TVS TVS Apache 150 Kullanıcıları / Bilgi Paylaşım Başlığı

Katılım
12 Şub 2012
Mesajlar
4,104
ya onu biliyorumda sadece silindirle olmuyorki bu iş.. aradım sordum kapagı yok krankı yok..sadece silindir setini değiştirsen, yanma odası büyüyeceğinden performans bile düşebilir..onu besleyecek bir kapak ve onu kaldıracak bi krank lazım..malum motoru lımıtlerde kullandıgımız oluyor.

---------- Mesajlar birleştirildi - 07:42 ---------- bir önceki mesaj zamanı 07:40 ----------



maslak levent zincirlıkuyu civarında yardımcı olurum istersen..

---------- Mesajlar birleştirildi - 07:45 ---------- bir önceki mesaj zamanı 07:42 ----------



:p :p :p

abi set halinde var mı ki
 
Katılım
12 Şub 2012
Mesajlar
4,104
set olmasına gerek yok. ama krankla kapağı hiçbiryerde bulamıyoruz. aslında krankı buldum sayılır ama kapak hiçbiryerde yok ya:salut:

hindularda yok mudur ki yada isotlar getirmez mi istesek şimdi motor almaya kıyamıyorum ağustosta tayin çıkacak verecekler doğu yada güney doğuya ya çalınacak yadayakacaklar o yüzden apache ile gideyim dedim ama o yol bitmez gibi geliyor:)

senin motorun arka 43 dişli mi
 

sbr

Katılım
12 Mar 2007
Mesajlar
2,084
hindularda yok mudur ki yada isotlar getirmez mi istesek şimdi motor almaya kıyamıyorum ağustosta tayin çıkacak verecekler doğu yada güney doğuya ya çalınacak yadayakacaklar o yüzden apache ile gideyim dedim ama o yol bitmez gibi geliyor:)

senin motorun arka 43 dişli mi

isotlar bence getirmez, keşke getirse.. hintli adam bulmak lazım. bi tanıdığın vasıtasıyla bulcaktım ama adamla bi denk gelemedik.. benim arka dişli44..zincir setini değiştirirken 43 yapcam arkayı.
 
Katılım
12 Şub 2012
Mesajlar
4,104
isotlar bence getirmez, keşke getirse.. hintli adam bulmak lazım. bi tanıdığın vasıtasıyla bulcaktım ama adamla bi denk gelemedik.. benim arka dişli44..zincir setini değiştirirken 43 yapcam arkayı.

Serkan Beyle bir konuşmak lazım tuzlu olmayacaksa yapılabilir acaba şanzıman aynı mı ve gücü kaldırır mı
 

sbr

Katılım
12 Mar 2007
Mesajlar
2,084
Serkan Beyle bir konuşmak lazım tuzlu olmayacaksa yapılabilir acaba şanzıman aynı mı ve gücü kaldırır mı


şanzımandan yana problem çıkmaz. aslında 1 günlüğüne kiralasalar hiçte fena olmaz. hatta katılımı ücretli yapsınlar. bide 1.ye ödül versinler:queen::queen::queen:
 
Katılım
11 Ara 2012
Mesajlar
74
arkadaşlar ben genellikle 2 kişi kullanıyorum motorda 5 çekmiyo. gerçi tek kişiyken de 5 çekmiyo da dişli olarak ön ve arka olarak ne önerirsiniz
 
Katılım
6 Ocak 2013
Mesajlar
595
benimde rodaj güzel gidiyo 1den 2 ye attıgımda pati atıyor alet :) Kapışmaya bende katılmak isterim bakalım benim makina nerelerde ona göre motor degişikligi yaparım :p
 
Katılım
11 Ara 2012
Mesajlar
74
karbüratör hava ayarıyla oynadın mı hiç?

hava ayarı hiç yaptırmadım. bakımda yaptırmayı düşünüyorum. onla düzelirse iyi

---------- Mesajlar birleştirildi - 21:11 ---------- bir önceki mesaj zamanı 21:09 ----------

çekmiyor derken? tek kişi kaç km hıza kadar çıkabiliyorsun? çok kilolu değilsen 13/43 iyidir.
kilom 84 orjinalleri duruyor dişlilerin. tek başıma geçen motoru ısıtmıştım. yani bi 15-20 dk baya gittim. motor ısınık halde bi bayırdan sallanırken 4 te 116-117 oldu 5 e attım hız 108 -109 a düştü. düz yolda 5 le hiç hızlı gidemiyorum zaten.
 

Bu konuyu görüntüleyen kullanıcılar

Yeni mesajlar

Çok Beğenilen Mesajlar

Üst