Ehliyet sertifikamı aldığım kursu kaybettim :P Lütfen Yardım

Katılım
18 Haz 2013
Mesajlar
10
Öncelikle selamlar.

Arkadaşlar yazacağım konuyla ilgili bir kaç başlık var fakat benim durumum biraz daha karışık o yüzden yeni başlık açma ihtiyacı hissettim.Bilgisi , deneyimi olup yardımcı olabileceklere şimdiden teşekkürler.

Benim sorunum şöyle , ben a2 ehliyet sınavına girip kazandım ve kurstan kazandığıma dahil sertifikayı aldım.Fakat emniyete sertifikayı götürmemiştim ve bir süre sonrada sertifikayı kaybettim.Bomba kısım ise hangi kurstan bu sertifikayı aldığımı hatırlamıyorum dolayısıyla eğer kurstan yenisi talep edilebiliyorsa talep edemiyorum :).Bu sertifikayı kurstan başka bir yerden temin etme şansım var mıdır veya herhangi bir şekilde sorgulama yapıp hangi kursa katıldığımı öğrenme şansım var mıdır .

Saygılar

Can
 
Son düzenleme:
Katılım
3 Nis 2013
Mesajlar
69
kardeşim bende 4-5 yıl önce kaybetmiştim baştan belgelerin hepsini cıkartıyosun ve hatırladıgım kadarı ile kursdan bir kağıt veriyolar onla gidip alıyosun ama hatırlamıyorum okadar herhangi bir kursa gidip konuş istersen bilgi alırsın
 
Katılım
18 Haz 2013
Mesajlar
10
Teşşekürler kardeş.Dediğin gibi yapayım belki sistem vs var ise hangi kurstan sınava girdiğim görünüyordur.
 
Katılım
18 Haz 2013
Mesajlar
10
vallaha benim aklıma gelmişti :)
tam onu yazacakken yorumunu gördüm :)

Sormayın sertifika taşınırken uçtu.Kurs olayına gelirsek kayıt için sadece bir kez uğramıştım İstanbul Acıbadem'de bir yerdi adını zaten bilmiyorum yerini de rüyalarımda görüyorum bazen :D
 
Katılım
14 Haz 2013
Mesajlar
568
Acibademde tek bildigim genc hedefmi ne vardi surucu kursu bi arastir istersen
 
Katılım
1 Haz 2009
Mesajlar
4,117
:cherry: direksiyon sınavına girdiğin tarihi hatırlıyormusun bari :silent: eğer cevabın evet ise herhangi bir sürücü kursuna git-- x tarihteki direksiyon sınav sonuçlarına bakabilirmisiniz-- diye TC kimlik numaranla bakarlar orada sonucun yanısıra hangi sürücü kursunun kursiyeri olduğun yazar :cat: sonra ne yapman gerektiğini biliyorsun sanırım :wiinkk:
 
Katılım
18 Haz 2013
Mesajlar
10
:cherry: direksiyon sınavına girdiğin tarihi hatırlıyormusun bari :silent: eğer cevabın evet ise herhangi bir sürücü kursuna git-- x tarihteki direksiyon sınav sonuçlarına bakabilirmisiniz-- diye TC kimlik numaranla bakarlar orada sonucun yanısıra hangi sürücü kursunun kursiyeri olduğun yazar :cat: sonra ne yapman gerektiğini biliyorsun sanırım :wiinkk:

Teşekkürler sistemden kursumda görünüyorsa çok güzel.Netten bakamıyorum şayet eski sınav tarihi sonuçlarına m.e.bde sıkıntı var.
 

Bu konuyu görüntüleyen kullanıcılar

Yeni mesajlar

Çok Beğenilen Mesajlar

Üst