Yarim saat once 5 dk ligina motoru kapinin onunde kilitsiz biraktim. Kilitlemeye geldim 2 tane orospu cocugu gordum. Aklima geldi ama farketmedim baştan. Baktimki direksiyon kilidini kirmislar
1 dk sora insem gitcekti. Allah rizasi için dikkat edin
Simdi kontak calismiyor kac para girer acaba
aynen. Kıpkırmızı . Hatta dedım herhalde 250 r kırmızı getşrmiş yanına gidip baktm daha Kutulardaydı Ambalajlı Hatta Kucuk yük ındırme makınesı ıle ındırılıyodu. Çok süper duruyodu. Efe de baktım 2 tane 250 R 3 tane 125 R SİYAH VARDI. Kırmızı öyle böle değil amaa. aşık oldum motoraaa.
İşte Bu -> http://static.xalo.vn/images/news/20130524/1642/1/honda_cbr125r_co_gia_3.900_usd_tai_nhat_4.jpg






Renklendirelim.
Motorumun yeni şampuanı: C7 vitaminli, saç dökülmesine karşı etkili, koruyucu bakımlı, Güçlendiren - Nemlendiren - Dolgunluk katan, kepeğe karşı etkili şampuanı :queen:
[url]http://img69.imageshack.us/img69/4239/l0to.jpg[/URL]
Uploaded with ImageShack.us
Bir kokusu var hasta olursunuz. :rendeer:
[url]http://img69.imageshack.us/img69/6489/djxa.jpg[/URL]
Uploaded with ImageShack.us
Motorum Sünnet motoru bile oldu bea. :bounce:
[url]http://img839.imageshack.us/img839/729/t3p4.jpg[/URL]
Uploaded with ImageShack.us
[url]http://img10.imageshack.us/img10/7291/sw86.jpg[/URL]
Uploaded with ImageShack.us
[url]http://img854.imageshack.us/img854/7287/kt0f.jpg[/URL]
Uploaded with ImageShack.us
Buradada Sünnet Çocuklarıyla beraber.
[url]http://img191.imageshack.us/img191/2806/egqx.jpg[/URL]
Uploaded with ImageShack.us
Hay Maşallah!
Esen kalın. :rendeer:
Yarim saat once 5 dk ligina motoru kapinin onunde kilitsiz biraktim. Kilitlemeye geldim 2 tane orospu cocugu gordum. Aklima geldi ama farketmedim baştan. Baktimki direksiyon kilidini kirmislar
1 dk sora insem gitcekti. Allah rizasi için dikkat edin
Simdi kontak calismiyor kac para girer acaba
Renklendirelim.
Motorumun yeni şampuanı: C7 vitaminli, saç dökülmesine karşı etkili, koruyucu bakımlı, Güçlendiren - Nemlendiren - Dolgunluk katan, kepeğe karşı etkili şampuanı :queen:
[url]http://img69.imageshack.us/img69/4239/l0to.jpg[/URL]
Uploaded with ImageShack.us
Bir kokusu var hasta olursunuz. :rendeer:
[url]http://img69.imageshack.us/img69/6489/djxa.jpg[/URL]
Uploaded with ImageShack.us
Motorum Sünnet motoru bile oldu bea. :bounce:
[url]http://img839.imageshack.us/img839/729/t3p4.jpg[/URL]
Uploaded with ImageShack.us
[url]http://img10.imageshack.us/img10/7291/sw86.jpg[/URL]
Uploaded with ImageShack.us
[url]http://img854.imageshack.us/img854/7287/kt0f.jpg[/URL]
Uploaded with ImageShack.us
Buradada Sünnet Çocuklarıyla beraber.
[url]http://img191.imageshack.us/img191/2806/egqx.jpg[/URL]
Uploaded with ImageShack.us
Hay Maşallah!
Esen kalın. :rendeer:
iyi günler cıbırcılarbende yamaha ybr esd var ve satıp cbr 125r almak istıyorum 5.500 - 5.600 a falan mersinde. ybr yokusta aglıyor ve bbu benı sinir etti resmen. ayrıca düz yolda stabil gidebilecegın hız 85 - 100 arası 7000 - 8000 devir. yani 8000 devirde 95 de falan gideblirsin stabil.
cbr le stabil otobanda falan 120 ile gidileblir diye biliyorum.
Tam CBR ci oldun valla Fear kutlarımmerak eden arkadaşlar için malum 19.000 km dekı yenı kasa turuncu motorumu satıp 2013 model beyaz almıstım rodaj yenı yenı bıtıyor bugun yıne bir ölçüm yaptım kapağa kadar 97 benzin ile doldurdum 219,8 km sonra yenıden bp petrole girdim yıne 97 oktan benzin aldım yani toplamda 219,8 km de 25,02 tl lik benzin aldım buda ortalama 113 kuruş ediyor.şehir içi hep normal kullanım öyle sıkıştırma red line falan olmadı...cbr yakıtını merak eden arkadaşlar için son değerim bu
Bir zararı olmaz, ama ben bu yağı hiç sevmedim motorumda da durmasın dersen önce zinciri temizle, temizlemek için gaz yağı ve diş fırçası kullanabileceğin gibi zincir temizleyici spreyde kullanabilirsin. Sonra da "WURTH HHS DRY LUBE" zincir yağlayıcı öneririm, bence piyasadaki en kaliteli yağ. Bırak akmayı, sıçramayı, denemek için eline sıksan yağ olduğunu anlamazsın ama zincirini gayet güzel yağlar, ayrıca motoru 600e, 1000e yükseltirsen yine bu yağı kullanmaya devam edebilirsin, gayet kalitelidir...
Arkadaşlar merhaba ben 25 yaşındayım b sınıfı ehliyetim var bu ehliyetle honda cbr 125 r kullanabilirmiyim ve birkaç sorum daha olacak
1-honda cbr 125 r sıfır km taksitle satılıyor mu?
2-bu motor için kask mont eldiven olarak hafif ve sağlam toplamda 500 tl bütçeye göre hangi marka modelleri tavsiye edersiniz?
3-bu motora benzin koyarken benzin yağ karıştırıp mı dolduruyoruz yağ arabalardaki gibi ayrı mı?
şimdiden teşekkürler umarım cevap alabilirim çok sağolun![]()