[Konya - MT]

Katılım
23 Ağu 2009
Mesajlar
1,821
q10cr.jpg

cbf yı satım mondıalmı alsam dıyen hondacı
 
Katılım
2 Kas 2009
Mesajlar
491
o kadar yalvardık fotoğraf makinası, mont bide üstüne cbf verelim dedik vermedinki :p
 
Katılım
21 May 2010
Mesajlar
584
ben demir eşşeğimden memnunum .azyakıyor çok kaçıyor ,cbf ile mondiyi üstüste koysanız bile olmaz .belki değerde geçeer ama sürüş keyfinde asla:p
 
Katılım
8 Tem 2013
Mesajlar
36
Bilgiledirme: Bu mesajı yazan kullanıcının üyeliği iptal edilmiştir.
:( ben konyada olsaydım çalıştırırdım seni tatil için ankaraya geldim :( motor konyada yatıyor :( :(
zor valla debriyajlı motor olan kimse yok ve sınav sistemi değişmiş 45 dk sürüyormuş sınavlar ve sınava da 20 25 gün anca kaldı :pale:
 
Katılım
23 Ağu 2009
Mesajlar
1,821
osman bey çok başarılı bir gezme olmuş
croos motor motosiklette son nokta imiş
siz son nokta yı yakalamışsınız maşallah
bir gün bizide gezmeye götürseniz hem sizinle
tanışmış olur hende beraber teker çevirebiliriz
 
Katılım
2 Kas 2009
Mesajlar
491

güzel gezmişsin osman aga tekerine sağlık :rendeer:
ama ekilme mevzusuna katılmıyorum bilirsin beni asfaltın bittiği yerde benim yolculuğumda biter, benim kullandığım motor dağa taşa çıkmak için, cros yada arazide hoplayıp zıplamak için yapılmış bir motor değil zaten benim amacımda o değil, işte bu noktada ikileme düşüyoruz :)
yoksa amacımız ekilmek falan değil :)
hani şöylede örnekleyebiliriz çatalla çorba içmeye çalışmak gibi bizimkisi :p
 
Katılım
21 May 2010
Mesajlar
584
ama ekilme mevzusuna katılmıyorum bilirsin beni asfaltın bittiği yerde benim yolculuğumda biter, benim kullandığım motor dağa taşa çıkmak için, cros yada arazide hoplayıp zıplamak için yapılmış bir motor değil zaten benim amacımda o değil, işte bu noktada ikileme düşüyoruz :)

hani şöylede örnekleyebiliriz çatalla çorba içmeye çalışmak gibi bizimkisi :p
şimdi biz heç beraber gazlayamayacakmıyız aramıza hep cbf mi girecek :( gel sana bi rks cros alalım hem göbek eritir
 
Katılım
11 Tem 2012
Mesajlar
1,179
yahu millet (motorcular s.s. vb) çoğu gece camlıköşk vs oturuyorlar bizde neden yok :)
 
Katılım
2 Kas 2009
Mesajlar
491
şimdi biz heç beraber gazlayamayacakmıyız aramıza hep cbf mi girecek :( gel sana bi rks cros alalım hem göbek eritir

vaziyet öyle olacak gibi müdür benide en birinci endurocu yapacaksınız böyle giderse :mrgreen:

---------- Post added at 09:55 ---------- Previous post was at 09:48 ----------

yahu millet (motorcular s.s. vb) çoğu gece camlıköşk vs oturuyorlar bizde neden yok :)

biz geziyoruz aga gezmekten oturmaya fırsat olmuyor ki :queen:

---------- Post added at 09:58 ---------- Previous post was at 09:55 ----------

ramazan geldi gezi bitti. bir yire çıkamaz olduk.

benim için no problem müdür pazar sideye gidesim var :cherry:
 
Katılım
23 Ağu 2009
Mesajlar
1,821
millet cros enduro der bizde para olsa cbr 250 deriz vay garibanlığın gözü kör olsun yine mondiye tav olduk ;)
 
Katılım
11 Tem 2012
Mesajlar
1,179
çok gezenin ayağına çöp batarmış. :)
Ramazan ramazan rüzgarı yiyince pek susuyorum yahu.
Çıkmıyorum bir yere.
iş-ev - ev - iş arası. siz nereden buluyonuz bu kadar enerjiyi?
 
Katılım
2 Kas 2009
Mesajlar
491
çok gezenin ayağına çöp batarmış. :)
Ramazan ramazan rüzgarı yiyince pek susuyorum yahu.
Çıkmıyorum bir yere.
iş-ev - ev - iş arası. siz nereden buluyonuz bu kadar enerjiyi?

susayınca ilk gördüğümüz çeşmede mola verip soğuk sudan içiyoruz :p
temiz enerji :cherry:

---------- Post added at 12:05 ---------- Previous post was at 10:55 ----------

millet cros enduro der bizde para olsa cbr 250 deriz vay garibanlığın gözü kör olsun yine mondiye tav olduk ;)

kışa allah kerim hacı bakacaz duruma, olmazsa senide cbflendiririz :bounce:
 

Bu konuyu görüntüleyen kullanıcılar

Çok Beğenilen Mesajlar

Üst