- Katılım
- 22 Eki 2012
- Mesajlar
- 260
Herkese merhaba arkadaşlar,
Öncelikle şunu belirtmek isterim ki bende sizler gibi kawasaki hastasıyım ama malesef bütçe elvermediğinden alabildiğim 150cc sınıfının en iyisi yeni kasa fıstık yeşili Apache RTR 150 motorumla mutluyum
Son mesajlarda dikkatimi çekti de bu gösterge konusunda 2013 model Ninja 250R zaten göstergeler 300cc olan modeldeki gibi şık ve gösterişli olarak yeni kasada değişmiş durumda değil mi
Ayrıca bence 2013 model muhteşem olmuş yıllardır birbirine yakın modellerdi 250R son tasarım çok daha asi hatlara sahip gösterişli olmuş bence
Bu model türkiyede yok mu? www.sahibinden.com' da yer alan ilanlardaki 2013 yazanlar 2012 kasa resimleri genelde...
Herkese bol güneşler, keyifli sürüşler
Tekeriniz düz bassın...
Öncelikle şunu belirtmek isterim ki bende sizler gibi kawasaki hastasıyım ama malesef bütçe elvermediğinden alabildiğim 150cc sınıfının en iyisi yeni kasa fıstık yeşili Apache RTR 150 motorumla mutluyum
Son mesajlarda dikkatimi çekti de bu gösterge konusunda 2013 model Ninja 250R zaten göstergeler 300cc olan modeldeki gibi şık ve gösterişli olarak yeni kasada değişmiş durumda değil mi
Ayrıca bence 2013 model muhteşem olmuş yıllardır birbirine yakın modellerdi 250R son tasarım çok daha asi hatlara sahip gösterişli olmuş bence
Bu model türkiyede yok mu? www.sahibinden.com' da yer alan ilanlardaki 2013 yazanlar 2012 kasa resimleri genelde...
Herkese bol güneşler, keyifli sürüşler
Tekeriniz düz bassın...

