TVS TVS Apache 150 Kullanıcıları / Bilgi Paylaşım Başlığı

Katılım
20 Ağu 2011
Mesajlar
713
Hadi kızıştırayım biraz ortalığı :)

nn2c4.jpg
 
Katılım
5 Mar 2013
Mesajlar
1,296
Benim motorun g.....ü kalktı lastikleri değiştirince:)
Dün bursa leroy merlin de motosiklet parkına bırakmıştım, dönüşte baktım yanına yeni kasa apache park etmiş arka kısım oldukça yükselmiş benim motorun çünkü arka lastik yanak 90 ve cant 18 olunca yeni apachenin arka cant 17 ve lastik yanak 80 olunca benimkinin yanında çok basık kalmış, arka yüksek daha bir yakışıklı duruyor walla
 
Katılım
15 Ağu 2012
Mesajlar
696
ilk bakımı yaptırdım bugün. 575 km de. toplam 40 tl ödedim. 25 tl' si yağ. castrol power1 15*50 yağ koydurttum.yeni çıkmış sanırım. yağın rengi sarı değil kırmızı renkte. motul aradım bulamadım. bakalım pişman olmam inş :)
 
Katılım
1 Kas 2008
Mesajlar
989
merhabalar kazasız belasız tekeriniz düz basın =)) 2008 yılından bu yana işim sebebiyle scooter kullanıyorum motorumu sıfır almıştım şuan 34,748 km de evlere damacana su servisi yapıyodum geçtiğimiz aylarda su işini bıraktım önümüzdeki aylarda motorumu satıp 2011 ve üstü apache almayı düşünüyorum sayfada araştırdım bulamadım herhan gb bi tanıdıgımda da apache yok ondan sizlere sormak istedim apache de kesici varmı ?
 
Katılım
8 Mar 2013
Mesajlar
3,527
merhabalar kazasız belasız tekeriniz düz basın =)) 2008 yılından bu yana işim sebebiyle scooter kullanıyorum motorumu sıfır almıştım şuan 34,748 km de evlere damacana su servisi yapıyodum geçtiğimiz aylarda su işini bıraktım önümüzdeki aylarda motorumu satıp 2011 ve üstü apache almayı düşünüyorum sayfada araştırdım bulamadım herhan gb bi tanıdıgımda da apache yok ondan sizlere sormak istedim apache de kesici varmı ?

Kesicisi var hocam aklın kalmasın:cat:
 
Katılım
26 May 2013
Mesajlar
9
apachenin sele yüksekliği nedir bilen var mı? 2012 modeliyle 2013 arasında yükseklik açısından fark var mı. veya sele genişliği aynı mı. boy kısa olunca soruyo insan böyle :D
 
Katılım
5 Ara 2012
Mesajlar
125
P.tesi öğlenden sonra sevkiyatları başlatacağız. Bildiğiniz gibi gümrüklerde 1-2 gün işler ters gidebiliyor
 
Katılım
5 Eki 2006
Mesajlar
15,037
arkadaşlar 2012 siyah eski kasa sıfır apache ne kadardır bayilerde bilgisi olan cevap yazsın...
 
Katılım
15 Ağu 2012
Mesajlar
696
ben sarı 4.200 e aldım 2 hafta önce.12 taksit.nakitte bişey yapmıolar

---------- Mesajlar birleştirildi - 12:16 ---------- bir önceki mesaj zamanı 12:12 ----------

kaç devire kadar çıkıyordu peki? 11500 12000 arası kesmesi gerekir.. 12000 deviri geçiyormuydu?

geçiyor, evet :)
 

Bu konuyu görüntüleyen kullanıcılar

Yeni mesajlar

Çok Beğenilen Mesajlar

Üst