[Konya - MT]

Katılım
11 Tem 2012
Mesajlar
1,179
hız muhabbeti yapmak istemiyorum agalar :king:
pazar sabahı 9 da çıkacak gibiyim yola gelmek isteyen olursa haberleşelim ama tekrar söylüyorum uçarım, kaçarım, 120 yaparım, tokatlarım, benim motor daha hızlı gider gibi şeyler düşünen arkadaşlarla uğraşamam :bounce:

sabah 9 damı cumartesi ben yarım gün memurum.... Beyşehir olabilir. Artçı bulmam gerek...
 
Katılım
11 Tem 2012
Mesajlar
1,179
:) bende cumartesi sabah 9 da anladım.
E bugun Yarım gün memuruz :) çalışıyoruz.
1-2 arkadaşa soralım artçılık için. olur derlerse gezelim...
Nasip.
 
Katılım
2 Kas 2009
Mesajlar
491
:) bende cumartesi sabah 9 da anladım.
E bugun Yarım gün memuruz :) çalışıyoruz.
1-2 arkadaşa soralım artçılık için. olur derlerse gezelim...
Nasip.
aynen bende bugün 13 e kadar çalışıyorum birkaç arkadaşa daha haber saldım ama nasip artık akşama netleşir :)
ama gelen olsada olmasada, herhangi bir aksilik olmazsa ben 9 da hareket edeceğim :)
 
Katılım
21 May 2010
Mesajlar
584
:)
1-2 arkadaşa soralım artçılık için. olur derlerse gezelim...
Nasip.
asfaltı bilmem ama arazide artçıyla gazlamak bayakı sıkıntılı oluyor .
benim hala kafamkarışık motor bozkırda getirmem gerek ama bugündenmi gitsem sabahtanmı seydişehir beyşehir üzeri dönsem ?

---------- Post added at 17:13 ---------- Previous post was at 16:45 ----------

başı belii BOZKIR ama sonu konyaya kadar allah kerim gidince şekillenecek.evet yarın torosların bu kekik kokulu ardıç ormanlı bozkır seydişehir arasını 45 km..arazi kısmı..
kırmızıçizgiden geçmek isteyen varmı. dönüş konya ama ben bozkırdan katılacağım.
s.şehirden sonra beyşehire gelecek arkadaşlar var onlarlada buluşup rotanın gerisini konyaya kadar çizeriz. evet varmı gelen

pyqr1.jpg
 
Katılım
23 Ağu 2009
Mesajlar
1,821
yokmu sabah gelecenmı mudur. motorun bende bılıyon katılacanmı bıze. yoksa anahtarı takam motora yerını bılıyon kacta gelecen bu arada
 
Katılım
21 May 2010
Mesajlar
584
sabah konyadan 7 de biniyorum 80,30 bozkırdayım 9 gibi dağlar bize kucak açar artık akşamda hava kararmadan konyada oluruz inşallah.:cat:
 
Katılım
23 Ağu 2009
Mesajlar
1,821
mbuyuk guneş kremını neden almadınla yanmışız senın yuzunden.
alosyı sattın gene.
turkan sende satarsın motorunu alınca artık...
 
Katılım
11 Tem 2012
Mesajlar
1,179
yahu artçılı daha güzel oluyor. arada al len diyip gidonu eline vermek :) adamın yüreği hopluyor...
Ve sıkılmıyorsun :)
Araziyede pe kgirmeyiverecez.
Beyşehir değil ama Sağlık kasabası vs beyşehir yolu üzeri yani bugun 120 km yol gezmişim 2 kişi ve Scooterla... Arka amortisör 2 tane olsa tadından yenmezde :)
 
Katılım
2 Kas 2009
Mesajlar
491
yahu artçılı daha güzel oluyor. arada al len diyip gidonu eline vermek :) adamın yüreği hopluyor...
Ve sıkılmıyorsun :)
Araziyede pe kgirmeyiverecez.
Beyşehir değil ama Sağlık kasabası vs beyşehir yolu üzeri yani bugun 120 km yol gezmişim 2 kişi ve Scooterla... Arka amortisör 2 tane olsa tadından yenmezde :)
haberimiz olsaydı gelirdik aga :)
:)

---------- Post added at 00:05 ---------- Previous post was at 00:03 ----------

Motoru bilmem de şu ehliyeti bir alabilseydim 20 gün sonra sınav var :pale:

al artık ne alacaksan da yollarda görelim artık senide :cherry: ybr cbf çincon farketmez motor olsun da :cat:
 
Katılım
4 Eki 2012
Mesajlar
432
aonal nasılsın senin ybr yi bir kere gördüm hatırladınmı kahvenin önünde bozkırda tam giderken karşılaşmıştık kırmızı ybr esd güzeldi ama rampaları yok ybr nin biliyorsun dimi

Hatırladım tabiki tamda gidiyorduk yoksa bi çayda sizle içmek isterdim kısmet artık bidahakine inş. valla, bilmezmiyim ya zaten 5 beygir fazlası olsa hiç kimse başka motora binmez
 
Katılım
30 Haz 2013
Mesajlar
43
zor valla debriyajlı motor olan kimse yok ve sınav sistemi değişmiş 45 dk sürüyormuş sınavlar ve sınava da 20 25 gün anca kaldı :pale:
 

Bu konuyu görüntüleyen kullanıcılar

Çok Beğenilen Mesajlar

Üst