Honda Honda CBR 250R Kullanıcıları / Bilgi Paylaşım Başlığı

Katılım
20 Şub 2013
Mesajlar
390
bilmiyorum fakat 2. 3. eğitimleri hondadan almayacağımı iyi biliyorum :)

Murat Denizhan; Honda Güvenli Sürüş Eğitimi'nin kurucularındandı yanlış hatırlamıyorsam. Bireysel eğitimler veriyor, kendi motorunu götürebiliyorsun, gün saate de beraber karar veriyosunuz. http://www.muratdenizhan.com/

Honda'nın dışardan motor sokmamasının da bir takım sebepleri var hemen celallenme :mrgreen:
 
Katılım
17 Haz 2012
Mesajlar
3,797
Benim motor 4000 ile 5500 devirler arası torku az asıl 6000 gibi çoşuyor sizindemi öyle zaten 7000 devirlerden bahsetmiyorum coşuyor :)
 
Katılım
15 Mar 2009
Mesajlar
22
hondanın yedek parça fiyatlarını öğrenebileceğ,m,z bir yer var mı internetten arattım bulamadım buradaki honda bayisine sordum 5 gündür fiyat veremedi
 
Katılım
3 Ara 2012
Mesajlar
2,176
Bilgiledirme: Bu mesajı yazan kullanıcının üyeliği iptal edilmiştir.
Hafta sonu honda güvenli sürüş 1 eğitimi alacağım fakat saçmalığa bakınki kendi motorum ile eğitime katılamazmışım illaki verdikleri cbf150 yi kullanmak gerekiyormuş. Şimdi ben o kukaların arasından cbf150 ile geçeceğim sonra yolda cbr250 süreceğim açıkcası bana çok saçma geldi. Kendi motorumun karakteristiğini daha iyi öğreneyim diye eğitime yazıldım böyle olduğunu bilsem kesin iptal ederdim...
saçma değil ben katıldım o eğitimlere sen şimdi kendi motorunla o kukaların arasından geçerken korkak davranacaksın düşürmeyeyim diye.oysa cbf yi istediğin kadar düşürsende hiç sıkıntı olmuyor motor için.orada tam yatırma nasıl olur yani kukalar arasından geçerken mümkün olduğu kadar çok fazla keskin viraj slalom var.cbf ile pratik yap ondan sonra cbr ile de reelde daha rahat edersin.
 
Katılım
5 Eyl 2011
Mesajlar
71
2.vites 5000devirde 38km yapıyorum 3.vites 50km 4.vites 60km yapıyorum tork olarak bana göre iyi
 
Katılım
15 Eki 2011
Mesajlar
265
Hafta sonu honda güvenli sürüş 1 eğitimi alacağım fakat saçmalığa bakınki kendi motorum ile eğitime katılamazmışım illaki verdikleri cbf150 yi kullanmak gerekiyormuş. Şimdi ben o kukaların arasından cbf150 ile geçeceğim sonra yolda cbr250 süreceğim açıkcası bana çok saçma geldi. Kendi motorumun karakteristiğini daha iyi öğreneyim diye eğitime yazıldım böyle olduğunu bilsem kesin iptal ederdim...
eğitimdeki motorların koruma demirleri normalden büyük, tamamen yan yatmıyor, kendi motorunla katılırsan ve düşersen senin ve motorunun hasar alacağı muhtemel, bu durumda honda her iki hasardan da sorumlu olmaz, ayrıca defalarca keskin viraj döneceksin ve sen 8. virajdan tekrar 1 e geldiğinde ekstra kukalarla virajın daha sertleştirilmiş olduğunu göreceksin, böyle bir durumda kendi motorunu düşürmemek için panik yapabilirsin, adamlar sen viraj dönerken 600 lük 1000 lik motorlarla arka tekerine yapışacak panik kontrolü yapman için... Daha ne diyim, adam gibi adam da olacak kursta kazmanın allahı da, adam biraz bisiklet sürmüş , burada altına 150 lik motor verecekler bak bakalım nasıl sürüyor, dua edeceksin kendi motorunla katlımadığın için :)
 
Katılım
15 Haz 2013
Mesajlar
6
saçma değil ben katıldım o eğitimlere sen şimdi kendi motorunla o kukaların arasından geçerken korkak davranacaksın düşürmeyeyim diye.oysa cbf yi istediğin kadar düşürsende hiç sıkıntı olmuyor motor için.orada tam yatırma nasıl olur yani kukalar arasından geçerken mümkün olduğu kadar çok fazla keskin viraj slalom var.cbf ile pratik yap ondan sonra cbr ile de reelde daha rahat edersin.

Orhan beye tamamen katılıyorum, ayrıca izninizle benimde eklemek istediğim bir şey var. Eğitim motorlarının üzerinde normalden daha uzun koruma demirleri kullanılmıştır. Bu sayede motordan çok sürücüyü korumayı amaçlamışlardır. Yani Honda için sürücü güvenliği ön plandadır. Eğer eğitime gelen herkes kendi motoru ile gelmek isteseydi bu kadar güvenli bir eğitim alanı bulamaz ve sağlıklı eğitim alamazdınız/alamazsınız :)

Öğle yemeklerinde bile güvenlik kuralları içerisinde hareket etmeniz gerekiyor. O derece işini ciddiye alan bir kurum.

Not: Honda ile hiçbir alakam yoktur ;)

---------- Mesajlar birleştirildi - 22:51 ---------- bir önceki mesaj zamanı 22:49 ----------

Benden önce davranmışsınız :)

eğitimdeki motorların koruma demirleri normalden büyük, tamamen yan yatmıyor, kendi motorunla katılırsan ve düşersen senin ve motorunun hasar alacağı muhtemel, bu durumda honda her iki hasardan da sorumlu olmaz, ayrıca defalarca keskin viraj döneceksin ve sen 8. virajdan tekrar 1 e geldiğinde ekstra kukalarla virajın daha sertleştirilmiş olduğunu göreceksin, böyle bir durumda kendi motorunu düşürmemek için panik yapabilirsin, adamlar sen viraj dönerken 600 lük 1000 lik motorlarla arka tekerine yapışacak panik kontrolü yapman için... Daha ne diyim, adam gibi adam da olacak kursta kazmanın allahı da, adam biraz bisiklet sürmüş , burada altına 150 lik motor verecekler bak bakalım nasıl sürüyor, dua edeceksin kendi motorunla katlımadığın için :)
 
Katılım
20 Şub 2013
Mesajlar
390
Ben senden 1 km falan fazla yapıyorumda o devirler falan mesela araba sollayamam en az bi 6000 olduktan sonra canlanıyor özellike 2-3 viteslerde

Araba sollarken vites düşür, hem gürültü patırtı yaparsın sürücü fark eder :)

---------- Mesajlar birleştirildi - 09:29 ---------- bir önceki mesaj zamanı 09:27 ----------

ne kadar bu hondanın eğitim ücretleri?

Çok pahalı en iyisi kışın gitmek :D
 
Katılım
14 Mar 2013
Mesajlar
434
vites düşürüp yüksek devirle sollamak daha iyi oluyor. 8000 devirde motorun sesi bi nebze büyük motorlara benziyor. yol veriyorlar o sesi duyunca :)

bu arada bugün 20 metre önüme patates çuvalı düştü otobanda kamyondan. şaka gibiydi. tam sollarken kafama da düşebilirdi yani.
 
Katılım
17 Haz 2012
Mesajlar
3,797
zaten yüksek devirlerde sıkıntı yok iyi giiyorda bana 4000 ile 5.500 arası çok cansız geliyor sesi çıkıyor gitmiyor ...
 
Katılım
27 Haz 2012
Mesajlar
1,133
zaten yüksek devirlerde sıkıntı yok iyi giiyorda bana 4000 ile 5.500 arası çok cansız geliyor sesi çıkıyor gitmiyor ...

o zaman 7000e yapıstırıyoz dostum :) bendede cıkmıyo.6000 de kullanıyorum genelde ama bazen 7-8-9 a cıkıyom hiç qürüldüyor :)

---------- Mesajlar birleştirildi - 14:56 ---------- bir önceki mesaj zamanı 14:50 ----------

vites düşürüp yüksek devirle sollamak daha iyi oluyor. 8000 devirde motorun sesi bi nebze büyük motorlara benziyor. yol veriyorlar o sesi duyunca :)

bu arada bugün 20 metre önüme patates çuvalı düştü otobanda kamyondan. şaka gibiydi. tam sollarken kafama da düşebilirdi yani.
geçmıs olsun dostum.
 

Bu konuyu görüntüleyen kullanıcılar

Yeni mesajlar

Çok Beğenilen Mesajlar

Üst