Honda Honda CBR 250R Kullanıcıları / Bilgi Paylaşım Başlığı

Katılım
1 Ara 2012
Mesajlar
263
o saatte hala çalışıyorum :salut:

bide evim de urlada :pale:

siz gelin bu tarafa hep üçyol hep üçyol :pr:
3 kişi geliyor 3 ümüzün ortasında ve bilinmesi en kolay yer olduğu için üçyol diyoruz :D üçkuyulardan gelen arkadaşlardan biri. bidahakine sen organize et biz sana uyalım :) uzaklık mesafe problem değil maksat kalabalık olabilelim
 
Katılım
4 Eki 2012
Mesajlar
47
Gecen cesmealtindaydim bilsem cagirirdim. Olmazssa bi deniz etkinligi yapalim

çeşmealtı mı :cyclopsan abi yazın buralara, inciraltından ötesi çeşmeye kadar gelen olursa yada etkinlik haberim olsun,
gerçi girdik bi işe ne gecemiz var ne gündüzümüz, çok fena şeyler var dostlar, akşamları boşum sadece :p gelirim bea, bornovalara da gelirim dostlar için, ama bi teklifim var aslında buraya yazmayacaktım, boyabağı var karaburunda oraya gidelim cbr cılar olarak, bizim ekipte var orda, çok güzel yerler, çeşme filan yalan yani karaburun mordoğan tarafı daha güzel :cat:
 
Katılım
4 May 2013
Mesajlar
150
Arkadaşlar HGS alıcam.. Malum istanbuldayız anadoluya da gezmeye gitmek istiyoruz :mrgreen: Bendeki çanta http://www.feyizoglu.com/Held-4525-Depo-ustu-canta_44237.html#1 aldığım HGS'yi üzerindeki şeffaf yere koysam köprüde okuma sorunu çıkarmı sizce? Kesinlikle motoruma böyle dandik bir şeyi yapıştırmak istemiyorum o yüzden kullanan varsa çanta içerisinden deneyimlerini bekliyorum... Tekeriniz düz bassın dostlar...

Bu arada hani bir an vardır yeni bir şeye alışırsın sonra onlar elin ayağın gibi olur ya. Dün 580 KM oldu motorumla ve yolda sürüşümün rahatladığını farkettim. O kadar rahat girmeye başladım ki virajlara, düz yolda üzerinde artık yorulmadan rahat sürüşlere... Gerçektende o sınırı geçtim artık çok daha güvenli ve zevkli sürüyorum, üzerinden inesim gelmiyor :queen:
 
Katılım
20 Şub 2013
Mesajlar
390
Arkadaşlar HGS alıcam.. Malum istanbuldayız anadoluya da gezmeye gitmek istiyoruz :mrgreen: Bendeki çanta http://www.feyizoglu.com/Held-4525-Depo-ustu-canta_44237.html#1 aldığım HGS'yi üzerindeki şeffaf yere koysam köprüde okuma sorunu çıkarmı sizce? Kesinlikle motoruma böyle dandik bir şeyi yapıştırmak istemiyorum o yüzden kullanan varsa çanta içerisinden deneyimlerini bekliyorum... Tekeriniz düz bassın dostlar...

Bu arada hani bir an vardır yeni bir şeye alışırsın sonra onlar elin ayağın gibi olur ya. Dün 580 KM oldu motorumla ve yolda sürüşümün rahatladığını farkettim. O kadar rahat girmeye başladım ki virajlara, düz yolda üzerinde artık yorulmadan rahat sürüşlere... Gerçektende o sınırı geçtim artık çok daha güvenli ve zevkli sürüyorum, üzerinden inesim gelmiyor :queen:

Valla okumayınca ceza gelmiyor zaten boşuna dert etme :D Ben boynuma asıyordum, okumuyordu çok rahattım. Şimdi gösterge tablosunun arkasına sıkıştırıyorum. Namussuz her geçişte sektirmeden okuyor :(
 
Katılım
1 Ocak 2013
Mesajlar
49
Valla okumayınca ceza gelmiyor zaten boşuna dert etme :D Ben boynuma asıyordum, okumuyordu çok rahattım. Şimdi gösterge tablosunun arkasına sıkıştırıyorum. Namussuz her geçişte sektirmeden okuyor :(

hgs de her geçişimde 1. sınıf diye geçiyo uyuz oluyum abi neden biz son model araçlar gibi geçiş üçretine tabi tutuluyoruz motorsiklet bu ya bmv, mercedez değil...
 
Katılım
6 Nis 2013
Mesajlar
19
yaa arkadaşlar benim ruhsat hala gelmedi..15 gün içinde emniyetten alınmazsa eve yollanıyor denmişti noterde..

1 ay oldu ruhsat yok..bu şekilde çevirmeye yakalanınca sıkıntı oluyor mu??
 
Katılım
1 Ara 2012
Mesajlar
263
Bugün akşam 5 arkadaş buluşmamızı gerçekleştirdik bornova küçükparkta bişeyler içtik sonrasında alsancak sahile falan gittik eğlenceliydi fotolar çekildik güldük eğlendik izmirden olupta gelmeyenler çok şey kaçırdı :D yakında bulut fotolarımızı paylaşır :D
 
Katılım
27 Haz 2012
Mesajlar
1,133
Tankpedi nereden aldınız ? Güzelmiş
Feyizoğlundan Aldım. Osmanlı Tuğrası Tank Ped yazınca çıkıyor. Resimlerde Afedersınız Boktan gözükmüş. Gerçekte çok harıka bi görüntüsü var. microfiber bez aldım bide. Motoru Yıkama makınemle yıkadım. sonra Microfiber bezle sildim leke kalmıyo süpermiş. Aksamda Lastiklerin üzerindekı yazıları yazı kalemi ile belirgin yapacam ßækalım nasıl olacak.
 
Katılım
13 Mar 2013
Mesajlar
1,075
Feyizoğlundan Aldım. Osmanlı Tuğrası Tank Ped yazınca çıkıyor. Resimlerde Afedersınız Boktan gözükmüş. Gerçekte çok harıka bi görüntüsü var. microfiber bez aldım bide. Motoru Yıkama makınemle yıkadım. sonra Microfiber bezle sildim leke kalmıyo süpermiş. Aksamda Lastiklerin üzerindekı yazıları yazı kalemi ile belirgin yapacam ßækalım nasıl olacak.

Hacı tankpadi çok yukarı yapıştırmışsın. Deponun koltukla birleştiği yerdeki düzlük çizilebilir bu şekliyle.
 
Katılım
27 Haz 2012
Mesajlar
1,133
Hacı tankpadi çok yukarı yapıştırmışsın. Deponun koltukla birleştiği yerdeki düzlük çizilebilir bu şekliyle.

aşağı alırız ismailim sorun yok :) çıkıyo zaten güzelce cekincede. ben deponun üst yanak kısmından hesap ettimde öle yapıstırdım. sence sökmeye gerek var mı böle kalsın mı ?
 
Katılım
13 Mar 2013
Mesajlar
1,075
aşağı alırız ismailim sorun yok :) çıkıyo zaten güzelce cekincede. ben deponun üst yanak kısmından hesap ettimde öle yapıstırdım. sence sökmeye gerek var mı böle kalsın mı ?

Tercih meselesi. Ama küçük çiziklere çok aldırma. Benim motosiklette bir sürü kılcal çizik oldu çocuklar sağolsun :S Geçen halamın torunu depoya taş atmış! Duran motosiklet ne yaptıysa artık :D
 
Katılım
27 Haz 2012
Mesajlar
1,133
İsmailim Pasta Cila çektircem işten anlayan birisine. DEpo bu sonucta çizik olacak mecbur yapacak bişi yok.. motosikletin motorundan sorun göstermesın Allah. 125R den inip buna alısmak nedense bana azcık zor geldi. ama araba sollamak acaip zevk şimdi. gazı az açıyorum rahat sollamaya cıkıyorum o TORK harika işte. Jant şeriti çeksem mi çekmesem mı tereddüt içinde kaldım ?
 
Katılım
15 Eki 2006
Mesajlar
87
yaa arkadaşlar benim ruhsat hala gelmedi..15 gün içinde emniyetten alınmazsa eve yollanıyor denmişti noterde..

1 ay oldu ruhsat yok..bu şekilde çevirmeye yakalanınca sıkıntı oluyor mu??

Sıkıntı oluyor mu bilmiyorum ama,her gün ataşehir -levent yapıyorum çevre yolundan ve son 2 günde 3 kere evrak kontrolü yaptılar,dikkatli ol bence
 

Bu konuyu görüntüleyen kullanıcılar

Çok Beğenilen Mesajlar

Üst