- Konu Yazar
- #1
Öncelikle selamlar.
Arkadaşlar yazacağım konuyla ilgili bir kaç başlık var fakat benim durumum biraz daha karışık o yüzden yeni başlık açma ihtiyacı hissettim.Bilgisi , deneyimi olup yardımcı olabileceklere şimdiden teşekkürler.
Benim sorunum şöyle , ben a2 ehliyet sınavına girip kazandım ve kurstan kazandığıma dahil sertifikayı aldım.Fakat emniyete sertifikayı götürmemiştim ve bir süre sonrada sertifikayı kaybettim.Bomba kısım ise hangi kurstan bu sertifikayı aldığımı hatırlamıyorum dolayısıyla eğer kurstan yenisi talep edilebiliyorsa talep edemiyorum
.Bu sertifikayı kurstan başka bir yerden temin etme şansım var mıdır veya herhangi bir şekilde sorgulama yapıp hangi kursa katıldığımı öğrenme şansım var mıdır .
Saygılar
Can
Arkadaşlar yazacağım konuyla ilgili bir kaç başlık var fakat benim durumum biraz daha karışık o yüzden yeni başlık açma ihtiyacı hissettim.Bilgisi , deneyimi olup yardımcı olabileceklere şimdiden teşekkürler.
Benim sorunum şöyle , ben a2 ehliyet sınavına girip kazandım ve kurstan kazandığıma dahil sertifikayı aldım.Fakat emniyete sertifikayı götürmemiştim ve bir süre sonrada sertifikayı kaybettim.Bomba kısım ise hangi kurstan bu sertifikayı aldığımı hatırlamıyorum dolayısıyla eğer kurstan yenisi talep edilebiliyorsa talep edemiyorum
Saygılar
Can
Son düzenleme: