Kawasaki Kawasaki Ninja 250R Kullanıcıları / Bilgi Paylaşım Başlığı

Katılım
22 Eki 2012
Mesajlar
260
Herkese merhaba arkadaşlar,
Öncelikle şunu belirtmek isterim ki bende sizler gibi kawasaki hastasıyım ama malesef bütçe elvermediğinden alabildiğim 150cc sınıfının en iyisi yeni kasa fıstık yeşili Apache RTR 150 motorumla mutluyum :)
Son mesajlarda dikkatimi çekti de bu gösterge konusunda 2013 model Ninja 250R zaten göstergeler 300cc olan modeldeki gibi şık ve gösterişli olarak yeni kasada değişmiş durumda değil mi
02-kawasaiki-ninja-250r.jpg


04-kawasaiki-ninja-250r.jpg

03-kawasaiki-ninja-250r.jpg



Ayrıca bence 2013 model muhteşem olmuş yıllardır birbirine yakın modellerdi 250R son tasarım çok daha asi hatlara sahip gösterişli olmuş bence :)
kawasaki-ninja-3.jpg

kawasaki-reveals-2013-ninja-250r-photo-gallery-47969-7.jpg


Bu model türkiyede yok mu? www.sahibinden.com' da yer alan ilanlardaki 2013 yazanlar 2012 kasa resimleri genelde...
Herkese bol güneşler, keyifli sürüşler
Tekeriniz düz bassın...
 
Forumdan Uzaklaştırıldı
Katılım
30 Nis 2013
Mesajlar
73
Bilgiledirme: Bu mesajı yazan kullanıcının üyeliği iptal edilmiştir.
bütün ninjacılar bu güzel havalarda tekeriniz düz bassın hayırlı gazlamalar ...

---------- Mesajlar birleştirildi - 10:59 ---------- bir önceki mesaj zamanı 10:56 ----------

ne yazıkki 2013 ninja 250r türkiye ye gelmiyor eski kasaya talim edicez.
 
Katılım
3 Eki 2012
Mesajlar
1,336
yukarıda 1 arkadaş ybr ile 13 litreyle 650 km yol yapıyorum demiş,melekler mi götürüyor motoru acaba ?

Abi yaşın benden büyüktür mutlaka. Eğer müsait bir zamanın varsa gel Edirne'de misafirim ol, hem tanışır hem gezeriz. Bu arada sende motorumun yakıt tüketimine kendi gözlerinde şahitlik edersin. Fazladan rakamlar sallasam bunun bana bir getirisi olmaz, bana bir şey kazandırmaz. Sizi kandırsam neye yarar, sonuçta motorum fazla yakıyorsa bunun zararı banadır. Ama dediklerimde ciddiyim. Misafirim olabilir yakıt sarfiyatımı görebilirsiniz. Ben 650 km olarak az yazdım. Küsüratını eklemedim oraya. Aslında 676 km yol gittim. Bu yolun 600 km'si 2 kişi geri kalan 76 km benim Edirne'de gezdiğim yeler.



aynen katiliyorum, gostergelere cok takilan varsa koso rx2 yada rx2n taktirabilir. gostergelere bu kadar takilmanin bir anlami yok bence. bende ninja varken millet habire yanima gelip kac basiyo abi bu deyip gostergelere bakarlardi aa 200 mu bisey degilmis derlerdi hep.. laf anlatmaya biktigimdan gulerdim sadece..

Twin kardes lastikler ince demissin ama yani 250cc lik bir motor ile ilgilendigini sana tekrar hatirlatirim bu motorun hakki bu lastiktirdir, eger daha buyugu uygun gorulseydi zaten kawasaki tarafindan takilirdi. kalin lastik istiyorsan eger en az 600cc ve 90 beygir civarinda bir motor bakman lazim. 600cc 70 beygirliklere bile 160 lastik takiliyor.

Abi tek silindirli Cbr'da bile 140'lık lastik var. Ama Ninja'da 130'luk Kanuni Racer lastiği görmek can sıkıcı. Bu lastiği değiştirmek problem değil ama kimse fazladan masraf etmek istemez. Hele birde benim gibi öğrenci olursa o zaman çok farklı olur durumlar. Bu yüzden lastik eleştirisinde bulundum. Yoksa 250cc klasmanında gerçekten mekanik aksam olarak kusursuz bir motor Ninja. Onun harici gösterge, lastik, grenaj keyfe keder değiştirilebilicek aksesuarlar ama tabi hepsi maddi imkanlar doğrultusunda yapılabilicek şeyler.
 
Katılım
18 Tem 2012
Mesajlar
185
Abi yaşın benden büyüktür mutlaka. Eğer müsait bir zamanın varsa gel Edirne'de misafirim ol, hem tanışır hem gezeriz. Bu arada sende motorumun yakıt tüketimine kendi gözlerinde şahitlik edersin. Fazladan rakamlar sallasam bunun bana bir getirisi olmaz, bana bir şey kazandırmaz. Sizi kandırsam neye yarar, sonuçta motorum fazla yakıyorsa bunun zararı banadır. Ama dediklerimde ciddiyim. Misafirim olabilir yakıt sarfiyatımı görebilirsiniz. Ben 650 km olarak az yazdım. Küsüratını eklemedim oraya. Aslında 676 km yol gittim. Bu yolun 600 km'si 2 kişi geri kalan 76 km benim Edirne'de gezdiğim yeler.

[url]http://t1306.hizliresim.com/1b/d/p31z6.png[/url]



Abi tek silindirli Cbr'da bile 140'lık lastik var. Ama Ninja'da 130'luk Kanuni Racer lastiği görmek can sıkıcı. Bu lastiği değiştirmek problem değil ama kimse fazladan masraf etmek istemez. Hele birde benim gibi öğrenci olursa o zaman çok farklı olur durumlar. Bu yüzden lastik eleştirisinde bulundum. Yoksa 250cc klasmanında gerçekten mekanik aksam olarak kusursuz bir motor Ninja. Onun harici gösterge, lastik, grenaj keyfe keder değiştirilebilicek aksesuarlar ama tabi hepsi maddi imkanlar doğrultusunda yapılabilicek şeyler.
yakit tuketmiyor hakikatten nasil yapiyor bilmiyorum, gidiyoruz ama belese gidiyoruz aynen bu kelimeleri sarfediyor 3:35 te.. yani sonucta 125 lik az yakmasi gerekiyor surpriz degil bu.

lastik konusunda ben senin yerinde olsa 130 luk 140 lik okadar takilmazdim. motorun zaten cigeri belli, kastirmaya bence hic gerek yok ama illaki genis lastik takmak istiyorum dersen en azindan 150 takmalisinki farki gorebilesin. 140 lik taksan gorunus acisindan pek bir fark yaratacagini dusunmuyorum. resimde koyuyorum farki gormen acisindan.
250r_larger_tire_compare.jpg
 
Katılım
27 Ağu 2010
Mesajlar
774
Ah ah acil nakit ihtiyacı dolayısıyla iki sene önce sattığım ninjamı nasıl özlüyorum şimdi nerede ne yapıyor kim bilir :) Onun yeri hep başka :)
 
Katılım
28 Mar 2013
Mesajlar
79
Abi yaşın benden büyüktür mutlaka. Eğer müsait bir zamanın varsa gel Edirne'de misafirim ol, hem tanışır hem gezeriz. Bu arada sende motorumun yakıt tüketimine kendi gözlerinde şahitlik edersin. Fazladan rakamlar sallasam bunun bana bir getirisi olmaz, bana bir şey kazandırmaz. Sizi kandırsam neye yarar, sonuçta motorum fazla yakıyorsa bunun zararı banadır. Ama dediklerimde ciddiyim. Misafirim olabilir yakıt sarfiyatımı görebilirsiniz. Ben 650 km olarak az yazdım. Küsüratını eklemedim oraya. Aslında 676 km yol gittim. Bu yolun 600 km'si 2 kişi geri kalan 76 km benim Edirne'de gezdiğim yeler.

[url]http://t1306.hizliresim.com/1b/d/p31z6.png[/url]



Abi tek silindirli Cbr'da bile 140'lık lastik var. Ama Ninja'da 130'luk Kanuni Racer lastiği görmek can sıkıcı. Bu lastiği değiştirmek problem değil ama kimse fazladan masraf etmek istemez. Hele birde benim gibi öğrenci olursa o zaman çok farklı olur durumlar. Bu yüzden lastik eleştirisinde bulundum. Yoksa 250cc klasmanında gerçekten mekanik aksam olarak kusursuz bir motor Ninja. Onun harici gösterge, lastik, grenaj keyfe keder değiştirilebilicek aksesuarlar ama tabi hepsi maddi imkanlar doğrultusunda yapılabilicek şeyler.

Sanki küçümser dille konuşmuşum gibi olmuş ama öyle bir niytim yok,sonuçta bende öğrenciyim birbirimiz kırıcak halimiz yok :) az yaktığını biliyordum ama bukadar az yaktığını bilmiyordum, ninjanın lastik konusuna takılmana bencede hiç gerek yok, almadan önce benimde içime sıkıntı olmuştu ama aldıktan sonra umrumda bile olmadı, ama emin ol eğer ninja alırsan, BUNUN ARKA LASTİĞİ NİYE KÜÇÜK,BÜYÜK LASTİK TAKSANA diyen insanlara laf anlatmaktan sıkılabilirsin :)
 
Katılım
3 Eki 2012
Mesajlar
1,336
yakit tuketmiyor hakikatten nasil yapiyor bilmiyorum, gidiyoruz ama belese gidiyoruz aynen bu kelimeleri sarfediyor 3:35 te.. yani sonucta 125 lik az yakmasi gerekiyor surpriz degil bu.
http://www.youtube.com/watch?v=03Se7rVjK1A

lastik konusunda ben senin yerinde olsa 130 luk 140 lik okadar takilmazdim. motorun zaten cigeri belli, kastirmaya bence hic gerek yok ama illaki genis lastik takmak istiyorum dersen en azindan 150 takmalisinki farki gorebilesin. 140 lik taksan gorunus acisindan pek bir fark yaratacagini dusunmuyorum. resimde koyuyorum farki gormen acisindan.
http://asianconnection71.com/250r_larger_tire_compare.jpg


Dediğin gibi abi fazla bir fark yok. Motomax Şirin Evlerde Ayhan Abi'nin Ninja'da 160'lık lastik var. Ben şimdiye kadar o kadar dolu bir makine görmedim. Eğer sizde görmediyseniz gidip bir görmenizi tavsiye ederim :) Allah nazardan, kazadan, beladan saklasın gerçekten çok güzel bir motoru var.

---------- Mesajlar birleştirildi - 08:35 ---------- bir önceki mesaj zamanı 08:32 ----------

Sanki küçümser dille konuşmuşum gibi olmuş ama öyle bir niytim yok,sonuçta bende öğrenciyim birbirimiz kırıcak halimiz yok :) az yaktığını biliyordum ama bukadar az yaktığını bilmiyordum, ninjanın lastik konusuna takılmana bencede hiç gerek yok, almadan önce benimde içime sıkıntı olmuştu ama aldıktan sonra umrumda bile olmadı, ama emin ol eğer ninja alırsan, BUNUN ARKA LASTİĞİ NİYE KÜÇÜK,BÜYÜK LASTİK TAKSANA diyen insanlara laf anlatmaktan sıkılabilirsin :)

Vayy bee demek sende öğrencisin. Yakıt konusunda nasıl bu alet? 100 km'de kaç litre yakıyor mesela? Ya da şöyle diyim max hız 120 olmak şartıyla 100 km ne yakar? 120 üzerine pek çıkmam, onun harici hızlanmalarım seridir, yani haftada motoru 10 kere kullanıyorsam bunun 3-4 keresi seri şekilde hızlanmak için redline yaparım. Onun harici şehir içi yada otoban'da 60-80 arası keyfe keder seyrederim 6-8.000 devir gibi vites değiştiririm. Nasip kısmet Ninja alırsam durum değişmez diye düşünüyorum. Ama bu motorun 100 km'de 5-6 litre yakıt tükettiğini söyleyenler var. O korkutuyor işte beni. :)
 
Katılım
26 Ağu 2012
Mesajlar
677
Dediğin gibi abi fazla bir fark yok. Motomax Şirin Evlerde Ayhan Abi'nin Ninja'da 160'lık lastik var. Ben şimdiye kadar o kadar dolu bir makine görmedim. Eğer sizde görmediyseniz gidip bir görmenizi tavsiye ederim :) Allah nazardan, kazadan, beladan saklasın gerçekten çok güzel bir motoru var.

---------- Mesajlar birleştirildi - 08:35 ---------- bir önceki mesaj zamanı 08:32 ----------



Vayy bee demek sende öğrencisin. Yakıt konusunda nasıl bu alet? 100 km'de kaç litre yakıyor mesela? Ya da şöyle diyim max hız 120 olmak şartıyla 100 km ne yakar? 120 üzerine pek çıkmam, onun harici hızlanmalarım seridir, yani haftada motoru 10 kere kullanıyorsam bunun 3-4 keresi seri şekilde hızlanmak için redline yaparım. Onun harici şehir içi yada otoban'da 60-80 arası keyfe keder seyrederim 6-8.000 devir gibi vites değiştiririm. Nasip kısmet Ninja alırsam durum değişmez diye düşünüyorum. Ama bu motorun 100 km'de 5-6 litre yakıt tükettiğini söyleyenler var. O korkutuyor işte beni. :)

Aaaah can ahh.. :)
 
Katılım
28 Mar 2013
Mesajlar
79
ninja kullanmadan kulaktan dolma bigilerle ninja fazla yakıyor diyenler palavra sıkıyor, 5-6 litre komik rakam,sonuçta 250 cc motor kullanıyoruz, ama şöyle söyliyim 20 liraya 120km gidebiliyorum,bende yukarıda yazdığın gibi kullanıyorum aşağı yukarı.
 
Katılım
3 Eki 2012
Mesajlar
1,336
ninja kullanmadan kulaktan dolma bigilerle ninja fazla yakıyor diyenler palavra sıkıyor, 5-6 litre komik rakam,sonuçta 250 cc motor kullanıyoruz, ama şöyle söyliyim 20 liraya 120km gidebiliyorum,bende yukarıda yazdığın gibi kullanıyorum aşağı yukarı.

O zaman çok iyi değerler. 20 liraya 4.2lt benzin oluyor aşağı yukarı. 100 km'de 3.5lt tüketim var. km'de 16,5 kuruş.
 
Katılım
15 Kas 2012
Mesajlar
35
2 ay kadar önce metzeler m5 sportec 150-60-17 kullanmaya başladım. bugüne kadar hiç bir olumsuz etkisini görmedim. Artı olarak 130'a göre çok daha iyi duruyor ve yola tutunma ve frenlemede çok daha iyi performans alıyorum.
 
Katılım
29 Tem 2012
Mesajlar
175
slm arkadaslar ikici el olarak aldigim motor da did marka zincir stock olarak mi geliyor yoksa satici degistirdimimerak ettim yardimci olursaninz sevinirim
 
Katılım
13 Haz 2013
Mesajlar
10
Mrb arkadaslar bende 5 gun once ninja aldim..asil merakim 600luk ninjaydi..motosiklet kullanan bitane ogrencim hocam onu zaptedemezsiniz deyince :)) 250likle bi baslangic yapayim dedim..simdilik sokak aralarinda isinma turlari atiyorum..:))haftaya motoru aldigim yer ileri surus egitimi verecek..bu egitimi mutlaka alanlariniz olmustur..cidden almadan olmazmi yoksa pratikle alakali birseymi..daha once hic vitesli motor tecrubem olmadigi icin ben bu egitimi alcam zaten ama olmazsa olmaz mi onu merak ediyorum..
gerilere dogru bayagi bi okudum yazdiginiz bilgileri ama ayna ayariyla ilgili bir bilgiye ulasamadim..aynadan bakinca yoldan cok dirseklerimi goruyorum:)) buyuk ihtimalle ben ayarlayamadim sanirim ama yinede bi sorayim dedim.
 
Katılım
27 Ara 2005
Mesajlar
1,788
Mrb arkadaslar bende 5 gun once ninja aldim..asil merakim 600luk ninjaydi..motosiklet kullanan bitane ogrencim hocam onu zaptedemezsiniz deyince :)) 250likle bi baslangic yapayim dedim..simdilik sokak aralarinda isinma turlari atiyorum..:))haftaya motoru aldigim yer ileri surus egitimi verecek..bu egitimi mutlaka alanlariniz olmustur..cidden almadan olmazmi yoksa pratikle alakali birseymi..daha once hic vitesli motor tecrubem olmadigi icin ben bu egitimi alcam zaten ama olmazsa olmaz mi onu merak ediyorum..
gerilere dogru bayagi bi okudum yazdiginiz bilgileri ama ayna ayariyla ilgili bir bilgiye ulasamadim..aynadan bakinca yoldan cok dirseklerimi goruyorum:)) buyuk ihtimalle ben ayarlayamadim sanirim ama yinede bi sorayim dedim.

Öncelikle hayırlı olsun.
Motosikletinizi kazsız belasız iyi günlerde kullanın.
Mesajınızdan eğitimci olduğunuz anlaşılıyor,
Eğitim olmazsa olmaz değil ama
bir eğitimci olarak eğitimin ne kadar önemli olduğunu siz bizden daha iyi bilirsiniz :)
Benim ve çoğunluğun tavsiyesi imkanınız varsa eğitim almanız yönünde olacaktır.
 
Katılım
13 Haz 2013
Mesajlar
10
Tesekkurler...:) evet ogretmenim..ama 3er saat seklinde 2 gun gostereceklermis bu kadarlikmi oluyor normalde de
 
Katılım
27 Ağu 2010
Mesajlar
774
Arkadaşlar 3 sene önce sıfır 250r ninjayı yaklaşık 1500km kullanıp satmıştım. Şimdi İnazuma almayı planlıyorum, performans açısından yakın mıdır yoksa inanılmaz bir hayal kırıklığına mı uğrarım (son hız değil kastım, ivmelenme ve çekiş). Çok agresif kullanan biri değilimdir. Yoksa bekle Ninja al demeyin, beklemem demek sezonun geçmesi demek (sıfır düşünüyorum ikinci el almam :))
 

Bu konuyu görüntüleyen kullanıcılar

Yeni mesajlar

Çok Beğenilen Mesajlar

Üst