Honda Honda CBR 125R Kullanıcıları / Bilgi Paylaşım Başlığı

Katılım
2 Kas 2008
Mesajlar
527
arkadaşlar ön camı sökmeden cam filmi nasıl cektirebilirim ? veya sökmem gerekirse nasıl sökebilirim ön camı ?
 
Katılım
8 May 2012
Mesajlar
147
Yarim saat once 5 dk ligina motoru kapinin onunde kilitsiz biraktim. Kilitlemeye geldim 2 tane orospu cocugu gordum. Aklima geldi ama farketmedim baştan. Baktimki direksiyon kilidini kirmislar
1 dk sora insem gitcekti. Allah rizasi için dikkat edin
Simdi kontak calismiyor kac para girer acaba
 
Katılım
26 Mar 2012
Mesajlar
512
Bilgiledirme: Bu mesajı yazan kullanıcının üyeliği iptal edilmiştir.
Yarim saat once 5 dk ligina motoru kapinin onunde kilitsiz biraktim. Kilitlemeye geldim 2 tane orospu cocugu gordum. Aklima geldi ama farketmedim baştan. Baktimki direksiyon kilidini kirmislar
1 dk sora insem gitcekti. Allah rizasi için dikkat edin
Simdi kontak calismiyor kac para girer acaba

oha lan allah korumuş adamlardaki cesarete bak :cyclopsan
 
Katılım
1 Haz 2012
Mesajlar
9
tamam teşekkür ederim bakalım konuşacağım banka ile ..
geçmiş olsun arkadaşım keşke hemen polis çağırsaymışsın
 
Katılım
12 Eyl 2011
Mesajlar
352
aynen. Kıpkırmızı . Hatta dedım herhalde 250 r kırmızı getşrmiş yanına gidip baktm daha Kutulardaydı Ambalajlı Hatta Kucuk yük ındırme makınesı ıle ındırılıyodu. Çok süper duruyodu. Efe de baktım 2 tane 250 R 3 tane 125 R SİYAH VARDI. Kırmızı öyle böle değil amaa. aşık oldum motoraaa.

İşte Bu -> http://static.xalo.vn/images/news/20130524/1642/1/honda_cbr125r_co_gia_3.900_usd_tai_nhat_4.jpg

Kırmızısıda bir başka duruyor 125 lik mi? Allah isteyen herkese nasip eder inşallah.
 
Katılım
28 Eki 2012
Mesajlar
1,043
Renklendirelim.

Motorumun yeni şampuanı: C7 vitaminli, saç dökülmesine karşı etkili, koruyucu bakımlı, Güçlendiren - Nemlendiren - Dolgunluk katan, kepeğe karşı etkili şampuanı :queen:


Uploaded with ImageShack.us

Bir kokusu var hasta olursunuz. :rendeer:


Uploaded with ImageShack.us

Motorum Sünnet motoru bile oldu bea. :bounce:


Uploaded with ImageShack.us



Uploaded with ImageShack.us



Uploaded with ImageShack.us

Buradada Sünnet Çocuklarıyla beraber.


Uploaded with ImageShack.us

Hay Maşallah!

Esen kalın. :rendeer:
 
Katılım
27 Haz 2012
Mesajlar
1,133
Renklendirelim.

Motorumun yeni şampuanı: C7 vitaminli, saç dökülmesine karşı etkili, koruyucu bakımlı, Güçlendiren - Nemlendiren - Dolgunluk katan, kepeğe karşı etkili şampuanı :queen:
[url]http://img69.imageshack.us/img69/4239/l0to.jpg[/URL]

Uploaded with ImageShack.us

Bir kokusu var hasta olursunuz. :rendeer:
[url]http://img69.imageshack.us/img69/6489/djxa.jpg[/URL]

Uploaded with ImageShack.us

Motorum Sünnet motoru bile oldu bea. :bounce:
[url]http://img839.imageshack.us/img839/729/t3p4.jpg[/URL]

Uploaded with ImageShack.us

[url]http://img10.imageshack.us/img10/7291/sw86.jpg[/URL]

Uploaded with ImageShack.us

[url]http://img854.imageshack.us/img854/7287/kt0f.jpg[/URL]

Uploaded with ImageShack.us

Buradada Sünnet Çocuklarıyla beraber.
[url]http://img191.imageshack.us/img191/2806/egqx.jpg[/URL]

Uploaded with ImageShack.us

Hay Maşallah!

Esen kalın. :rendeer:

BOMBAAAAAAAAAAAAAAAAAAAAAAAAAAAAAAAAAAAAAAAAAAAAAA. HARİKA BENDE GELİN MOTOSİKLETİ YAPACAM HACI. :)

---------- Mesajlar birleştirildi - 00:40 ---------- bir önceki mesaj zamanı 00:37 ----------

Yarim saat once 5 dk ligina motoru kapinin onunde kilitsiz biraktim. Kilitlemeye geldim 2 tane orospu cocugu gordum. Aklima geldi ama farketmedim baştan. Baktimki direksiyon kilidini kirmislar
1 dk sora insem gitcekti. Allah rizasi için dikkat edin
Simdi kontak calismiyor kac para girer acaba

Allah korumuşş. Geçmiş Olsun. Motosikletinizin Egsosunu bana verır mısınız? O oros.u cocuklarının g.tüne sokmak istiyorumda!!!
 
Katılım
19 Nis 2011
Mesajlar
332
iyi günler cıbırcılar :) bende yamaha ybr esd var ve satıp cbr 125r almak istıyorum 5.500 - 5.600 a falan mersinde. ybr yokusta aglıyor ve bbu benı sinir etti resmen. ayrıca düz yolda stabil gidebilecegın hız 85 - 100 arası 7000 - 8000 devir. yani 8000 devirde 95 de falan gideblirsin stabil.

cbr le stabil otobanda falan 120 ile gidileblir diye biliyorum.
 
Katılım
26 Mar 2012
Mesajlar
512
Bilgiledirme: Bu mesajı yazan kullanıcının üyeliği iptal edilmiştir.
Renklendirelim.

Motorumun yeni şampuanı: C7 vitaminli, saç dökülmesine karşı etkili, koruyucu bakımlı, Güçlendiren - Nemlendiren - Dolgunluk katan, kepeğe karşı etkili şampuanı :queen:
[url]http://img69.imageshack.us/img69/4239/l0to.jpg[/URL]

Uploaded with ImageShack.us

Bir kokusu var hasta olursunuz. :rendeer:
[url]http://img69.imageshack.us/img69/6489/djxa.jpg[/URL]

Uploaded with ImageShack.us

Motorum Sünnet motoru bile oldu bea. :bounce:
[url]http://img839.imageshack.us/img839/729/t3p4.jpg[/URL]

Uploaded with ImageShack.us

[url]http://img10.imageshack.us/img10/7291/sw86.jpg[/URL]

Uploaded with ImageShack.us

[url]http://img854.imageshack.us/img854/7287/kt0f.jpg[/URL]

Uploaded with ImageShack.us

Buradada Sünnet Çocuklarıyla beraber.
[url]http://img191.imageshack.us/img191/2806/egqx.jpg[/URL]

Uploaded with ImageShack.us

Hay Maşallah!

Esen kalın. :rendeer:

Harika resimler olmuş yanlız motoru devamlı yıkamak iyi birşey değildir eğer devamlı yıkayacaksanız gaz yağı veya mazot kullanmanızdır aksi taktirde nekadar kurutursanız kurutun motor çabuk paslanır :)
 
Katılım
21 Tem 2007
Mesajlar
1,648
iyi günler cıbırcılar :) bende yamaha ybr esd var ve satıp cbr 125r almak istıyorum 5.500 - 5.600 a falan mersinde. ybr yokusta aglıyor ve bbu benı sinir etti resmen. ayrıca düz yolda stabil gidebilecegın hız 85 - 100 arası 7000 - 8000 devir. yani 8000 devirde 95 de falan gideblirsin stabil.

cbr le stabil otobanda falan 120 ile gidileblir diye biliyorum.

bende geçenlerde 19.000 km deki 2011 yenı kasa turuncu cbr satıp sıfır (sayılır ) beyaz 2013 cbr aldım motor rodajı bitti sayılır (günde sadece iş ev kısa gezmeler falan 70 km yol yapıyorum : )) hızlanması gayet iyi tavsiye ederim motoru.rodaj bitince bir deneyeyim dedim 137 km cıktı cokda zorlanmadı yani 120 ile bence cok rahat sabit gider
 
Katılım
7 May 2013
Mesajlar
43
Bizim motorlar bir çok ülkede cbr150 diye geçiyor ve renk çeşitliliği ülkeye göre değişiyor arkadaşlar, kırmızı, kırmızı beyaz, turuncu vs bir çok renk var ama benim favorim yeşil, gerçekten çok karizma duruyor :)
 
Katılım
21 Tem 2007
Mesajlar
1,648
merak eden arkadaşlar için malum 19.000 km dekı yenı kasa turuncu motorumu satıp 2013 model beyaz almıstım rodaj yenı yenı bıtıyor bugun yıne bir ölçüm yaptım kapağa kadar 97 benzin ile doldurdum 219,8 km sonra yenıden bp petrole girdim yıne 97 oktan benzin aldım yani toplamda 219,8 km de 25,02 tl lik benzin aldım buda ortalama 113 kuruş ediyor.şehir içi hep normal kullanım öyle sıkıştırma red line falan olmadı...cbr yakıtını merak eden arkadaşlar için son değerim bu
 
Katılım
27 Haz 2012
Mesajlar
1,133
merak eden arkadaşlar için malum 19.000 km dekı yenı kasa turuncu motorumu satıp 2013 model beyaz almıstım rodaj yenı yenı bıtıyor bugun yıne bir ölçüm yaptım kapağa kadar 97 benzin ile doldurdum 219,8 km sonra yenıden bp petrole girdim yıne 97 oktan benzin aldım yani toplamda 219,8 km de 25,02 tl lik benzin aldım buda ortalama 113 kuruş ediyor.şehir içi hep normal kullanım öyle sıkıştırma red line falan olmadı...cbr yakıtını merak eden arkadaşlar için son değerim bu
Tam CBR ci oldun valla Fear kutlarım :) benım koca oğlanı daha ölçmedım milimetrik ama 0,125-0,150 arasında bişiler yakıyor.(250R)
 
Katılım
26 Mar 2012
Mesajlar
512
Bilgiledirme: Bu mesajı yazan kullanıcının üyeliği iptal edilmiştir.
Bu gün zincir yağım bitti bir arkadaşdan MASS diye bir zincir spreyi aldım çok abuk subuk bir yağ yapışkan bide heryere bulaşıyor ama zinciri tutmuyo yere falan döküldü ayağım kaydı acaba bi zararı dokunurmu yorumunuza göre yarın gidip zincir spreyi alıcam :S
 
Katılım
7 May 2013
Mesajlar
43
Bir zararı olmaz, ama ben bu yağı hiç sevmedim motorumda da durmasın dersen önce zinciri temizle, temizlemek için gaz yağı ve diş fırçası kullanabileceğin gibi zincir temizleyici spreyde kullanabilirsin. Sonra da "WURTH HHS DRY LUBE" zincir yağlayıcı öneririm, bence piyasadaki en kaliteli yağ. Bırak akmayı, sıçramayı, denemek için eline sıksan yağ olduğunu anlamazsın ama zincirini gayet güzel yağlar, ayrıca motoru 600e, 1000e yükseltirsen yine bu yağı kullanmaya devam edebilirsin, gayet kalitelidir...
 
Katılım
7 Tem 2013
Mesajlar
1
Arkadaşlar merhaba ben 25 yaşındayım b sınıfı ehliyetim var bu ehliyetle honda cbr 125 r kullanabilirmiyim ve birkaç sorum daha olacak

1-honda cbr 125 r sıfır km taksitle satılıyor mu?

2-bu motor için kask mont eldiven olarak hafif ve sağlam toplamda 500 tl bütçeye göre hangi marka modelleri tavsiye edersiniz?

3-bu motora benzin koyarken benzin yağ karıştırıp mı dolduruyoruz yağ arabalardaki gibi ayrı mı?
şimdiden teşekkürler umarım cevap alabilirim çok sağolun :)
 
Katılım
26 Mar 2012
Mesajlar
512
Bilgiledirme: Bu mesajı yazan kullanıcının üyeliği iptal edilmiştir.
Bir zararı olmaz, ama ben bu yağı hiç sevmedim motorumda da durmasın dersen önce zinciri temizle, temizlemek için gaz yağı ve diş fırçası kullanabileceğin gibi zincir temizleyici spreyde kullanabilirsin. Sonra da "WURTH HHS DRY LUBE" zincir yağlayıcı öneririm, bence piyasadaki en kaliteli yağ. Bırak akmayı, sıçramayı, denemek için eline sıksan yağ olduğunu anlamazsın ama zincirini gayet güzel yağlar, ayrıca motoru 600e, 1000e yükseltirsen yine bu yağı kullanmaya devam edebilirsin, gayet kalitelidir...

İçim rahat etmedi gaz yağı ile temizledim sonra castroll ile yağladım aslında daha önce kullandığım berner marka yağ çok daha iyiydi ama yinede adı sanı duyulmuş düzgün bir yağ kullandım janta falanda sıçramış temizlicem diye canım çıktı.

---------- Mesajlar birleştirildi - 19:28 ---------- bir önceki mesaj zamanı 19:23 ----------

Arkadaşlar merhaba ben 25 yaşındayım b sınıfı ehliyetim var bu ehliyetle honda cbr 125 r kullanabilirmiyim ve birkaç sorum daha olacak

1-honda cbr 125 r sıfır km taksitle satılıyor mu?

2-bu motor için kask mont eldiven olarak hafif ve sağlam toplamda 500 tl bütçeye göre hangi marka modelleri tavsiye edersiniz?

3-bu motora benzin koyarken benzin yağ karıştırıp mı dolduruyoruz yağ arabalardaki gibi ayrı mı?
şimdiden teşekkürler umarım cevap alabilirim çok sağolun :)

Sorduğun soruların hepsi saten form sitesini mevcut herşeyi geçtim arama motorundan aratsan bile karşına çıkardı azıcık araştırman yeterliydi.Ben yinede kabaca cevaplıyım

1-b ehliyeti ile motor sürülmez a2 lazım 50 cc ve aşağısı için a1
2-evet taksitle satılıyor
3-bir çok çeşit marka kask,mont,eldiven,dizlik vs. var buradada bir çok kez tartışıldı bi girersek işin içinden çıkamayız her ağızdan başka bir ses çıkıyo çünkü
4-bu motor 4 zamanlıdır yağı suyu tuzu ayrıdır :)
 
Katılım
28 Eki 2012
Mesajlar
1,043
Bu günkü Grup etkinliğinden katılan motorsikletlerin videosunu çektim. Gelen giden çok olduğu için çekmediğim bir çok motor var tek tek fotoğraf çekmeklede uğraşasım gelmedi. Zaten dışarıdan gelenler fotoğraf çektirip duruyorlardı motorsikletlerle. 3 mp telefon kamerasıyla bu kadar, zaten professiyonel değilim. :cherry: Maksak muhabbet olsun.

http://www.youtube.com/watch?v=WVgLhr1oSoI
 

Bu konuyu görüntüleyen kullanıcılar

Yeni mesajlar

Çok Beğenilen Mesajlar

Üst