[Konya - MT]

Katılım
2 Kas 2009
Mesajlar
491
Önümüz oruc gezen olmaz heralde sıcakta :pale: gene pasifleşecez :pale:

ben gezerim aga :cat:

---------- Post added at 00:19 ---------- Previous post was at 00:17 ----------

Kavramayı iyi ayarla iş debriyajda bitiyor :)

Kask ucuz mbuyuk kendine hayrı yok aldığım gün kayısı koptu :queen: en ufak bedeni aldım gene bol geliyor rüzgar alıp götürecek gibi oluyor bazen :queen:

o zaman bir karpuz alalım içini oydukmuydu yanlardan da don lastiğiyle bağlayalım şimdikinden daha iyi olur hiç olmazsa kafanda durur :mrgreen:
 
Katılım
22 Kas 2012
Mesajlar
5,397
120 li hızlara çıktım fatihayı okudum :pale: :cherry: gezen geziyor zati :cherry: şimdilik manüel takılıyorum fırsatını buldummu gezerim :cherry:
 
Katılım
21 May 2010
Mesajlar
584
1.arazide binmek şehir içinde binmekten çok daha keyfli ve tehlikesizdir :cherry:
2.ucuz kask kafanı değil,kafan ucuz kaskı korur :queen:
3.henüz bende çıraklık aşamasındayım kalfa bilem olamadım daha :)
4.bana iki teker tehlikeli dört tekere bin dediler ..bende gittim bi motor daha aldım oldu dört tekerim
5.hep geyik muhabbetimi yapcaz ,gazlamayokmu şöyle amanas dağlarına doğru oruçtan evvel
 
Katılım
23 Ağu 2009
Mesajlar
1,821
Kavramayı iyi ayarla iş debriyajda bitiyor :)

Kask ucuz mbuyuk kendine hayrı yok aldığım gün kayısı koptu :queen: en ufak bedeni aldım gene bol geliyor rüzgar alıp götürecek gibi oluyor bazen :queen:

ramco 10/15 liralık kask alırsan olacağı bu git bir tane daha al çin çinçonlardan

---------- Post added at 08:28 ---------- Previous post was at 08:26 ----------

Ben bir tarafımı kırarım ama hadi hayırlısı bakalım :cherry:
bir tarafını kırmadan motorcumu olunur sandınız,
illa bir yerinizde iz kalacaktır benim şu an sol ve sağ ayaklarda eksoz yanığı var kapri ile kullanmanın bedelleri,,,,

---------- Post added at 08:32 ---------- Previous post was at 08:28 ----------

1.arazide binmek şehir içinde binmekten çok daha keyfli ve tehlikesizdir :cherry:
2.ucuz kask kafanı değil,kafan ucuz kaskı korur :queen:
3.henüz bende çıraklık aşamasındayım kalfa bilem olamadım daha :)
4.bana iki teker tehlikeli dört tekere bin dediler ..bende gittim bi motor daha aldım oldu dört tekerim
5.hep geyik muhabbetimi yapcaz ,gazlamayokmu şöyle amanas dağlarına doğru oruçtan evvel
OSMAN bey bu cumartesiden gelin gidelim beyşehire anamas olmassa başka bir yerde cadır kurarız,,,
beyşehir göl festivalı varmış hem akşam konser seyrederiz,,,
pazar günüde mbüyük ve tayfası gelir ramazan öncesi gezelim buyur gel yan çizmeden

---------- Post added at 08:34 ---------- Previous post was at 08:32 ----------

eee hafta sonu nereye gidiliyor.

MBÜYÜK abim beyşehirde balık tutmaya gidecekmiş ona takılın gelin derim

---------- Post added at 08:37 ---------- Previous post was at 08:34 ----------

kafana takacak kaskıdamı yok be yaaa :mrgreen:

---------- Post added at 23:47 ---------- Previous post was at 23:43 ----------



alosyi bey'den rica ederiz ileri cross teknikleri dersi verir herhalde :cherry:

---------- Post added at 23:49 ---------- Previous post was at 23:47 ----------



iyide ramazan sende biraz gaza getirici konuşmuşsun yani o ne öyle yimedimi falan bide bağıra bağıra :queen:
bir de arada kişneme sesi duyar gibi olduk yakınlarda otlayan at falan mı vardı :mrgreen:

orda kişneyen bendim dahada göbek atacaktım ama osman bey düşmedi ben düştüm ne yazıkkı video çekememiş gülmekten,,
osman bey ileri sürüş eğitimi veriyordu bana orda ama 15 dakikasına 100 tl isteyince ben ufaktan uzadım o gün onun cross motoruylan bir düştüm
halen sol dizim sancıyor dahada gelmem davosa deyip uzadım ordan anlayacağınız
 
Katılım
2 Kas 2009
Mesajlar
491
balık bahane aga maksat teker dönsün :)
balık avı işi zaman isteyen iş gezmek varken kim uğraşacak balıkla falan :p
 
Katılım
15 Şub 2013
Mesajlar
935
Yavaş giderseniz olabilir. Deısıs bu duruma ne derki?

"Allah derim" demek isterdim ama o Kurşunlu gezisinden sonra ben haddimi bildim

hacım. Ziyade olsun. O kadar rampada koşarak çıksam daha hızlı giderim.

Zaten şu aralar kötü kötü bakıom motora. Bi denk getirsem affetmicem..
 
Katılım
23 Ağu 2009
Mesajlar
1,821
maksat gezmek olunca ben 80 üzeri hız yapmam hocam çoğuda bundan sıkılır zaten :)
150 cc motorla ne kadar hız yapılır ki :)


tam adamına denk geldin madem mbüyük bundan sonra senin en büyük yol arkadaşın olabilir adam cbf len 71 geçmedi hız sınırlarına devamlı uyar arkadaş,,,
ama ben 125 cc cekmedi diye 150 cc ye gecen biriyim anladın yani,,,,
 
Katılım
23 Ağu 2009
Mesajlar
1,821
BENİM motor içiyor mondial 150 mc x , 50 tl ile 260 km gittim yani 190 krş diyor,,,
lpg li arabaya biner gibi hissediyorum kendimi
bu motora lpg taktıramazmıyız konyada bilgisi olan varmikine
 
Katılım
22 Kas 2012
Mesajlar
5,397
190 krs cok fazla 90 kmh sabit hızla ölcün ne kadar yakıyor bu hızdan sonrası sakı calı gitmem demez ama karbüratörlü bunlar ne kadar basarsan o kadar cok yakar

Uzun yolda felan fazla sıkıstırırsan dahada fazla yakar ama yağ yakmaz benzin yakar :)

Sende 80 kmh ile gitsen sende az yakarsın :queen:
 
Katılım
23 Ağu 2009
Mesajlar
1,821
evet yağ yakmaz dimi yakacağı benzin bu konuda sana katılıyorum


(Konserlerimiz açık hava konseri olup bütün etkinliklerimiz tamamen ÜCRETSİZDİR!)

4 TEMMUZ PERŞEMBE (4. Gün)
20:00 - 21:00 Yöresel Sanatçılar Konseri
21:00 - 22:00 Uluslararası Halk Dansları Topluluğu Gösterisi
22:00 - 24:00 Gökhan Tepe Konseri

5 TEMMUZ CUMA (5.Gün)
19:30 - 20:30 Halk Oyunları Topluğu Gösterisi
20:30 - 21:00 Yöresel Sanatçılar Konseri
22:00 - 24:00 Fettah Can Konseri

6 TEMMUZ CUMARTESİ (6. Gün)
11:00 - 15:30 Göl Üzerinde Etkinlikler
• Kano Yarışları
• Motorlu Tekne Yarışları
• Yüzme Yarışları
• Beyşehir Belediyesi Sualtı Arama Kurtarma Timi Gösterisi
• Sürat Motoru, Jet ski gösterileri
17:30 - 19:00 Minikler Karakucak Güreş Müsabakaları (Kültürpark)
19:30 - 20:30 Taekwando ve Kickboks Gösterileri
20:30 - 22:00 Emre Kaya Konseri
22:00 - 24:00 İntizar Konseri

7 TEMMUZ PAZAR (7. Gün)
16:00 - 19:00 Rahvan At Yarışları (Soğla Mevkii)
19:00 - 21:30 Yöresel Sanatçılar Konseri
21:30 - 22:00 Protokol Konuşmaları
22:00 - 24:00 Burcu Güneş Konseri
24:00 Havai Fişek Gösterileri



beyşehir göl festivalinde son üc gün proğram böyledir arkadaşlar

---------- Post added at 16:38 ---------- Previous post was at 16:34 ----------

evet yağ yakmaz dimi yakacağı benzin bu konuda sana katılıyorum


(Konserlerimiz açık hava konseri olup bütün etkinliklerimiz tamamen ÜCRETSİZDİR!)

4 TEMMUZ PERŞEMBE (4. Gün)
20:00 - 21:00 Yöresel Sanatçılar Konseri
21:00 - 22:00 Uluslararası Halk Dansları Topluluğu Gösterisi
22:00 - 24:00 Gökhan Tepe Konseri

5 TEMMUZ CUMA (5.Gün)
19:30 - 20:30 Halk Oyunları Topluğu Gösterisi
20:30 - 21:00 Yöresel Sanatçılar Konseri
22:00 - 24:00 Fettah Can Konseri

6 TEMMUZ CUMARTESİ (6. Gün)
11:00 - 15:30 Göl Üzerinde Etkinlikler
• Kano Yarışları
• Motorlu Tekne Yarışları
• Yüzme Yarışları
• Beyşehir Belediyesi Sualtı Arama Kurtarma Timi Gösterisi
• Sürat Motoru, Jet ski gösterileri
17:30 - 19:00 Minikler Karakucak Güreş Müsabakaları (Kültürpark)
19:30 - 20:30 Taekwando ve Kickboks Gösterileri
20:30 - 22:00 Emre Kaya Konseri
22:00 - 24:00 İntizar Konseri

7 TEMMUZ PAZAR (7. Gün)
16:00 - 19:00 Rahvan At Yarışları (Soğla Mevkii)
19:00 - 21:30 Yöresel Sanatçılar Konseri
21:30 - 22:00 Protokol Konuşmaları
22:00 - 24:00 Burcu Güneş Konseri
24:00 Havai Fişek Gösterileri



beyşehir göl festivalinde son üc gün proğram böyledir arkadaşlar :cat::queen::pl::jocolor::king::thumright:thumleft::flower::farao:
:cherry::pr::mrgreen::p:p:p:p:p:p:p
 
Katılım
2 Kas 2009
Mesajlar
491
Uzun yolda felan fazla sıkıstırırsan dahada fazla yakar ama yağ yakmaz benzin yakar :)

Sende 80 kmh ile gitsen sende az yakarsın :queen:

hız muhabbeti yapmak istemiyorum agalar :king:
pazar sabahı 9 da çıkacak gibiyim yola gelmek isteyen olursa haberleşelim ama tekrar söylüyorum uçarım, kaçarım, 120 yaparım, tokatlarım, benim motor daha hızlı gider gibi şeyler düşünen arkadaşlarla uğraşamam :bounce:
 

Bu konuyu görüntüleyen kullanıcılar

Çok Beğenilen Mesajlar

Üst