 5 para etmez. bugun balıkesir servisi ile görüştüm rodaj yağ değişimi için 10 gün sonraya randevu verebilirim diyor.
alırken demişti herkes istanbul dışında bu motosikleti alma parcaydı servisti ugraşırsın diye.
o yüzden istanbul dışında düzgün servisi olmayan tvsyi almasın kimse.
15 gündür adamların keyfini bekliyorum.
 
Katılım
23 Eyl 2012
Mesajlar
879
Ben de bi yıkayayim motürü gaza geldim, canım da sıkılıyor zaten :)

1snpfb.jpg
 
Katılım
3 Eki 2012
Mesajlar
1,336
günaydın beyler, uzun zamandır ıhmal ettigim motorumu bugun köpüklü köpüklü yıkadım, zincir bakımını yaptım. bi kaç foto var ekleyeyim hemen:p

yavrucağın bakımsız hali:pale:
http://i43.tinypic.com/1zwlquh.jpg

bunlarda ekipmanlar
http://i39.tinypic.com/t5rn5s.jpg

ön dişli kapağının içler acısı hali
http://i44.tinypic.com/2hmmwid.jpg
http://i42.tinypic.com/bgzp02.jpg

bu arada motoruma 220v inverter bağlamıştım. sadece telefon şarjı için kullanıyorum. malum aküyü yer bitirir bu meret:) aküden direkt hat çekerek,çakmaklık vasıtasıyla çalıştırıyorum.

http://i41.tinypic.com/mja5h0.jpg
http://i40.tinypic.com/2qti9z4.jpg
http://i41.tinypic.com/330v88j.jpg

ön dişli kapağı temizlenmiş hali. içinden bi kutu kola tenekesini dolduracak kadar yağ katmanı çıktı:p
http://i40.tinypic.com/2e0r9te.jpg

buda en son hali :)

http://i42.tinypic.com/29hdle.jpg
http://i42.tinypic.com/1snpfb.jpg

Abi kaç para istiyorsun hemen alıyorum :)
 
Katılım
6 Ocak 2013
Mesajlar
595
sabri abi ekipman baya zenginmiş :) tekerlekleri arapla parlat daha çekici durur :cherry:
 
Katılım
5 Eki 2006
Mesajlar
15,037
günaydın beyler, uzun zamandır ıhmal ettigim motorumu bugun köpüklü köpüklü yıkadım, zincir bakımını yaptım. bi kaç foto var ekleyeyim hemen:p

yavrucağın bakımsız hali:pale:
http://i43.tinypic.com/1zwlquh.jpg

bunlarda ekipmanlar
http://i39.tinypic.com/t5rn5s.jpg

ön dişli kapağının içler acısı hali
http://i44.tinypic.com/2hmmwid.jpg
http://i42.tinypic.com/bgzp02.jpg

bu arada motoruma 220v inverter bağlamıştım. sadece telefon şarjı için kullanıyorum. malum aküyü yer bitirir bu meret:) aküden direkt hat çekerek,çakmaklık vasıtasıyla çalıştırıyorum.

http://i41.tinypic.com/mja5h0.jpg
http://i40.tinypic.com/2qti9z4.jpg
http://i41.tinypic.com/330v88j.jpg

ön dişli kapağı temizlenmiş hali. içinden bi kutu kola tenekesini dolduracak kadar yağ katmanı çıktı:p
http://i40.tinypic.com/2e0r9te.jpg

buda en son hali :)

http://i42.tinypic.com/29hdle.jpg
http://i42.tinypic.com/1snpfb.jpg

sabri o ekipmanla bize uğra bir ara... ducatonunda ihtiyacı var böyle şeylere...
 
Katılım
12 Şub 2012
Mesajlar
4,104
biz arkadaş grubu olarak 5 kişiyiz 4 ybr 1 tvs . tvs lerin 3 ü eski kasa onları geçmekte zorlanmıyorum ama ybr esd ile nerdeyse kafa kafayayım ancak son hızlarda biraz farkı hissettirebiliyo. sizin yorumlarınızda ybr ler yaklaşamıyo bile yanınıza. eğer bakımdan sonra da beklediğim performansı alamazsam istanbula geldiğimde yanındayım sabri abi :D

karbüratörü sök üst tarafında turkaz kapak var onu açınca karşına diafram gelir bak bakalım yırtık falan var mı yada sıkıştırarak mı takılmış zincir ayarın tam dimi bende 110u geçemezken bir ayar yaptım 122 123 oldu hızım
 
Katılım
23 Eyl 2012
Mesajlar
879
Arkadaslar bizim benzin deposu su tahliye borusunun ucu ne tarfta? Motorun solu mu sagi mi? Bakindim bulamadim.
 

sbr

Katılım
12 Mar 2007
Mesajlar
2,084
O kadar yağ kaç bin km de birikmiş acep?

bugün tam 15000km oldu uğur:cherry: yoksun sende bayadır. nerelerdesin?

---------- Mesajlar birleştirildi - 15:35 ---------- bir önceki mesaj zamanı 15:33 ----------

Abi kaç para istiyorsun hemen alıyorum :)

satmam kanka. gözbebeğim o benim:)

---------- Mesajlar birleştirildi - 15:37 ---------- bir önceki mesaj zamanı 15:35 ----------

sabri abi ekipman baya zenginmiş :) tekerlekleri arapla parlat daha çekici durur :cherry:

arapla motor lastiği parlatmak uğraştırıyor. lastik sütü var. fıs fıs sıkıyorum o kadar:)

---------- Mesajlar birleştirildi - 15:39 ---------- bir önceki mesaj zamanı 15:37 ----------

sabri o ekipmanla bize uğra bir ara... ducatonunda ihtiyacı var böyle şeylere...

ramço ne zaman istersen getiriyim kullan. gerçi ducatoya yetmez bunlar:cherry:
 
Katılım
19 May 2013
Mesajlar
56
selam dostlar bu sabah apacheyle ilk kez yere kapaklandım. neyse ki sabah evden çıkmadan önce, babamın kaskını da taksana uyarısını hava sıcak diyerekten geçiştirdiğim için pişman olacak kadar hasar yok(eşeklik parayla değil tabi).
her gün işe gidip geldiğim yoldaki tatlı virajda hiç bi kayma belirtisi veya sendeleme olmadan sanırsam 40 km hızla motor birden bire lap diye yan yatarak altımdan kaydı gitti ve yaklaşık 2 metre falan sürüklendi peşine 1 metre kadar da ben sürüklendim. haliyle kumaş pantolonun sol dizi yırtıldı ve gömleğimin sol tarafı yırtıldı dizimde de ufak bi asfalt yanığı dışında motorun koruma demiri ve arka çanta çizildi allahtan fazla bi zahiyat olmadı. gerisin geri eve dönüp üstümü değiştirip işe yetiştim. az önce eve geldim ilk işim gerdirdiğim amortisörü gevşetmek oldu. birazdan da çizilen koruma demirini boyuyacağım.
mevzuya öyle bi girmişim ki sevgili günlük diye bitirecekmişim nerdeyse :) neyse dostlar başımdan geçen bu ufak olayı sizlerle paylaşmak istedim.herkese kazasız sürüşler ve hayırlı ramazanlar.
 

sbr

Katılım
12 Mar 2007
Mesajlar
2,084
selam dostlar bu sabah apacheyle ilk kez yere kapaklandım. neyse ki sabah evden çıkmadan önce, babamın kaskını da taksana uyarısını hava sıcak diyerekten geçiştirdiğim için pişman olacak kadar hasar yok(eşeklik parayla değil tabi).
her gün işe gidip geldiğim yoldaki tatlı virajda hiç bi kayma belirtisi veya sendeleme olmadan sanırsam 40 km hızla motor birden bire lap diye yan yatarak altımdan kaydı gitti ve yaklaşık 2 metre falan sürüklendi peşine 1 metre kadar da ben sürüklendim. haliyle kumaş pantolonun sol dizi yırtıldı ve gömleğimin sol tarafı yırtıldı dizimde de ufak bi asfalt yanığı dışında motorun koruma demiri ve arka çanta çizildi allahtan fazla bi zahiyat olmadı. gerisin geri eve dönüp üstümü değiştirip işe yetiştim. az önce eve geldim ilk işim gerdirdiğim amortisörü gevşetmek oldu. birazdan da çizilen koruma demirini boyuyacağım.
mevzuya öyle bi girmişim ki sevgili günlük diye bitirecekmişim nerdeyse :) neyse dostlar başımdan geçen bu ufak olayı sizlerle paylaşmak istedim.herkese kazasız sürüşler ve hayırlı ramazanlar.

çok geçmiş olsun, tekerin düz bassın..
 
Katılım
12 Şub 2012
Mesajlar
4,104
selam dostlar bu sabah apacheyle ilk kez yere kapaklandım. neyse ki sabah evden çıkmadan önce, babamın kaskını da taksana uyarısını hava sıcak diyerekten geçiştirdiğim için pişman olacak kadar hasar yok(eşeklik parayla değil tabi).
her gün işe gidip geldiğim yoldaki tatlı virajda hiç bi kayma belirtisi veya sendeleme olmadan sanırsam 40 km hızla motor birden bire lap diye yan yatarak altımdan kaydı gitti ve yaklaşık 2 metre falan sürüklendi peşine 1 metre kadar da ben sürüklendim. haliyle kumaş pantolonun sol dizi yırtıldı ve gömleğimin sol tarafı yırtıldı dizimde de ufak bi asfalt yanığı dışında motorun koruma demiri ve arka çanta çizildi allahtan fazla bi zahiyat olmadı. gerisin geri eve dönüp üstümü değiştirip işe yetiştim. az önce eve geldim ilk işim gerdirdiğim amortisörü gevşetmek oldu. birazdan da çizilen koruma demirini boyuyacağım.
mevzuya öyle bi girmişim ki sevgili günlük diye bitirecekmişim nerdeyse :) neyse dostlar başımdan geçen bu ufak olayı sizlerle paylaşmak istedim.herkese kazasız sürüşler ve hayırlı ramazanlar.

geçmiş olsun sanırım düşük hızda kontra yaptınız lastik basıncıda tam değilse motor birden devriliyor
 
Katılım
16 Tem 2012
Mesajlar
1,576
selam dostlar bu sabah apacheyle ilk kez yere kapaklandım. neyse ki sabah evden çıkmadan önce, babamın kaskını da taksana uyarısını hava sıcak diyerekten geçiştirdiğim için pişman olacak kadar hasar yok(eşeklik parayla değil tabi).
her gün işe gidip geldiğim yoldaki tatlı virajda hiç bi kayma belirtisi veya sendeleme olmadan sanırsam 40 km hızla motor birden bire lap diye yan yatarak altımdan kaydı gitti ve yaklaşık 2 metre falan sürüklendi peşine 1 metre kadar da ben sürüklendim. haliyle kumaş pantolonun sol dizi yırtıldı ve gömleğimin sol tarafı yırtıldı dizimde de ufak bi asfalt yanığı dışında motorun koruma demiri ve arka çanta çizildi allahtan fazla bi zahiyat olmadı. gerisin geri eve dönüp üstümü değiştirip işe yetiştim. az önce eve geldim ilk işim gerdirdiğim amortisörü gevşetmek oldu. birazdan da çizilen koruma demirini boyuyacağım.
mevzuya öyle bi girmişim ki sevgili günlük diye bitirecekmişim nerdeyse :) neyse dostlar başımdan geçen bu ufak olayı sizlerle paylaşmak istedim.herkese kazasız sürüşler ve hayırlı ramazanlar.

geçmiş olsun Allah kimseye tekrarını vermesin

lastiklerin orijinal miydi?

---------- Mesajlar birleştirildi - 19:41 ---------- bir önceki mesaj zamanı 19:39 ----------

günaydın beyler, uzun zamandır ıhmal ettigim motorumu bugun köpüklü köpüklü yıkadım, zincir bakımını yaptım. bi kaç foto var ekleyeyim hemen:p

yavrucağın bakımsız hali:pale:
http://i43.tinypic.com/1zwlquh.jpg

bunlarda ekipmanlar
http://i39.tinypic.com/t5rn5s.jpg

ön dişli kapağının içler acısı hali
http://i44.tinypic.com/2hmmwid.jpg
http://i42.tinypic.com/bgzp02.jpg

bu arada motoruma 220v inverter bağlamıştım. sadece telefon şarjı için kullanıyorum. malum aküyü yer bitirir bu meret:) aküden direkt hat çekerek,çakmaklık vasıtasıyla çalıştırıyorum.

http://i41.tinypic.com/mja5h0.jpg
http://i40.tinypic.com/2qti9z4.jpg
http://i41.tinypic.com/330v88j.jpg

ön dişli kapağı temizlenmiş hali. içinden bi kutu kola tenekesini dolduracak kadar yağ katmanı çıktı:p
http://i40.tinypic.com/2e0r9te.jpg

buda en son hali :)

http://i42.tinypic.com/29hdle.jpg
http://i42.tinypic.com/1snpfb.jpg



kanka bally nin ne işi var anlamadım :mrgreen:
 
Katılım
14 May 2011
Mesajlar
3,443
olaya bakın.
servisi gecen salı aradım. ben gelicem perşembe günü 100 km ötedesiniz elinizde yag filtresi var mı dedim yok dedi (tvs servisinde yağ filtresi yok!)
dedim ben bulur gelirim ptesi günü. elime ulaştı yag filtresi istanbuldan.
bugun bi daha aradım. gelicem pazartesi yag filtresini aldım yagıda aldım. yagı değişecek sagına soluna bakarsın dedim
1 hafta cok yogunuz 10 gün sonraya gel dedi.
böyle bişi var mı? böyle bir servis anlayışı var mı ?
motor iyi güzelde servisleri para etmez. bunu bile bile aldım. acısı cıkar artık yavaş yavaş..
ben bi kere daha böyle ugraşırsam bayiydi serviste satarım benim motoru yaz sonu..
 
Katılım
19 May 2013
Mesajlar
56
dostlar hepinizden allah razı olsun çok sağolun...
selo9115 lastikler orjinal değil, ırc tubeless kullanıyorum.
bana öyle ansız ve sebepsiz bir düşüş olarak geldi ki nasıl olmuştur diye düşündüğümde, olayı ancak yoldaki minik kasislere ve gergin arka amortisörlere yordum.çünkü aynı virajı aynı şekilde onlarca defa sorunsuz döndüm tek fark hızım biraz fazla olabilir çünkü hızımı sürekli kontrol etmiyorum.
sanırım M.balibey haklı çünkü arka lastiğin havasını göz kararı bastım ondan kaynaklanmış olabilir.
 

Bu konuyu görüntüleyen kullanıcılar

Yeni mesajlar

Çok Beğenilen Mesajlar

Üst