- Katılım
- 20 Ağu 2011
- Mesajlar
- 713
Hadi kızıştırayım biraz ortalığı 
merhabalar kazasız belasız tekeriniz düz basın =)) 2008 yılından bu yana işim sebebiyle scooter kullanıyorum motorumu sıfır almıştım şuan 34,748 km de evlere damacana su servisi yapıyodum geçtiğimiz aylarda su işini bıraktım önümüzdeki aylarda motorumu satıp 2011 ve üstü apache almayı düşünüyorum sayfada araştırdım bulamadım herhan gb bi tanıdıgımda da apache yok ondan sizlere sormak istedim apache de kesici varmı ?
şaka yapıyorum di baağa :queen:benim arkadaş sıfır aldıydı ama kesici yoktu.sanırım fabrika hatası olmuştu![]()
şaka yapıyorum di baağa :queen:
benim arkadaş sıfır aldıydı ama kesici yoktu.sanırım fabrika hatası olmuştu![]()
kaç devire kadar çıkıyordu peki? 11500 12000 arası kesmesi gerekir.. 12000 deviri geçiyormuydu?
kaç devire kadar çıkıyordu peki? 11500 12000 arası kesmesi gerekir.. 12000 deviri geçiyormuydu?
Selami abi diyordu yaa benim ki ters dönücek gibi oluyordu diye :queen: