TVS TVS Apache 150 Kullanıcıları / Bilgi Paylaşım Başlığı

Katılım
16 Tem 2012
Mesajlar
1,576
kanka be.bim motorda kesici yoktu biliyon mu bugun denedim 12 bine dayaniyor hatta 13 bin yokmu diye didi didi d:queen:idi ediyor
 
Katılım
15 Ağu 2012
Mesajlar
696
sayfa canlanmış nihayet :) 2-3 gündür ölüydü...

---------- Mesajlar birleştirildi - 20:30 ---------- bir önceki mesaj zamanı 20:25 ----------

benim km 620 oldu. redline a gire gire vites atıp son hız denemesi yapsam mı ? o kadar zorlamasam mı daha ?
 

sbr

Katılım
12 Mar 2007
Mesajlar
2,084
selooo sattınya motoru sokarsın tabi kesiciye:cherry: 11500de kesiyo benimki.
emre redline için daha çok erken. 2000kmye kadar redline görmesin.
can sana diyecek birşey bulamadım:p
 
Katılım
8 Mar 2013
Mesajlar
3,527
sailor33 cevabın için çok teşekkür ederim =)) bu ayın onunda maaşı alıp mondialın granajlarını yenıleyıp vercem satısa obur ay allahın ıznıyle alacam apache :flower:

bende kısmet olurda bir aksilik olmassa hyosung alıcam 2013 ay sonunda inşallah :cherry:
 
Katılım
3 Eki 2012
Mesajlar
1,336
can sana diyecek birşey bulamadım:p

Benim ybr senin apache kıyaslaması yapılamaz bile abi. :mrgreen: Hani her kulvarda geçerim ama büyüğümsün, abimsin saygı, sevgi meselesi. Geçicek olsam da gaz keserim :pl:

Abimsin saygım, sevgim sonsuz :) Sana seviyorum misali :bounce:

Selami abi, Sabri Abi'nin t-shirt'üde sana vericem. Çok küçük görüyor beni. Nerden aldım ulan ybr'yi :)
 
Katılım
6 Ocak 2013
Mesajlar
595
sabri abi 180 kitini uygulayabilirsen karbüratör de degişmesi gerekiyormu ? Bu arada bakalım yarın yeni kasaların işlemleri biticekmiş alabilirsem motoru akşam resimleri paylaşırım :)
 
Katılım
25 Mar 2013
Mesajlar
252
arakdaslar selam
bugun ılk kez motorumla bulustum apachelerde tıtresım var fılan dıolardı ama ben 120 ye kadar cıktımö ve hıc tıtresım fln yoktu :)) nasıl bır tıtresım oluyor gercekten merak edıyorum gercı ben ılk kez vıteslı motora bınıyorum ama ınanın motor yag gıbı gıdıyor cok begendım bu apacheyı :)
 
Katılım
6 Ocak 2013
Mesajlar
595
izmitte bakımları kime yaptıracaksın ?
yetkili tvs yok bildiğim ..

yetkili servis varmış realin arkasında kymco satıcısı adını bilmyorum orasını fazla tutmuyorum zaten yaptıgı işi çok övüp hiç bişey yapmadan kazıklamaya çalışanlardan.Motordan anlamasak yutturucak geçenlerde duke 200 getirmişti 34 hp diye bana anlatmaya başlamazmı :)
anlaşabilirsek bakımlarını aldıgım yerde isotlarda yaptırmayı düşünüyorum.
 
Katılım
1 Kas 2012
Mesajlar
2,488
yetkili servis varmış realin arkasında kymco satıcısı adını bilmyorum orasını fazla tutmuyorum zaten yaptıgı işi çok övüp hiç bişey yapmadan kazıklamaya çalışanlardan.Motordan anlamasak yutturucak geçenlerde duke 200 getirmişti 34 hp diye bana anlatmaya başlamazmı :)
anlaşabilirsek bakımlarını aldıgım yerde isotlarda yaptırmayı düşünüyorum.

adapazarındada var sanırım tvs yetkili servisi. bide gebzede.
izmitte adam gibi yetkili servise hasretiz :pr:
haldız honda açtı ama neyapacak bakalım.
 
Katılım
6 Ocak 2013
Mesajlar
595
Adapazarındaki bayiyi bilmiyorum ama gebzede bayiyi biliyorum ama fikrim yok :) Haldız motordan amcama cbf 150 aldık ama servis bölümünü fazla izletmediler ufak bi bölüm var araba servisinin içinde pek yeterli gelmedi bana ilk görüşte belki usta iyidir onu bilemicem amcam 1000 bakımına gidicek yakında onun hakkındada bilgi alırım .
 
Katılım
15 Ağu 2012
Mesajlar
696
arakdaslar selam
bugun ılk kez motorumla bulustum apachelerde tıtresım var fılan dıolardı ama ben 120 ye kadar cıktımö ve hıc tıtresım fln yoktu :)) nasıl bır tıtresım oluyor gercekten merak edıyorum gercı ben ılk kez vıteslı motora bınıyorum ama ınanın motor yag gıbı gıdıyor cok begendım bu apacheyı :)

hayırlı olsun serkan. resimleri bekliyoruz
 
Katılım
16 Tem 2012
Mesajlar
1,576
can kardes sen bosver takma kafaya ben inazumayi alinca seni arkaya atar sabriye veririz ayari
sende arkadan nanik nanik yaparsin :):):)

enes kardesim saolasin
 

Bu konuyu görüntüleyen kullanıcılar

Çok Beğenilen Mesajlar

Üst