- Katılım
- 4 Eki 2012
- Mesajlar
- 47
izmirlilerden ses yok mu pazar günü buluşuyoruz?
yok abicim ben gelmeden buluşmayın daha :flower:
şaka bi yana bugün kredi işini hallettim, şimdi beklemek kaldı geriye ama rabbim sabır versin güzel bi bekleyiş bu
o zaman sizde bekleyin buluşmayın



