Akdeniz Ege karışık (Egelim43 buna alışık)

Katılım
24 Ara 2011
Mesajlar
8,969
ahmet abi süpersin. Diyecek lafım yok. Sabırsızlıkla bekliyorum.
 
Katılım
11 Mar 2012
Mesajlar
1,572
hemşerim kaş kamping'de ücret ne alıyorlar,ben arabayla ailemle gidecem oralara,birde yeri nerede? saygılar...
 
Katılım
24 May 2013
Mesajlar
9
Evettt sonunda muhteşem kalitedeki yollarımız başlıyor :) Köyceğiz'e doğru ilerliyorsunuz... Lakin Ortaca-Köyceğiz arasında yol çalışmaları varmış biraz ama sizi etki etmez :) Dalyan'a muhakkak uğramanızı tavsiye ederim... :bounce: Vee tabikide KÖYCEĞİZ kordonuna :rendeer: Marmaris'e vardığınızda ise 19 Mayıs Gençlik Meydanında bulunan Köfteci Ramiz karşısındaki bulunan Mugla Marmaris Köftecisini tavsiye ederim fiyatı ve kalitesi uygun... Köyceğiz-Marmaris arasında radar fazladır aman hız yapmayın :cat: paylaşımlarınızı bekler hayırlı yolculuklar dilerim...

Buralarda yaşayan ölmez demişler
Dağın adını Ölemez koymuşlar
Sultanlar gelmiş şifa bulmuşlar
Köyün adını Sultaniye koymuşlar...
 
Katılım
1 Ağu 2005
Mesajlar
21,819


bu bakış delikanlıyı bozar ama reyiz...:queen: :thumleft: biraz şuh ve iç gıcıklayıcı bi bakış...:queen::p

ne sevimli bi şeysin sen öle gel yamacıma baken bi...:queen:
 
Katılım
24 May 2013
Mesajlar
9
Evettt sonunda muhteşem kalitedeki yollarımız başlıyor :) Köyceğiz'e doğru ilerliyorsunuz... Lakin Ortaca-Köyceğiz arasında yol çalışmaları varmış biraz ama sizi etki etmez :) Dalyan'a muhakkak uğramanızı tavsiye ederim... :bounce: Vee tabikide KÖYCEĞİZ kordonuna :rendeer: Marmaris'e vardığınızda ise 19 Mayıs Gençlik Meydanında bulunan Köfteci Ramiz karşısındaki bulunan Mugla Marmaris Köftecisini tavsiye ederim fiyatı ve kalitesi uygun... Köyceğiz-Marmaris arasında radar fazladır aman hız yapmayın :cat: paylaşımlarınızı bekler hayırlı yolculuklar dilerim...

Buralarda yaşayan ölmez demişler
Dağın adını Ölemez koymuşlar
Sultanlar gelmiş şifa bulmuşlar
Köyün adını Sultaniye koymuşlar...
 
Katılım
1 Haz 2009
Mesajlar
4,117
ahmet abi süpersin. Diyecek lafım yok. Sabırsızlıkla bekliyorum.

Teşekkürler Adem az kaldı sabret :cat:

mermerlerde oturup dötün donaaa cırcırr olaaaa Amaaaaaddd...:queen:

aman cır cır deme bana aga daha yeni atlattım :santa: emme her türlü ilacım var cırcıra karşı yengen koydu çantama :queen:

hemşerim kaş kamping'de ücret ne alıyorlar,ben arabayla ailemle gidecem oralara,birde yeri nerede? saygılar...

Hocam şu anki tarihe göre Bungalov evler 60 TL çadır yeri ÇADIR BAŞI 20 TL :cat: yeir ise basit Kaş devlet hastanesinin üzeri hemen :cat: saygılar bizden

Evettt sonunda muhteşem kalitedeki yollarımız başlıyor :) Köyceğiz'e doğru ilerliyorsunuz... Lakin Ortaca-Köyceğiz arasında yol çalışmaları varmış biraz ama sizi etki etmez :) Dalyan'a muhakkak uğramanızı tavsiye ederim... :bounce: Vee tabikide KÖYCEĞİZ kordonuna :rendeer: Marmaris'e vardığınızda ise 19 Mayıs Gençlik Meydanında bulunan Köfteci Ramiz karşısındaki bulunan Mugla Marmaris Köftecisini tavsiye ederim fiyatı ve kalitesi uygun... Köyceğiz-Marmaris arasında radar fazladır aman hız yapmayın :cat: paylaşımlarınızı bekler hayırlı yolculuklar dilerim...

Buralarda yaşayan ölmez demişler
Dağın adını Ölemez koymuşlar
Sultanlar gelmiş şifa bulmuşlar
Köyün adını Sultaniye koymuşlar...

Marmaris te kalacak kamp yeri varmı bildiğin marmaris merkezde yada çok yakın biyerde :silent: yada milli parkta falan kalınabiliyomu ? yarın bize kalacak yer lazım:silent:

[url]http://l1305.hizliresim.com/19/w/nkrf6.jpg[/url]

bu bakış delikanlıyı bozar ama reyiz...:queen: :thumleft: biraz şuh ve iç gıcıklayıcı bi bakış...:queen::p

ne sevimli bi şeysin sen öle gel yamacıma baken bi...:queen:

abooovv eyice azmışsın sen ganga sana yapalım bi güzellik dönüşte :queen:
 
Katılım
1 Ağu 2005
Mesajlar
21,819
garı gısmısının kafası çalışmaz derdim ama yengem maşallah zehir seni çekip çeviriyo reyiz...:p


ama sana bi uyuz oldum ki sorma başgan haberin ola..şimdi oralarda bende olacaaadım...eh görürsün sen bir sonraki gezide...o şambriyelli lastiğinin bir çivilik işi var...:pl::p
 
Katılım
24 May 2013
Mesajlar
9
marmaris merkezde pek kamp yeri yok lakin marmarise girmeden sedir adası yolunda boncuk koyu var.yada marmaris datça yolu üzerinde cubucak yada inbükü kamp alanları var yada özel işletmeler var marmaris çöplüğü yoluna giderken.

---------- Mesajlar birleştirildi - 15:43 ---------- bir önceki mesaj zamanı 15:36 ----------

ama Marmaris kamp yerlerinin fiyatı kaşa benzemez :cyclopsan sadece kamp yeri için 25 tl falan isterler günlükte buda Köyceğizde herhangi bir pansiyonun gunluk fıyatına bedeldır. benim başkada bilğim marmaris için kamp alanı yok :pale:
 
Katılım
1 Ağu 2005
Mesajlar
21,819
Arkadaşlar egelim43 reyiz aradı marmarise 100 km kalmış ucuz yollu bir pansiyon motel veya kamping alanı bilen varsa yazıversin diyor...insaniyet namına... :)
 
Katılım
11 Mar 2012
Mesajlar
1,572
hemşerim fethiyeden selamını aldım tel .den (ALEYKÜMSELAM) nasıl yolculuk iyi gidiyormu?,marmaris -bodrum da bugün fırtına varmış herhalde tv den duydum ,kendine dikkat et.hayırlı yolculuk.
 
Katılım
24 Ara 2011
Mesajlar
8,969
fatih bodrumda yanımda. Ahmet abi marmariste. Yarın gelecek.fatihin herkese selamı var.
 
Katılım
20 Ara 2012
Mesajlar
97
tekerınıze saglık marmarısı gectınızmı bılmıyorum ama gecmedıysenız cayımı kahvemı ıcın teksan jeneratorde calısıyorum marmarıs ıcınde datca yoluna gırınce beklerım
 
Katılım
1 Haz 2009
Mesajlar
4,117
garı gısmısının kafası çalışmaz derdim ama yengem maşallah zehir seni çekip çeviriyo reyiz...:p


ama sana bi uyuz oldum ki sorma başgan haberin ola..şimdi oralarda bende olacaaadım...eh görürsün sen bir sonraki gezide...o şambriyelli lastiğinin bir çivilik işi var...:pl::p

Yengen bi tanedir ganga :cat: emme özledim la :pale: dönüvesem gali napsam :p

marmaris merkezde pek kamp yeri yok lakin marmarise girmeden sedir adası yolunda boncuk koyu var.yada marmaris datça yolu üzerinde cubucak yada inbükü kamp alanları var yada özel işletmeler var marmaris çöplüğü yoluna giderken.
t:

---------- Mesajlar birleştirildi - 15:43 ---------- bir önceki mesaj zamanı 15:36 ----------

ama Marmaris kamp yerlerinin fiyatı kaşa benzemez :cyclopsan sadece kamp yeri için 25 tl falan isterler günlükte buda Köyceğizde herhangi bir pansiyonun gunluk fıyatına bedeldır. benim başkada bilğim marmaris için kamp alanı yok :pale:


Kalaak yer işini hallettim sağol :cat: Marmarisin göbeğinde bi otelde kalıyorum şu an :cat

Arkadaşlar egelim43 reyiz aradı marmarise 100 km kalmış ucuz yollu bir pansiyon motel veya kamping alanı bilen varsa yazıversin diyor...insaniyet namına... :)
o iş tamam reyiz sen git yat :cherry:

hemşerim fethiyeden selamını aldım tel .den (ALEYKÜMSELAM) nasıl yolculuk iyi gidiyormu?,marmaris -bodrum da bugün fırtına varmış herhalde tv den duydum ,kendine dikkat et.hayırlı yolculuk.
sağol hocam :rendeer:

fatih bodrumda yanımda. Ahmet abi marmariste. Yarın gelecek.fatihin herkese selamı var.

Vardımı bizim kaçak yanına demek eyi bakalım :cherry:

tekerınıze saglık marmarısı gectınızmı bılmıyorum ama gecmedıysenız cayımı kahvemı ıcın teksan jeneratorde calısıyorum marmarıs ıcınde datca yoluna gırınce beklerım

Teşekkürler Şu an marmaristeyim sabah çok erken çıkmazsam uğrarım inş. :cat:
 
Katılım
1 Haz 2009
Mesajlar
4,117
--AKDENİZDEN EGEYE--
Yorucu ama bi okadarda keyifli bir Kaş-Marmaris yolculuğundan ve ardındanda daha yorucu bi Marmaris gecesinden sonra tekrar merhaba :king: Hafıza kartımın azizliğinden dolayı Kaş- Fethiye arası yollarda çektiğim o enfes resimler maalesef yok :sunny: :pale: e resim olmadanda anlat anlat nereye kadar olacağı için Fethiyeden başlıyorum paylaşıma :cat:
Kaş Fethiye arası yaklaşık 100 km geldikten sonra Fethiyede Fatihin motorda mevcut olan arka göbek sorununu düzeltmek üzere ilk gördüğümüz tamirciye girdik dükkan sahibi Hasan usta ve Fatih hemen giriştiler motora

fotoraf0546small.jpg



Bu arada ben hemen dinlenme pozisyonu alıyorum :wiinkk:

fotoraf0550small.jpg


Tamirattan sonra Hasan usta bizlere çay ikram edip sohbet ediyor

fotoraf0552small.jpg


Sohbetin konusu modifiyeye geliyor ve Hasan usta modifiye edilmiş (oynanmış) bi köylü tip (cg tip ) motorun 150 lik pistonunu gösteriyor bize :)

fotoraf0553small.jpg


Sohbetten sonra müsade isteyip ayrılıyoruz yanından doğru Ölü denize :cat:

fotoraf0556small.jpg


ee böyle bir doğa harikası denizin yanına kadar gelinirde hiç girilmezmi :cherry:

fotoraf0560small.jpg


Fatih girmeyeceğini söyleyip Bodruma Ademin yanına erken gitmek istediğini söyleyince kendisine hayırlı yolculuklar dileyip uğuruluyorum ilk önce :king:

ardından da motosikleti koyu gölgesi olan bir otoparka bırakıp deniz için hazırlanıp doğru ölü denizin serin sularına atıyorum kendimi :cat: maşallah ölü denizde beni görünce canlandı sanki mübarek :sunny: o ne dalgadır yafs :santa: o yüzden bir iki kulaç atıp hemen çıkıyorum maceraya gerek yok deniz alıp götürüyor adamı :sunny:

fotoraf0561small.jpg


denizden sonra Marmarise doğru koyuldum yola tek başıma yek başıma :cherry: yaklaşık 40-45 km gittikten sonra motorum acıktığının sinyalini veriyor e bende acıkmaya başlamıştım zaten beraber karnımızı doyurmak için attık kendimizi ilk gördüğümüz benzinliğe :) Alanyadan Fatihle beraber fullediğim depom beni tam 500 km götürmüş maşallah

fotoraf0568.jpg


sen karnın doydu km'en sıfırlandı karakız

fotoraf0569small.jpg


sıra bende :cherry: menüde Tahinli Çörek ve meyve suyu var :)

fotoraf0564small.jpg


sonunda ikimizde hazırız yollar bizi bekler :cat:

fotoraf0567small.jpg


Göcek tüneline kadar sürüyorum

fotoraf0570small.jpg


tünelden sonra Alternatif yola saptım çok yerinde bi karar vermişim yol o kadar keyifliki bol virajlı ve tırmanmalı :cat:

fotoraf0571small.jpg


Marmarise 30-40 km yaklaştım kalacak yer ayarlanması için telefon trafiği yapmak üzere son bi mola verdim

fotoraf0573small.jpg


otelim ayarlandı yola devam :cat:

fotoraf0574small.jpg


ve Marmaris :bounce:

fotoraf0577small.jpg



fotoraf0575small.jpg


otelimi bulmak üzere park ediyorum hemen

fotoraf0578small.jpg


şansa bakınki neredeyse otelin önüne koymuşum motoru :cherry: otel hemen köşeyi dönünceymiş

fotoraf0580small.jpg


çok güzel tertemiz bi otel :cat:

fotoraf0581small.jpg


motorumuzda emniyete alalım ki rahat uyuyalım değilmi :) bahçeye alıyorum onuda :cat:

fotoraf0579small.jpg


odama yerleşip duşumu alıp biraz kendime geldikten sonra dışarı çıktım Marmarisi turladım biraz buyrun

fotoraf0591small.jpg


fotoraf0589small.jpg


fotoraf0588small.jpg


fotoraf0587small.jpg



gezerken acıktığımı fark edip dürümcüde aldım soluğu

fotoraf0592small.jpg


fotoraf0593small.jpg


doyduktan sonra hemen yan tarafta bulunan milli piyango bayisinden kazı kazan aldım (nerden estiyse) 20 TL çıktı :mrgreen: şansım dönüyormu ne :cherry:

fotoraf0598small.jpg


geldikten sonra otelde biraz dinlenip atıyorum kendimi marmaris gecelerine :cat: bunlarda geceden görüntüler buyrun :) Marmarisin meşhur barlar sokağı girişi :bounce:

dscn1518small.jpg


dscn1527small.jpg


dscn1524small.jpg


eğlence had safhada henüz tam sezon gelmemiş olsa bile :cat:


dscn1522small.jpg


dscn1530small.jpg


barlar sokağından sonra tekrar bi turluyorum Marmarisi

dscn1533small.jpg


fotoraf0616small.jpg


fotoraf0618small.jpg


fotoraf0619small.jpg


sonrasındada dinlenmek üzere tekrar otelimin yolunu tutuyorum

fotoraf0621small.jpg


iyi bi uyku çekip dinlendikten sonra az sonra Datçaya doğru yola çıkcam Datçayı turlayıp çok tavsiye edilen muhteşem denizine girdikten sonra ise Feribotla Bodruma doğru yola çıkıcam Datça-Bodrum arası için izlemeye devam arkadaşlar :wiinkk:
 
Katılım
22 Eki 2012
Mesajlar
1,139
Bilgiledirme: Bu mesajı yazan kullanıcının üyeliği iptal edilmiştir.
Şu ana kadar kazasız belasız gittin Ahmet,inş.bundan sonrasıda kazasız belasız sıkıntısız geçer,yolun açık olsun...(Bende ayın 15 den sonra kesin belli değil ama Bodrum'a yola çıkacağım.)
 
Katılım
22 Şub 2013
Mesajlar
508
aga helalin var keyif adamısın vesselam hayırlı yolculuklar dilerim tekerin düz bassın
 

F54

Katılım
25 Haz 2010
Mesajlar
14,951
len amet aga benden çok geziyon tekerine taş değmesin
hafta ya kamp yapacaz oraya da uğra sonra git eve
 
Katılım
3 May 2012
Mesajlar
1,162
ben de bu güzelim cennet yerleri gezmek için sabırsızlanıyorum haziran 6 da yola çıkacam inş.
ama elime kağıt kalem alıp senden notlar almam gerek galiba aklımda kalmıyor kamp alanları ve gezilecek yerler... :D
 

Bu konuyu görüntüleyen kullanıcılar

Çok Beğenilen Mesajlar

Üst