Honda Honda CBR 250R Kullanıcıları / Bilgi Paylaşım Başlığı

Katılım
4 Eki 2012
Mesajlar
47
Bugün akşam 5 arkadaş buluşmamızı gerçekleştirdik bornova küçükparkta bişeyler içtik sonrasında alsancak sahile falan gittik eğlenceliydi fotolar çekildik güldük eğlendik izmirden olupta gelmeyenler çok şey kaçırdı :D yakında bulut fotolarımızı paylaşır :D

gezin aga gezin, iice gezin eğlenin :salut:
 
Katılım
1 Ara 2012
Mesajlar
263
Bugün akşam 5 arkadaş buluşmamızı gerçekleştirdik bornova küçükparkta bişeyler içtik sonrasında alsancak sahile falan gittik eğlenceliydi fotolar çekildik güldük eğlendik izmirden olupta gelmeyenler çok şey kaçırdı :D yakında bulut fotolarımızı paylaşır :D

gezin aga gezin, iice gezin eğlenin :salut:

aramıza 9-9.15 d katıldı son gelen arkadaş sende gelseydin keşke
 
Katılım
6 Nis 2013
Mesajlar
19
Sıkıntı oluyor mu bilmiyorum ama,her gün ataşehir -levent yapıyorum çevre yolundan ve son 2 günde 3 kere evrak kontrolü yaptılar,dikkatli ol bence

evet son zamanlarda köprüye giderken hep bi evrak kontrolü durumu var, dahaca durdurulmadım ama dikkatimi çekti..

en iyisi emniyete gidip bi sormak..

eyvallah..
 
Katılım
14 Mar 2013
Mesajlar
434
üç tane siyah mı varmış :) ben de gelsem demek dörtleyecektik. güzel buluşma olmuş anlaşıldı :)
 
Katılım
25 Mar 2013
Mesajlar
192
Internetten 3adet yag filtresi aldim 30tl tuttu kargo dahil. Hangi tip yag onerirsiniz? Motoru 4000de aldim 3000de servise girmis yag degismis bende kendim 4000km de bir degistirme karari aldim servise kitapcikta belirtildigi gibi 12000km de bir sokarim. Hangi yagi tavsiye edersiniz? Su anda 5300km de motor 6000 de degistirmeyi dusunuyorum
 
Katılım
14 Nis 2013
Mesajlar
75
arkadaşlar 1000 km bakımına gircem yağımı alıp servise oyle gitmek istiyorum motul almayı düşünüyorum yalnız sorun yağın türü 10 40 w , 10 50w, 15 50 w mu? bilemedim hangisini alayım öneriniz nedir ?
 
Katılım
18 Nis 2013
Mesajlar
146
10w40. Ama Honda'nın kendi yağı 10w30 (yanlış hatırlamıyorsam) kullananlar da var onlar da memnun olduklarını yazmıştı bir kaç sayfa önce yada 125r sayfasında. Detaylı bilgiyi vereceklerdir birazdan.
 
Katılım
25 Mar 2013
Mesajlar
192
Motul 10w40 almaya karar verdim filtreler geldigi zaman fotograflarla ekleyecegim yag degistirme fotograflarinida
 
Katılım
14 Nis 2013
Mesajlar
75
10w 40 yazın sıcaklarada yağda eksiltmeye sebeb oluyor diye duydum razor999 10w 50 önerdi bi arkadaş ama hala karar veremedim kullanan arkadaşlar yardımcı olurmusunuz

---------- Mesajlar birleştirildi - 20:03 ---------- bir önceki mesaj zamanı 19:52 ----------

10w 40 yazın sıcaklarada yağda eksiltmeye sebeb oluyor diye duydum razor999 10w 50 önerdi bi arkadaş ama hala karar veremedim kullanan arkadaşlar yardımcı olurmusunuz
 

Bu konuyu görüntüleyen kullanıcılar

Üst