Honda Honda CBR 250R Kullanıcıları / Bilgi Paylaşım Başlığı

Katılım
4 May 2013
Mesajlar
150
aBRDvXZ_700b.jpg

2 gündür plaka beklerken cuk oturdu gerçekten. Honda bayilerine gelsin :cat:
 

tuc

Katılım
19 Tem 2012
Mesajlar
526
Bugün beni aradılar hondadan 15 nisanda servise gelmişsiniz onunla alakalı anket yapıyoruz dediler 1'den 10'a kadar değerlendirme puanı vermemi söylediler soruyolar işte bilgi verilmesi nasıldı, motoru geri alırken temiz miydi,danışmadaki kişinin kıyafeti vs herşeyi sordular honda motosikletinizi önerir misiniz felan dediler uzun sürdü bayağı 5-6 dakika kadar.Bu arada arkadaşlarım bir daha gidecek olsanız o servisi yine tercih edermiydiniz veya arkadaşlarınıza önerir misiniz diye soruda sordular ona artık memnun olmadıkları servis hakkında değerlendirmelerini yaparlar :)
 
Katılım
3 Ara 2012
Mesajlar
2,176
Bilgiledirme: Bu mesajı yazan kullanıcının üyeliği iptal edilmiştir.
arka çamurluğuda beyaz yaptım


Uploaded with ImageShack.us


Uploaded with ImageShack.us


Uploaded with ImageShack.us

not: taha benide aradılar dün honda müşteri hizmetleri anket yaptı ben de cevapladım.
 
Katılım
4 May 2013
Mesajlar
150
ilginç olmuş, hatta güzelde olmuş ama temiz tutmak zor olacak senin için beyaz olduğu için en ufak lekeyi göstericek. ama genede güzel olmuş garip bir hava katmış alete :)
 
Katılım
3 Ara 2012
Mesajlar
2,176
Bilgiledirme: Bu mesajı yazan kullanıcının üyeliği iptal edilmiştir.
ilginç olmuş, hatta güzelde olmuş ama temiz tutmak zor olacak senin için beyaz olduğu için en ufak lekeyi göstericek. ama genede güzel olmuş garip bir hava katmış alete :)
teşekkürler güzel yorumun için ben zaten hergün hiç usanmadan en ufak leke olsa temizliyorum yolculuk sırasında bile baktım pis yer var hemen mola anında hazır bez var onunla bi güzel tozunu herşeyini temizliyorum tik oldu bende temizleme tiki hastalık sanırım
 
Katılım
23 Haz 2011
Mesajlar
2,782
barodı cok ıyı olmus :)

yan panel ve depo yanlarındakı sıyah plastıklerı de beyaz yap :):) bı de honda yazılarını sok bence sakaldakı. sek beyaz cok daha hos durur.
 
Katılım
3 Ara 2012
Mesajlar
2,176
Bilgiledirme: Bu mesajı yazan kullanıcının üyeliği iptal edilmiştir.
barodı cok ıyı olmus :)

yan panel ve depo yanlarındakı sıyah plastıklerı de beyaz yap :):) bı de honda yazılarını sok bence sakaldakı. sek beyaz cok daha hos durur.

çamurluklara ortadan 3 cm lik kırmızı şerit çekmeyi düşünüyorum

---------- Mesajlar birleştirildi - 21:46 ---------- bir önceki mesaj zamanı 21:44 ----------

buda uzaktan çeklmiş hali yeğenim çektim resme


Uploaded with ImageShack.us

---------- Mesajlar birleştirildi - 21:51 ---------- bir önceki mesaj zamanı 21:46 ----------

diğer taraftan görünüş uzaktan


Uploaded with ImageShack.us
 
Katılım
29 May 2013
Mesajlar
8
Selam arkadaşlar. İsmim Alper. İzmir de yaşıyorum. iki ay kadar önce kafama koymuş olduğum motosiklet alma işine cbr 125 çakması arora lardan(2000 tlgibi bir rakamla başladıım) başlayarak bir çok motoru inceledikten sonra (yuki spitzer 250, bumoto 250 vs.hyosung gt 250r ) en sonunda barodi rumuz arkadaşta mevcut olanın aynı renginden 10500 liraya 2013 model bir cbr 250 r alarak amacıma ulaştım(çevremdeki motorcu arkadaşların fikir destekleri sayesinde). ve aldıktan sonra iyikide hondayı almışım dedim. forumdaki yorumların hepsini okumaya çalıştım isede malum 751 sayfalık bir destan olmuş burası. bu günden sonrada takip etmeye fırsat buldukça devam edecem. Herkese selam.
 
Katılım
16 Eki 2012
Mesajlar
148
Barodi dostum boya işlemi hakkında bilgi verebilirmisin acaba? Ne tür boya kullanılıyor, kaça mal oldu boya işlemleri? Benide heveslendirdin. 2012 tricolor var bendede. Alt sakalları beyaz yaparak bu işe girişmek istiyorum:mrgreen:
 
Katılım
3 Ara 2012
Mesajlar
2,176
Bilgiledirme: Bu mesajı yazan kullanıcının üyeliği iptal edilmiştir.
Barodi dostum boya işlemi hakkında bilgi verebilirmisin acaba? Ne tür boya kullanılıyor, kaça mal oldu boya işlemleri? Benide heveslendirdin. 2012 tricolor var bendede. Alt sakalları beyaz yaparak bu işe girişmek istiyorum:mrgreen:
hiç para vermedim teyzeoğlu oto boyacı o yaptı ben hiç anlamıyorum boya işinden ama çok zahmetli dedi 8 tane ayrı işlemden geçiyormuş bu hali alana kadar en az 4 kez zımpara her boyadan sonra
açıkcası bilmiyorum .4 kat boya attığını söylemişti tam olarak sormadım merak etmedim çünkü. sadece tıpkı karenajların ve ön çamurlukla aynı olsun dedim oda yaptı saolsun.

---------- Mesajlar birleştirildi - 22:31 ---------- bir önceki mesaj zamanı 22:29 ----------

Selam arkadaşlar. İsmim Alper. İzmir de yaşıyorum. iki ay kadar önce kafama koymuş olduğum motosiklet alma işine cbr 125 çakması arora lardan(2000 tlgibi bir rakamla başladıım) başlayarak bir çok motoru inceledikten sonra (yuki spitzer 250, bumoto 250 vs.hyosung gt 250r ) en sonunda barodi rumuz arkadaşta mevcut olanın aynı renginden 10500 liraya 2013 model bir cbr 250 r alarak amacıma ulaştım(çevremdeki motorcu arkadaşların fikir destekleri sayesinde). ve aldıktan sonra iyikide hondayı almışım dedim. forumdaki yorumların hepsini okumaya çalıştım isede malum 751 sayfalık bir destan olmuş burası. bu günden sonrada takip etmeye fırsat buldukça devam edecem. Herkese selam.
hayırlı olsun allah kaza bela vermesin güzel seçim yapmışsınız
 
Katılım
9 Haz 2012
Mesajlar
1,021
arka çamurluğuda beyaz yaptım
[url]http://img827.imageshack.us/img827/8664/20130529194530.jpg[/URL]

Uploaded with ImageShack.us
[url]http://img515.imageshack.us/img515/9484/20130529194604.jpg[/URL]

Uploaded with ImageShack.us
[url]http://img801.imageshack.us/img801/9246/20130529194633.jpg[/URL]

Uploaded with ImageShack.us

not: taha benide aradılar dün honda müşteri hizmetleri anket yaptı ben de cevapladım.
olmuş olmuş hemde çok güzel olmuş hayırlı olsun
bide o fazladan sakal ve maşalardaki honda yazılarını söksen harika olcak
 
Katılım
3 Ara 2012
Mesajlar
2,176
Bilgiledirme: Bu mesajı yazan kullanıcının üyeliği iptal edilmiştir.
olmuş olmuş hemde çok güzel olmuş hayırlı olsun
bide o fazladan sakal ve maşalardaki honda yazılarını söksen harika olcak
öbür taraftaki honda yazısını çıkarmayı düşünüyorum açıkcası onuda o yazıdan iyice bıktıktan sonra yapıcam
ayrıca başka yorumlarda aldım örneğin jantlar kırmızı şerit yerine kesik parçalı beyaz renk jant şeridi tam bir kombine olur dediler benimde kafama yattı. jant şeritlerini kırmızı şeridi söküp parçalı beyaz renk jant şeridi ile süslücem.
bu arada kışın hergün silmem kurulamam gerekecek motosikleti. ama bu temizleme işi benden tik olduğu için eziyet yerine zevk verecek :)severek yapıyorum çünkü allah bıktırmasın :)
 
Katılım
9 Haz 2012
Mesajlar
1,021
öbür taraftaki honda yazısını çıkarmayı düşünüyorum açıkcası onuda o yazıdan iyice bıktıktan sonra yapıcam
ayrıca başka yorumlarda aldım örneğin jantlar kırmızı şerit yerine kesik parçalı beyaz renk jant şeridi tam bir kombine olur dediler benimde kafama yattı. jant şeritlerini kırmızı şeridi söküp parçalı beyaz renk jant şeridi ile süslücem.
bu arada kışın hergün silmem kurulamam gerekecek motosikleti. ama bu temizleme işi benden tik olduğu için eziyet yerine zevk verecek :)severek yapıyorum çünkü allah bıktırmasın :)
beyaz jant şeridi kombinasyon olarak iyi giti düşünülsede genel alışkanlık racing ve gtr tarzi ürünlerin simgesidir kırmızı
gt bütün arabaların içinde ufak kırmızı ayrıntılar hakimdir
demem o ki kırmızı serit aslında güzel.ama istersen bide beyazı dene zaten cok pahalı bişey değil
 
Katılım
19 Mar 2013
Mesajlar
47
Arkadaşlar bugün Tire'deki servise uğradım. 5000 devirdeki zırıltıyı sordum, usta gelen sesin çok normal olduğunu, sesin motor içindeki çalışan parçalardan geldiğini ve hiçbir problem yaratmadığını ve yaratmayacağını söyledi. Zincir çok şıkırdıyordu, sağolsunlar zinciri gerdiler ve yağladılar. Daha 400 km deyim 600 km sonra tekrar gideceğim. Temizlerken deponun ve grenajların çizilmesini önleyecek temizlik malzemesi sordum REPSOL CLEANER&POLİSH CİLAyı önerdiler. Onu da aldım. Yarın kullanacağım bakalım işe yarar birşeymi.
 
Katılım
27 Şub 2013
Mesajlar
503
arka çamurluğuda beyaz yaptım
[url]http://img827.imageshack.us/img827/8664/20130529194530.jpg[/URL]

Uploaded with ImageShack.us
[url]http://img515.imageshack.us/img515/9484/20130529194604.jpg[/URL]

Uploaded with ImageShack.us
[url]http://img801.imageshack.us/img801/9246/20130529194633.jpg[/URL]

Uploaded with ImageShack.us

not: taha benide aradılar dün honda müşteri hizmetleri anket yaptı ben de cevapladım.


Eline saglik bence guzel olmus :) yakismis :)

Tebrikler hem cesaretine hemde zevkine su an motor super
 
Katılım
3 Ara 2012
Mesajlar
2,176
Bilgiledirme: Bu mesajı yazan kullanıcının üyeliği iptal edilmiştir.
Eline saglik bence guzel olmus :) yakismis :)

Tebrikler hem cesaretine hemde zevkine su an motor super
teşekkürler herkesten çok ii yorumlar alıyorum bazı arkadaşlar örneğin yzf r 125 düşünen arkadaşlar vardı onlar bile dediki cbr 250r ye olan bakış açımı değiştirdin abi dediler:)
 
Katılım
31 Ocak 2013
Mesajlar
1,106
barodi güzel olmuş eline sağlık :cat: artık şu elciklerle manetleride değiştir artık tam olsun gözüm hala oraya takılıyo :) bide depo yanındaki plastikleri karbon folyo kaplarsan tam olur alır müzeye koyarız artık :)
 

Bu konuyu görüntüleyen kullanıcılar

Yeni mesajlar

Çok Beğenilen Mesajlar

Üst