- Katılım
- 4 Eki 2012
- Mesajlar
- 47
Bugün akşam 5 arkadaş buluşmamızı gerçekleştirdik bornova küçükparkta bişeyler içtik sonrasında alsancak sahile falan gittik eğlenceliydi fotolar çekildik güldük eğlendik izmirden olupta gelmeyenler çok şey kaçırdı
yakında bulut fotolarımızı paylaşır 
gezin aga gezin, iice gezin eğlenin :salut:
gezin aga gezin, iice gezin eğlenin :salut:



