zor valla debriyajlı motor olan kimse yok ve sınav sistemi değişmiş 45 dk sürüyormuş sınavlar ve sınava da 20 25 gün anca kaldıale:
gittim gezdim gördüm..ramo ve muho tarafından ekilsemde
http://www.motosiklet.net/forum/etkinlik-gezi-fotograflari/118699-bir-otun-pesinden-12-saat.html
gittim gezdim gördüm..ramo ve muho tarafından ekilsemde
http://www.motosiklet.net/forum/etkinlik-gezi-fotograflari/118699-bir-otun-pesinden-12-saat.html
şimdi biz heç beraber gazlayamayacakmıyız aramıza hep cbf mi girecekama ekilme mevzusuna katılmıyorum bilirsin beni asfaltın bittiği yerde benim yolculuğumda biter, benim kullandığım motor dağa taşa çıkmak için, cros yada arazide hoplayıp zıplamak için yapılmış bir motor değil zaten benim amacımda o değil, işte bu noktada ikileme düşüyoruz![]()
hani şöylede örnekleyebiliriz çatalla çorba içmeye çalışmak gibi bizimkisi![]()
şimdi biz heç beraber gazlayamayacakmıyız aramıza hep cbf mi girecekgel sana bi rks cros alalım hem göbek eritir
yahu millet (motorcular s.s. vb) çoğu gece camlıköşk vs oturuyorlar bizde neden yok![]()
ramazan geldi gezi bitti. bir yire çıkamaz olduk.
çok gezenin ayağına çöp batarmış.
Ramazan ramazan rüzgarı yiyince pek susuyorum yahu.
Çıkmıyorum bir yere.
iş-ev - ev - iş arası. siz nereden buluyonuz bu kadar enerjiyi?
millet cros enduro der bizde para olsa cbr 250 deriz vay garibanlığın gözü kör olsun yine mondiye tav olduk![]()
susayınca ilk gördüğümüz çeşmede mola verip soğuk sudan içiyoruz![]()
temiz enerji :cherry: