Honda Honda CBR 250R Kullanıcıları / Bilgi Paylaşım Başlığı

Katılım
21 Şub 2013
Mesajlar
257
Bugün Bende 4000 bin bakimini yaptirttim ve servis 10-50 yag koydu. Sebebini sordugumda yazin 10-40 sıkıntı olabilir dedi. Bilginize
 
Katılım
20 Ocak 2011
Mesajlar
1,573
Arkadaşlar motorunuza yazın ayrı kışın ayrı yağ koymayın burası kutuplarmı ya okadar fark olsun (marmara bölgesindekiler için diyorum) tek marka ve sürekli aynı yağı kullanın.
 
Katılım
4 May 2013
Mesajlar
150
her servis kendi kafasına göre yağ koyuyor gibi.. kitapçığa uyun.. kitapçığınızın söylediğinden farklı bir ya kullanmayın. üreticimi daha iyi bilecek yoksa servis elemanı mı? sıkıntı olabilir ne demek ya yoruma bak..
 
Katılım
3 Ocak 2012
Mesajlar
1,154
Katılım
5 Eyl 2011
Mesajlar
71
hondacılara selam :) 2722 km de aldığım hondamın 1000 bakımı(rodaj) yapılmış. Aldığım kişi 6000 e kadar benzin koy bin dedi. (rutin yağ vb. kontrollerini yapmak kaydıyla) 4000 bakımı yaptırmalı mıyım sizce ?
 
Katılım
20 Ocak 2011
Mesajlar
1,573
Arkadaşlar çanta demiri işini hallettim şimdi çanta kaldı aklımdaki modeller

1- http://www.hudsonderi.com/?urun-3170-Maxem-SL--45-Litre.html

maxemde tedirgin olduğum şeyler ses yapması ve boyut büyük dururmu

2- http://www.motomaxonlineshop.com/Urun/SHAD-SH33-SIYAH-ARKA-CANTA-pmu1558.html

shadda ise tam tersine çokmu küçük

3- http://www.hudsonderi.com/?urun-1553-Kappa-K-35-Siyah.html

kappa da ise tipi hoşuma gitmiyor ve pahalı

Napsam karar veremedim??

nasıl hallettin hocam? banada lazım çanta demiri kendinmi yaptırdın naptın?
 
Katılım
13 Nis 2012
Mesajlar
534
Satılırsa Gidiyor :mrgreen:
http://www.sahibinden.com/ilan/vasita-motosiklet-honda-2012-model-siyah-ilk-sahibinden-129931121/detay/
 
Katılım
27 Haz 2012
Mesajlar
1,133
hondacılara selam :) 2722 km de aldığım hondamın 1000 bakımı(rodaj) yapılmış. Aldığım kişi 6000 e kadar benzin koy bin dedi. (rutin yağ vb. kontrollerini yapmak kaydıyla) 4000 bakımı yaptırmalı mıyım sizce ?

selammm. Karabükte mısın hemen tanışaLım :) 4000 kmde bakıma gidersin. Motosikletin Yağı değişir zincir gergisine bakarlar. balataları spreylerler filan. Karabükte isen hemen benımle irtibata geç...
 
Katılım
25 Mar 2013
Mesajlar
192
Bugun once wd40 ile baslayip benzin ile butun zinciri temizledikten sonra bp marketten aldigim castrol chain lube ile yagladim zincir baya bir temiz duruyor :)
 
Katılım
3 Ocak 2012
Mesajlar
1,154
Bugun once wd40 ile baslayip benzin ile butun zinciri temizledikten sonra bp marketten aldigim castrol chain lube ile yagladim zincir baya bir temiz duruyor :)

Elinize saglik ama wd40 ve benzinle zincir temizlenmez wd40 zaten yag barindiran bir madde benzin ise o-ringlere zarar verir daha cok asinmasina sebeb olur en uygunu gaz yagi veya satilan zincir temizleme spreyleridir
 
Katılım
2 Nis 2013
Mesajlar
136
Elinize saglik ama wd40 ve benzinle zincir temizlenmez wd40 zaten yag barindiran bir madde benzin ise o-ringlere zarar verir daha cok asinmasina sebeb olur en uygunu gaz yagi veya satilan zincir temizleme spreyleridir

wd40 zincire zarar veriyor mu? motosikletin hangi parçalarını temizlerken wd40 kullanabiliriz?
 
Katılım
3 Ocak 2012
Mesajlar
1,154
wd40 zincire zarar veriyor mu? motosikletin hangi parçalarını temizlerken wd40 kullanabiliriz?

Wd 40 bir cok aksamda kullanilir fakat zincirde kullanmayin bizzat test etmis biriyim yag bazli oldugu icin temizlik cok basarili olmuyor goruntude piril piril oluo fskat cok daha cabuk kirleniyor zincir en temizi gaz yagi once temizleyip sonra gaz yagindan arindirin zincirir zincir sikir sikir ortaya cikar zincir yagi olarakta ipone oneriririm castrolde kullandim wurt te 2-3 piyasa markasi yagda wurt asiri kuru castrol cok cabuk kirleniyor ve her yere sicriyor ama ipone hem cok kalici hemde tozu kiri tutmuyor tavsiye ederim

---------- Mesajlar birleştirildi - 12:52 ---------- bir önceki mesaj zamanı 12:50 ----------

nasıl hallettin hocam? banada lazım çanta demiri kendinmi yaptırdın naptın?

Eger isterseniz burda ne kadara mal oluo yaptirmak sorarim (nazilli de bu parcalari ureten imalatene var) kendi canta demirimin aynisindan yaptirip gonderirim maksat isiniz gorulsun
 
Katılım
3 Kas 2008
Mesajlar
251
Cuma gunu bende 860 km'de bakima goturdum.Honda 10w-30 yag koydu servis bu yag nasildir arkadaslar kullanan varmi ve 2 Lt yag icin 85 tl para aldi
 
Katılım
20 Ocak 2011
Mesajlar
1,573
Wd 40 bir cok aksamda kullanilir fakat zincirde kullanmayin bizzat test etmis biriyim yag bazli oldugu icin temizlik cok basarili olmuyor goruntude piril piril oluo fskat cok daha cabuk kirleniyor zincir en temizi gaz yagi once temizleyip sonra gaz yagindan arindirin zincirir zincir sikir sikir ortaya cikar zincir yagi olarakta ipone oneriririm castrolde kullandim wurt te 2-3 piyasa markasi yagda wurt asiri kuru castrol cok cabuk kirleniyor ve her yere sicriyor ama ipone hem cok kalici hemde tozu kiri tutmuyor tavsiye ederim

---------- Mesajlar birleştirildi - 12:52 ---------- bir önceki mesaj zamanı 12:50 ----------



Eger isterseniz burda ne kadara mal oluo yaptirmak sorarim (nazilli de bu parcalari ureten imalatene var) kendi canta demirimin aynisindan yaptirip gonderirim maksat isiniz gorulsun

nette baktım göremedim satan yokmu givi yi? benim dediğim gibi düz duruyor değilmi? normal fiyatı nekadar hocam biliyomusunuz?
 

Bu konuyu görüntüleyen kullanıcılar

Çok Beğenilen Mesajlar

Üst